Sammanfattning om denna värld?

DeletedUser

Guest
Självklart är det så att jag hade gjort det och som Wallin016 skriver är det taktik och det är väl det som spelet går ut på. Att taktiskt ta bort dom som man anser bli stora hot och som är stora hot. Ha rätt förbindelser med rätt stammer och se om sitt och sin stams hus samt dom stammarna som man inlett stort samarbete med.

Tydligen var det inte så självklart för två dagar sedan.

Sen kom Arba in och vad som gjorde att dom dök upp har jag ingen någon aning om.
 

DeletedUser

Guest
Tydligen var det inte så självklart för två dagar sedan.

Du tog med en del som jag skrev och det var tydligen allt du läste. Du snackade om att jag inte läste allt vilket du tydligen inte gör.

Lite kul att argumentera i forumet är det alltid och det tycker ni med grabbar/tjejer, gubbar och gummor. Eller hur? Det ger lite gnabb, humor och också skön gemenskap.
 

DeletedUser

Guest
Du tog med en del som jag skrev och det var tydligen allt du läste. Du snackade om att jag inte läste allt vilket du tydligen inte gör.

Jag läste hela ditt inlägg, men tyckte inte att det övriga du skrev var speciellt relevant. Du menar alltså att du bara skrev att du inte visste varför ArBa började kriga för att argumentera och ha lite roligt?
 

DeletedUser

Guest
Man kan väl inte få allt svart på vitt. Man måste väl kunna tänka själv också eller. Annars kan man väl lika gärna ha någon som spelar åt en också.

Sen måste det ju bli en del divideringar för alltid retar det någon. Kolla bara hur du själv gick igång och du säger att du inte ens spelar i ArBa medan spelare i den stamen tog det med ro,.
 

lbdhedlund

Member
Reaktionspoäng
0
Man kan väl inte få allt svart på vitt. Man måste väl kunna tänka själv också eller. Annars kan man väl lika gärna ha någon som spelar åt en också.

Sen måste det ju bli en del divideringar för alltid retar det någon. Kolla bara hur du själv gick igång och du säger att du inte ens spelar i ArBa medan spelare i den stamen tog det med ro,.

Bäst i den här tråden hittills. :)
 

DeletedUser

Guest
Man kan väl inte få allt svart på vitt. Man måste väl kunna tänka själv också eller. Annars kan man väl lika gärna ha någon som spelar åt en också.

Sen måste det ju bli en del divideringar för alltid retar det någon. Kolla bara hur du själv gick igång och du säger att du inte ens spelar i ArBa medan spelare i den stamen tog det med ro,.

Jag vet inte om du skrev det första stycket till mig, men hur kom vi in på hur spelet ska spelas? Jag är en tänkande individ och jag kan försäkra dig om att jag spelar själv och inte har tagit hjälp av någon då jag skrivit dessa inlägg. "Cogito, ergo sum".

Jag har inte sagt att jag inte spelar i ArBa, och du kan således inte antaga att jag reagerar på ett underligt vis. Jag känner att du inte riktigt svarade på min fråga, och jag tycker att det vore enorm konstigt av dig att skriva någonting som du vet inte är sant bara för att få igång en meningslös diskussion - som för övrigt redan har tagits upp i en annan tråd.
 

DeletedUser

Guest
Har nu ingen koll alls vem Invalid Name är men av tonnibs svar så undviker han helt klart att svara rakt ut. Intressant :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Har nu ingen koll alls vem Invalid Name är men av tonnibs svar så undviker han helt klart att svara rakt ut. Intressant :thinking:

Ingen har frågat huruvida jag spelar i ArBa eller inte, Tonnibs har bara antagit att jag spelar alternativt inte spelar där. Om du gärna vill veta kan jag säga att jag inte spelar i Arba.
 

DeletedUser

Guest
Tänkte på detta inlägget när jag skrev. Självklart säger det att du kanske spelar där eller att du inte spelar där, men man kan ju anta hur det ligger till och vi fick bekräftelsen på att du inte spelar där i dit föregående inlägg.

Därför är det ännu konstigare att du hakar upp dig på en text som du gör. :)

Håller med det Wallin skrev, och vill påpeka att jag aldrig sagt att jag spelar i ArBa - så du kan inte säga "ni".
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp