Sen vs HST

DeletedUser

Guest
Pågående stamkrig

Töntar som Campar » Visa statistik

Allians - Vi löser det sen (Sen)

Motståndare - Hjältar som tältar (HST)

Krigets början
idag kl 16:50:34
 

DeletedUser

Guest
En av era allierade kom och kröp igår och bad om IAP eftersom de inte har nån trupp kvar - nobben förstås!

Ni kan inte heller ha så mkt trupp efter allt vi väggat... så jag förstår att ni tycker att det är tråkigt.

Nu är det dock dags för oss att hälsa på... vad kallas det?

VEDERGÄLLNING!
 

Kodödarn

New Member
Reaktionspoäng
0
Får man fråga varför du skapar en tråd i det externa forumet? Känns inte speciellt relevant ;)
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Får man fråga varför du skapar en tråd i det externa forumet? Känns inte speciellt relevant ;)

ne det får du inte gör spännande med krigstats kan ni göra som henke visa lite rapporter så man kan tro att HST väggat så mycket :)
detta är bara början kommer komma flera krigstats snart rawr :awsm:
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
En av era allierade kom och kröp igår och bad om IAP eftersom de inte har nån trupp kvar - nobben förstås!

Ni kan inte heller ha så mkt trupp efter allt vi väggat... så jag förstår att ni tycker att det är tråkigt.

Nu är det dock dags för oss att hälsa på... vad kallas det?

VEDERGÄLLNING!

Hmmm vad som viskats i mitt öra så har inte ens HST några allierade:D så detta får man ta med en nypa salt ryktas det!
 

DeletedUser

Guest
Hmmm vad som viskats i mitt öra så har inte ens HST några allierade:D så detta får man ta med en nypa salt ryktas det!

Allys eller iap's - no big deal. De har jobbat ett tag tillsammans på oss, tills ena laget vart utan trupp och sedan trodde det andra laget att det bara var att tåga in ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi hade faktiskt en fredlig lösning på förslag - HST behövde 1 veckas betänketid innan Nej-svaret kom kl 03 på natten och vi hade fullt med incs kl 08 samma morgon... inte konstigt att man lackar då!

Vi har hittills väggat och lokaliserat byar som bör var hyfsat tomma... visst vi har tvingats släppa ett par med dåliga lägen oxå, men DET löser vi Sen ;)

Kan ju vara kul att ha lite historia om krigets uppkomst med ;)
 

salle69

New Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det är så tråkigt när folk måste förvränga sanningen och sprida lögner för att svärta ner andra. Det bekräftar bara att vi gjorde rätt som inte litade på er.

Vi två kommunicerade en hel del när er förfrågan om en IAP och ett samarbete att adla bort GOT-familjen. Tog upp er framställan och ledningen ansåg att det vore en slags backstabbning att svika de stammar som vi haft bra kontakt med. Och i Onsdags så fick Du beskedet om att vi tackade nej till ert förslag och dagen innan hade Du även fått en kraftig hint om att det troligtvis skulle bli ett nej. Ni visste redan om våra planer, ändå ville vi ge er besked om ett avslag innan attacker drogs igång. Hade varit riktigt uselt om vi hade gjort som du skrev, vilket vi inte gjorde. Har kvar alla PM om det skulle behövas.
Vi spelar för att ha roligt tillsammans, inte för att försöka svartmåla andra genom osanningar.

Och din teori om att vi kastade oss över er i tron om att era byar skulle vara tomma stämmer inte riktigt. Ni är en stor stam och bara en dåre skulle tro att GOT-familjen slagit ut alla era trupper, krävs så mycket mer än det innan ni blir dränerade på trupper.
Däremot att ni värvade spelare i närheten av oss, långt ifrån era egna kluster och att ni försöker växa på GOTs bekostnad och närma sig oss, kan det ha med saken att göra, hmmmm?

När det gäller statsen så håller jag med dig, historik är rolig att följa. Och tvivlar inte på att Ni kommer göra bra ifrån er.
Mycket nöje och Game On.
 

DeletedUser

Guest
Det var ju bra att du nämnde era bundsförvanter själv, jag vill ogärna ge ut sådan uppgifter officiellt på ett öppet forum ;)

Även jag har kvar vår pm-kontakt... vill du ha den utlagd?
 

DeletedUser

Guest
Nej vi behöver inga :)

Vi tackade ju nej till era kompisar igår... glömt det?
 

salle69

New Member
Reaktionspoäng
0
Ja det är ju ingen nyhet för er. Du sade själv att ni visste våra planer och det är ju inte så konstigt eftersom ni tog in minst en CR-spelare som visste om allt.

Visst, vi kan bägge lägga ut våra PM, absolut inga problem. Då får resten av stammarna se vilken lögnhals du är.

Blir riktigt besviken, trodde absolut inte det om dig. För fick en positiv bild av dig efter våra PM. Trodde absolut inte du tillhörde skaran som måste hålla på och fara med osanning, även om det tydligen är en del av propagandan.
En bra stam behöver inte syssla med sådant skit, de låter krigsstatsen tala.
Vilket jag trodde ni skulle hålla er till. För vi underskattar er inte, vet att ni kan bita ifrån rejält.
 
Topp