Score - Akademi or not !!

DeletedUser

Guest
frågan kvarstår

står Score:s deff trupper innanför Core:s murar som försvar

Har Core, Score att Tacka för Statistiken mot IM* (Mfl)
Eller Rent av hela Core existens

Va vurps vädjan om inkommande på Moraknivens by en avledningsmanöver så Mora kunde börja om närmare Core
Kan de även va så att Vurp samt Mora är IRL Friends :eek:

En Tankeställare som kan få den smartaste tänkande personen att tänka som den mindre smarta tänkande, men ändå tänka rätt :rolleyes:
 

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Detta är oerhört intressant och bör omedelbart utredas!

Om Score verkligen är Core's akademi, när kan vi då vänta oss den slutgiltiga mergen som nästan alltid blir?
Och kommer Morakniv då få en plats i den nya stammens ledning?

Dessutom är det väldigt illa för de som attackerar Score i tron om att de gör Core en tjänst, men så får de hela Core emot sig.
Hur löser man detta dilemma?

To be continued...
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Scores språkrör morakniv kommer äras med ett nytt paladinvapen:

Score's morakniv: när din Paladin bär detta vapen kommer alla ljusblå prickar på kartan förvandlas till röda och du får 50% moralbonus på inlägg i det externa forumet.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att Scores språkrör morakniv kommer äras med ett nytt paladinvapen:

Score's morakniv: när din Paladin bär detta vapen kommer alla ljusblå prickar på kartan förvandlas till röda och du får 50% moralbonus på inlägg i det externa forumet.

Håll dig till ryktestråden :D

Master: Score:s spridning på V7 Kanske kan va Pga att nästla sig in i de olika områdenas Storstammar,
Kan detta va ytterliggare en Sak Core har att Tacka Score för ? :p

Dessutom är det väldigt illa för de som attackerar Score i tron om att de gör Core en tjänst, men så får de hela Core emot sig.
Hur löser man detta dilemma?

VÄRLDSKRIG !!! :cool:
 

DeletedUser

Guest
...de vanligtvis så välinformerade Addicted Ninjas saknar helt insyn i Score. Vi har helt enkelt inte lyckats rekrytera en enda spion i denna stam. Detta kan avgöra hela v7!
 

DeletedUser

Guest
Denna stammen Score är ju en av de top 3 i denna världen, omöjigt att fixa spionkonto fi fan!!!!
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
Det är ett fenomen jag aldrig varit med om tidigare. Morakniv är en otroligt pratglad rackare, men släpper dock ingen information alls och han håller sina medlemmar med skräck för piskrapp om dem inte sköter sig. Or so i've heard.
 

DeletedUser

Guest
Jag kan inte med ord beskriva den glädje jag känner just nu...
Inte nog med att Core-akademin fått ett eget forum. Det öppnades dessutom av min favorit hallberg84.
Saknar dock V´s närvaro?

Vi kommer alltid vara Core trogna, i motgång och framgång.
Jag klarar inte att skriva mer nu pga glädjetårarna i mina ögon.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror Core är räddade undan IMRI mfls vrede. The days of men are over, witness the rise of the moraknivs!

Ett exempel på deras gränslösa skills: Score har 168 i OBA. Inte 168 miljoner, eller ens 168 000, utan etthundrasextioåtta.

Detta är nano-flux-stealth när den är som bäst - även om de i hemlighet har rensat och rimmat halva världen redan så vet inte nån om det. Inte ens TW stats har tillgång till den sanna infon.

Det är alltså fråga om "invisible anti-matter delayed axe-men technology" där renset alltså ägt rum i dåtid men effekterna aktiveras i framtid, när Score valt rätt ögonblick. Alla Scores fiender befinner sig plötsligt ute i rimmen med datumen resettade till december 2008.

Det låter konstigt, men det är bara för ni aldrig sett något sånt här tidigare.
 
Topp