Seamen!

sailor bob

Member
Reaktionspoäng
0
Seamens har vad jag vet bara krigat mot T*ON familjen....ibörjan men sen slöt ni vapenvila (why?) och sen gick på dem igen (när de redan blev attackerade av oss, först då ni vågade gå på dem eller? varför väntade ni? varför månads förberedelse om ni är så grymma (sorry men nu kan jag säga vad jag personligen tycker även om de kommer göra er förbannad, överbevisa mig istället vet ja)...dvs ni har inte krigat hela tiden....dessutom har ni bara krigat mot en stam(familjestam) i taget än sålänge ....därför jag vill att ni få fler stammar emot er nu så ni kan faktiskt bevis att ni är så grymma som ni säger....de ni visat hittills är inget som jag ser upp till er för, eftersom utan KILT och er månad av förberendelser hade ni inte gjort lika bra ifrån er....

[RS] krigade mot 3 stammar....lika så här enbart mot en i taget....och dessutom inget konstant aktivt krig...

KILT krigat mot flera stammar samtidigt, krigat mot flest stammar än någon annan stam (även om man räknar ihop seamens spelarnas personlig antal stammar de krigat mot)....dessutom hela tiden aktivt, när ett krig dog tog vi en ny fiende oftast utan större förberendelser dessutom...

Ledsen om du blir irriterad, säger bara min åsikt, gillar du inte den så läs då inte detta då....

Du är ju nästan komisk. Krigade [rs] mot 3 stammar, enbart en i taget? Nope, http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=11496.
Anledningen till SEAMENS vapenvila va väl att vi skulle gå på VÄV, men då de merga me T*ON gick vi på dom istället.
 

DeletedUser

Guest
Seamens har vad jag vet bara krigat mot T*ON familjen....ibörjan men sen slöt ni vapenvila (why?) och sen gick på dem igen (när de redan blev attackerade av oss, först då ni vågade gå på dem eller? varför väntade ni?

När SEAMEN fixade vapenvilla med TQON så hade SEAMEN ca 10-15 medlemar. Då mötte "vi" (var inte själv med då)
minst 15ggr så många spelar med minst 10 ggr så mycket poäng. Själva, Väv hade fixad fred med TQON och lämnat SEAMEN själva. Konstigt att man fixar vapenvila för vem som helst hade blivit piskad med dom oddsen.

KILT har alltid haft 40+ medlemar


Seamens har vad jag vet bara krigat mot T*ON familjen....ibörjan men sen gick på dem igen

spelar väl ingen roll? SEAMEN skapades för att kriga mot TQON och Väv

dessutom hela tiden aktivt, när ett krig dog tog vi en ny fiende oftast utan större förberendelser dessutom...

är väl bara korkat att inte förbereda sig?

varför månads förberedelse om ni är så grymma

för att internadla, få en paus från 150 incs hela tiden, bygga trupper, mynta

och ge en rejälv bresida första dygnet vilket kan krossa instabila stammar

dessutom har ni bara krigat mot en stam(familjestam) i taget än sålänge

SEAMEN består av de som är kvar av [rs] (spelarna inte konton) + några få andra (nu också några KILTare) så de tidigare krigen ska räknas med. Annnars så är det väl inte så konstigt att SEAMEN bara har kriga mot en jättestam...har inte funnits tid till något annat.

de ni visat hittills är inget som jag ser upp till er för, eftersom utan KILT och er månad av förberendelser hade ni inte gjort lika bra ifrån er....

har redan förklart varför det är bra att förbereda sig. Självklart så hade det inte gått lika bra utan KILT. Men vi tänkte aldrig attackera TQON i vilket fall som helst. Vårt mål var hela tiden att Rensa ut Väv då vi trodde det skulle vara det roligaste kriget.


[RS] krigade mot 3 stammar....lika så här enbart mot en i taget....och dessutom inget konstant aktivt krig...

konstant krig?!?!?. vi krigade ju i månader, visst TRE var inte så jättekativa men är tyrant så jävla aktiva. rullstolarna då?

http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=11496

mer än 1 stam

KILT krigat mot flera stammar samtidigt

det bevisar ju väl bara att er diplomat sög
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
SEAMEN är bäst.. KILT är bäst.. den diskussion kommer aldrig ta slut så ni kan lika gärna lägga ner den nu :)
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
KILT finns inte Längre så det behöver inte diskuteras KILT är dåtid, SEAMEN är nutid och vi är bäst! btw glöm inte bort SWE stammen ni vet den stammen som låg rank1 i flera månader och var betydligt bättre än KILT, men aja kan hålla med om att vi behöver mer motstånd så¨come on! :)
 

DeletedUser

Guest
KILT finns inte Längre så det behöver inte diskuteras KILT är dåtid, SEAMEN är nutid och vi är bäst! btw glöm inte bort SWE stammen ni vet den stammen som låg rank1 i flera månader och var betydligt bättre än KILT, men aja kan hålla med om att vi behöver mer motstånd så¨come on! :)

swe hade några riktigt bra spelar, men också några tomtar.

vilket nog ex SWE spelarna som spelar i SEAMEN kan intyga på:)
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
konstant krig?!?!?. vi krigade ju i månader, visst TRE var inte så jättekativa men är tyrant så jävla aktiva. rullstolarna då?

http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=11496

mer än 1 stam
Den här världens mest intressanta krig?
V5's familje/noob/simcity och [rs] i det jämnaste/aktivaste krig denna värld sett. Ska vi köra en repris på det?

I ett krig mellan KILT och SEAMEN hade nog SEAMEN vunnit. Väggen de hade långt in i kriget mot oss är det tuffaste vi stött på.
Inte ens ni KILT hade kunnat uppehålla något sådant. Inte heller gjorde ni. Det gick snabbare att vända kriget mot er än vad det gjorde att vända kriget mot SEAMEN.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tackar dig, Anzen, för detta ärliga inlägg. Det är väl egentligen bara våra fiender som kan avgöra vilka som är bäst.
 

DeletedUser

Guest
vafan är det att tjafsa om? Man kan inte säga vem som är bäst utan att ha mött varandra och knappt ens då eftersom stammar skiljer sig så mycket åt. Sen kan man ju inte bara säga att en stam är bäst eftersom det finns så många olika sätt att vara bäst på.

t.ex bäst offensivt, bäst deffensiv, bäst laganda, roligast att lira i, bästa spelarna.

Seamen är ett gött gäng och hade jag haft kvar mitt acc hade jag ansökt dit.
Kilt var också ett gött gäng men mer och mer inaktivt.

Så sluta kasta skit på varandra. Kilt var en av v5s bästa genom tiderna men vi är slut, Seamen är v5s bästa just nu och eran tid har bara börjat.
 

DeletedUser

Guest
Det är väl upp till var och en vem vilken stam man tycker är bäst :) Punkt.
 

DeletedUser

Guest
jag orkar inte battla till sita blodsdroppe om vem som är bäst:)

blev bara redigt förbannad på de väldigt framkastade orden av sexi
 
Topp