Sanningen om SM

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nu ska jag berätta lite om SM..

Det hela började med att jag blev attackerad av en person i våran stam, då tog jag kontakt med ledningen i SM som låtsades inte veta något om hans attacker.
Senare när jag kommit hem från skolan så ser jag att jag förlorat en by av samma person som attackerat mig som är med i min stam!

Jag skrev det i forumet och han sa att jag skulle fråga ledningen vad det handlade om och såklart ljög dom och sa att dom inte visste något om det -.-

Ca 5 minuter senare skriver Acid Clown att jag inte ska kaxa och så kickar han mig..


Det är ingen smutskastning, det är sanningen om hur SM behandlar sina medlemmar.

Fyfan asså, nu lägger man ner tw pga av dessa idioter!

Guten nacht!
:mad:
 

DeletedUser

Guest
Nu ska jag berätta lite om SM..

Det hela började med att jag blev attackerad av en person i våran stam, då tog jag kontakt med ledningen i SM som låtsades inte veta något om hans attacker.
Senare när jag kommit hem från skolan så ser jag att jag förlorat en by av samma person som attackerat mig som är med i min stam!

Jag skrev det i forumet och han sa att jag skulle fråga ledningen vad det handlade om och såklart ljög dom och sa att dom inte visste något om det -.-

Ca 5 minuter senare skriver Acid Clown att jag inte ska kaxa och så kickar han mig..


Det är ingen smutskastning, det är sanningen om hur SM behandlar sina medlemmar.

Fyfan asså, nu lägger man ner tw pga av dessa idioter!

Guten nacht!
:mad:




Sanningen är inte alltid fin;)
 

DeletedUser

Guest
Kan någon från SM kommentera detta så vi får se båda sidorna av myntet?
 

DeletedUser

Guest
Det finns inget att säga så därför gör dom inte det heller!:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Läs igen så ser du att jag bara säger hur dom behandlar sina medlemmar så ingen gör misstaget att gå med dom och vara nära någon som blir attackerad -.-"

Jag sa aldrig att man inte får göra så enligt reglerna!
 

DeletedUser

Guest
Läs igen så ser du att jag bara säger hur dom behandlar sina medlemmar så ingen gör misstaget att gå med dom och vara nära någon som blir attackerad -.-"

Jag sa aldrig att man inte får göra så enligt reglerna!


Finns många stammar som gör detta, har alltid funnits, kommer alltid att finnas, det bästa vore nog att vara försiktig med vilken stam du joinar.
 

DeletedUser

Guest
Alltså ja kmr inte göra ett uttalande om detta. Egentligen skulle Cute Bunny ha blivit kickad innan men de var ingen i ledningen inne i morse. Och ja ville köra när han var i skolan därför blev de som de blev.

Och ja har en riktigt stor anledning till att adla han men de vill ja inte göra på externa så om nån undrar så är de bara att höra av sig till mig IGM.

Och SM borde inte ta skit för detta isf är det ja som ska ta skiten.
 

DeletedUser

Guest
Cute du vet vad du gjorde för fel så då får du väll stå för det ? gör man som dig så får man ju ta att man blir adlad ? sen fattar jag inte vad detta har att göra i almänna ska du bevisa här hur dålig du e eller hur mycket fel du har ?
 

DeletedUser

Guest
Vad är ditt problem? Jag var inte ens med i deras stam när jag tog byn, jag snackade med ledningen om det innan jag gick med och dom sa att jag hade all rätt till byn.

Sen att ingen från ledningen var inne på morgonen är ju bara skitsnack för jag skrev till ledningen rätt tidigt och fick svar.

Så jag tror inte det var meningen att jag skulle bli kickad innan.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Alot of talk but no prooth.

Inte förens du visar dessa konversationer kommer ingen tro på dig.
 

DeletedUser

Guest
Nu ska jag berätta lite om SM..

Det hela började med att jag blev attackerad av en person i våran stam, då tog jag kontakt med ledningen i SM som låtsades inte veta något om hans attacker.
Senare när jag kommit hem från skolan så ser jag att jag förlorat en by av samma person som attackerat mig som är med i min stam!

Jag skrev det i forumet och han sa att jag skulle fråga ledningen vad det handlade om och såklart ljög dom och sa att dom inte visste något om det -.-

Ca 5 minuter senare skriver Acid Clown att jag inte ska kaxa och så kickar han mig..


Det är ingen smutskastning, det är sanningen om hur SM behandlar sina medlemmar.

Fyfan asså, nu lägger man ner tw pga av dessa idioter!

Guten nacht!
:mad:

Finns bara en sak att säga

Allt har sin baksida, till och med din så kallade "sanning"
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Har nu suttit och läst 270 poster sinsemellan Cute bunny och Glasdeklas.

Vad jag kan få fram det till så grundlurade Cute bunny Glasdeklas ett x antal gånger angående samarbete med rens och adlingar.

Därav finner jag att Cute bunny, vänligen posta inte sådan hemsk propaganda när du vet att det finns bevis för den riktiga sanningen.

Sedan har jag bara en sak att säga till Glas, var försiktig med vilka du litar på.
 

DeletedUser

Guest
Gör den sanningen rätt att adla en person i stammen och sedan kicka honom? Finns ju massor av andra sätt att lösa det på? Sedan ser jag inget fel med hur jag agerat.
 

DeletedUser

Guest
Han sa ju aldrig vilken by han ville ha rensad? Eller fixade spejj på den så hur ska jag kunna hjälpa han?:S

Sen kan jag skicka rapporter på när jag rensat byn om ngn vill ha?
 

DeletedUser

Guest
Tackar för att du förstår outlande rohc de ska ja verkligen göra nu.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp