Schmutz till ert förfogande

DeletedUser

Guest
Länge sen jag lekte med PS ordentligt nu, och börjar bli lite sugen. Erbjuder mig att göra en relativt avancerad och genomarbetad signatur mot att ni ger mig inspiration.

Släng upp något utmanande, något intressant och något roligt, så lägger jag ner en hel del energi på det i gengäld.
Alla får inte signaturer, enbart de jag anser vara roliga att göra.

Genomgående tema/känsla som ska förmedlas:
Färger som föredras:
Namn/text(var sparsamma):
osvosvosv

tror ni börjar förstå vilken info som bör vara med.
 

DeletedUser

Guest
Postar inga referenser här, då jag inte har några. Har hållt på med PS ett tag nu, och anser mig själv vara rätt så duglig när det gäller skapande. Tror ni mig inte, så testa mig. ;)
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
kan detta vara intressant?

mörk bakgrund, text och motiv något som kan liknas lite med neon/laser (google techno och titta på bilderna så förstår du nog), färgen spelar ingen större roll så länge det smälter in snyggt.

Abstrakt (moln, vatten, eld, konstiga mönster osv) gillas och stilrent är något som jag alltid uppskattat.

Vad gäller text så kan du klämma in EhnEn och Moderator.

kan även lägga till att du får gärna vända på färg kombinationen (ljus bakgrund) om du känner att du kan fixa det.
 

DeletedUser

Guest
Genomgående tema/känsla som ska förmedlas: Ingen speciell känsla som jag vill ha, temat jag söker är väl kanske något abstrakt, utan egentliga motiv i bilden utom text.
Färger som föredras: Svart, mörkröd, mörkgrön.
Namn/text(var sparsamma): Slaskhink (prio 1) - Elite, Horden, BooYaa (prio 2)
osvosvosv: "Smälta" in i bakgrunden på sidan, transparens. Bakgrundstjohejsanet får gärna utgå från bokstäverna i Slaskhink. Jag älskar "Outer Glow"-effekten. ;)

Finns det mer info du vill ha så säg till =)
 

DeletedUser

Guest
Låter lite småkul, ska se vad jag kan knåpa ihop. Vet dock inte hur lång tid det tar, ni får se helt enkelt. ;)
 
Reaktionspoäng
0
Känsla/Tema - Vill att man verkligen bara vill se mer på den x) Sen vill jag ha ett tema med en (eller flera) gurkor. Du kan gärna försöka få det att se ut som att dom studsar/hoppar.
Färger - Vill ha en ganska mörk bakgrund. Vet inte om svart är det bästa, men kan kanske vara det. Du får testa dig fram vilket du anser ser bäst ut :) Sen vill jag ha "lysande" färger. Jag vill att den verkligen ska synas, och därför "lysande" färger. Tex neon grön, lime osv. Texten ska vara i såna färger, och sen även om du kanske hittar något litet (inte för mycket) mönster som kan ligga ovanför bakgrunden, men under texten och gurkan.
Namn - vill jag ha "Studsande Gurkan" "[rs]" "v13" ;) Bara det :)

Sen tror jag inte att det var så mycket mer :) Hoppas du får tid över till min, för det är faktiskt min födelsedag idag xD :awsm::awsm:
 
Topp