Sen vs HST

DeletedUser

Guest
spelad hon på sötsur xD phuuu tur att vi kickade henne, för hon är inget mer än sur :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Frågan är ju om ww tagit semester från mod jobbet? Halva tråden borde vara i off topic, men ska inte gnälla. Bara kul att det blev fart på externa! :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe... är Henke på semester eller, har inte sett honom på nåra dagar ;) Vi har snart fler sidor här än i hans Sparta-tråd :confused:

Frågan är ju om ww tagit semester från mod jobbet? Halva tråden borde vara i off topic, men ska inte gnälla. Bara kul att det blev fart på externa! :)

Vi kan säga att dom är på semester (sanningen är att dom är inlåsta i Jennys källare och får 2 köttbullar om dagen att bråka om)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Jag????? Nu har du fått något alldeles om bakfoten:( Men en sak kan jag iallafall svara dig på och att en ärligare människa än mig får du leta efter!
 

DeletedUser

Guest
Nog visste jag att hon hade Henke i koppel, men har hon lyckats lura dit stackars WW också alltså? :/

hon fångade honom igår, hur hon lyckades är ett ministerium för oss alla... Men jag misstänker att hon har fuskat och kopierat masterboll så det är nog bäst att vi alla håller lite extra koll bakom oss dom närmaste dagarna! O_O
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Hehe... är Henke på semester eller, har inte sett honom på nåra dagar ;) Vi har snart fler sidor här än i hans Sparta-tråd :confused:

De stämmer! :)

Nu är ja dock tillbaka.

OM Hst söker hjälp mot SEN så går det säkerligen att kontakta Spartanerna. Då SEN verkar tro att de kan uttala sig bäst de vill så får de väl stå sitt kast.

:)
 

DeletedUser

Guest
Har inte så mkt tid med denna tråd just nu men nu ska du låta oss kriga ifred ett tag Henke ;)

Bra köttat och bra väggat hos båda lagen igår. Sen vann dagen med endast 1-0, så det är en jämn match ute på plan. 50-50 i bollinnehav?

Vi fick även upp en HST-spelare i OBF.toppen, ett par riktigt svettiga räddningar där Swefinn ;)

Rank Namn Stam Besegrad
1 Fool66 Sen 849.753
2 xEraze AN 622.000
3 bredesson TPE N 601.362
4 Swefinn HST 560.908
5 zcoparn NW-GOT 419.664
6 Evermist Sen 402.600
7 cruzificx Sen 394.752
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hur det ser ut annars ut i lagen?

Jo, Henke är som sagt bänkad på avbytarbänken (av motståndarlagets "manager" O_O)

Fool66 har stukat foten och ligger på massagebänken, han spelar dock bortamatch mot ett annat lag :crybaby:

HST har varit ute på transfermarknaden och värvat några dyrgripar från NW-GOT, de flesta har bara fått göra korta inhopp ännu, men nya goalien har visat sig värd de dyra övergångslantarna redan nu!

Såg jag inte att Zlatan Ibrahimovic spelade på v30? Kanske vore nåt för Sen att få in som nr 10... haha!
Nej förresten, han är nog för dyr för ett bonnlag som oss :confused:

Får se om vi har nåt vettigt på vår bänk istället!
 

DeletedUser

Guest
Vi är ju bara en bit in i första halvlek ännu, så det hoppas jag vi kan göra.

Vår keeper Samuel räddade ju just en straff och det gjuter mod i resten av spelarna :D
 

DeletedUser

Guest
hon fångade honom igår, hur hon lyckades är ett ministerium för oss alla... Men jag misstänker att hon har fuskat och kopierat masterboll så det är nog bäst att vi alla håller lite extra koll bakom oss dom närmaste dagarna! O_O

Jag tar vad jag vill ha. Alltid gjort och kommer alltid att göra :* hur jag går till väga behöver du inte veta, men en vacker dag sitter du också där i min källare med Henke och WW och slåss om köttbullarna.

Verkar som jag kommer få släppa i kopplet snart dock, iaf ett tag ;) om ni bara visste hur galna de kommer vara efter lång tid i fångenskap.
 

DeletedUser

Guest
Hade ni segerfest efter 1-0 vinsten igår i HST?

Baksmällan är tuff... ni är ju inte med i matchen alls idag... haha!

Kross-kross!
 

Kodödarn

New Member
Reaktionspoäng
0
po9vNUb.png


https://www.youtube.com/watch?v=2PXIxG4diSQ
 

Bilagor

  • Fail2.PNG
    Fail2.PNG
    23,6 KB · Visningar: 11
Topp