SEAMEN vs TQON.f (lär er göra rätt!)

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Enligt Vegas skulle han sluta på v5 hursomhelst i Juni, dock trodde jag han skulle satsa allt tills dess :/
 

rosa björn

New Member
Reaktionspoäng
0
Men att deras konton nu finns i TQON, tycker inte att de finns någon ursäkt för de. Att svika [rs]/SEAMEN på det sättet. Ok att dom lessnar och vill sluta, men gör det med hedern i behåll.
 

DeletedUser

Guest
Det var för att dom inte fick motstånd och nu när Sansen och Vegas får motstånd så drar dom från kontonen.

Varken Sansen, Vegas eller många andra i SEAMEN har varit aktiva på mycket länge.

blev faktiskt erbjuden sansen-kontot för över en månad sen.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: SEAMEN
Players:

Side 2:
Tribes: TKON TQON
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 53
Sida 2: 27
Skillnad: 26

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 483,619
Sida 2: 251,527
Skillnad: 232,092

chart
 

DeletedUser

Guest
Men att deras konton nu finns i TQON, tycker inte att de finns någon ursäkt för de. Att svika [rs]/SEAMEN på det sättet. Ok att dom lessnar och vill sluta, men gör det med hedern i behåll.

Att svika [rs]/SEAMEN och faktiskt anfalla dom även om dom körs via KÖ ger dom ingen hög status i mina ögon, så all heder till SEAMEN som slår ner svikarna som bryter mot stammen för att gå på dom senare.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Skulle hellre ge mitt lösen till de i SEAMEN så de får göra vad de vill med kontona!
 

DeletedUser

Guest
när ska t*on visa lite motstånd, ni skulle kunna ha förutsättningarna att vara en toppstam. Om varje spelare i eran stam kunde adla av fiender istället för gråbyar så skulle det vara roligare ;)

seamen går ju plus mot er just nu och dom är väl typ 12 aktiva om jag inte har helt fel och ni är väl 100+ men alla barbaradlare :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
när ska t*on visa lite motstånd, ni skulle kunna ha förutsättningarna att vara en toppstam. Om varje spelare i eran stam kunde adla av fiender istället för gråbyar så skulle det vara roligare ;)

seamen går ju plus mot er just nu och dom är väl typ 12 aktiva om jag inte har helt fel och ni är väl 100+ men alla barbaradlare :rolleyes:

vi är 12 och vi tar byar på byar utan allt för mycket motstånd, man förväntar sig lite mer utav top stammen ;)
 
Topp