SalamiKungen
Member
- Reaktionspoäng
- 0
Har gjort sjukt mycket bilder/signaturer genom tiderna, men tyvärr har många gått förlorade genom åren.
Får väll helt enkelt börja med en samling här på forumet så att det ligger samlat någon stans.
Sitter och pysslar lite i Photoshop CS5 för er som är intresserade av det, och jag tycker nog att det är ett ganska skapligt program för enklare och lite mer avancerade arbeten.
Börjar med den senaste signaturen jag gjort, och det var till DaniBoy.
Bilden gjordes i 2 varianter så att han själv kan välja lite efter smak och tycke
_________
Sedan lägger jag upp mina egna, som jag plockat ihop lite snabbt när jag suttit uttråkad och inte haft några inks ingame.
_________
En bild till tachuk efter vädjan i forumet.
Kan jag hjälpa till så gör jag givetvis det.
_________
Till KlöverDam, som kom över en annan signaturbild och valde bort denna.
Fick dock uppskattning av andra spelare för den, och det tackar jag ödmjukast för.
_________
Fyller på utefter vad tiden räcker till.
Har fler bilder på disken, och jag antar att även dom kommer att slängas upp.
Får väll helt enkelt börja med en samling här på forumet så att det ligger samlat någon stans.
Sitter och pysslar lite i Photoshop CS5 för er som är intresserade av det, och jag tycker nog att det är ett ganska skapligt program för enklare och lite mer avancerade arbeten.
Börjar med den senaste signaturen jag gjort, och det var till DaniBoy.
Bilden gjordes i 2 varianter så att han själv kan välja lite efter smak och tycke
Sedan lägger jag upp mina egna, som jag plockat ihop lite snabbt när jag suttit uttråkad och inte haft några inks ingame.
En bild till tachuk efter vädjan i forumet.
Kan jag hjälpa till så gör jag givetvis det.
Till KlöverDam, som kom över en annan signaturbild och valde bort denna.
Fick dock uppskattning av andra spelare för den, och det tackar jag ödmjukast för.
Fyller på utefter vad tiden räcker till.
Har fler bilder på disken, och jag antar att även dom kommer att slängas upp.
Senast ändrad: