sahhj goes on

DeletedUser

Guest
och mitt konto byter ägare.

Efter att jag tappade sugen för jag vet inte hur länge sen, så har jag äntligen fått hjälp till att ta steget och gå vidare. Jag tackar kön jag haft.

Jag vet inte om det finns trevliga servrar, men jag tycker inte att v9 är en trevlig server, i allmänhet.

Spelare jag tyckt om eller sett upp till har fegat ur och valt att backstabba allt och alla ända sedan... jag vet inte. Början på december.

De enda fiendena jag tackar här är Sprit. Bara sprit, sen så tackar jag även D E som hållit sin politik så länge jag kan minnas, och jag minns när D E var en stam på mindre än 80 000 poäng.
En stor eloge till ledarna i D E, ni har alltid tänkt på er stams bästa, och det respekterar jag sjukt mycket, efter att ha sett ledare efter ledare sälja sina stammar/överge dem, starta en ny stam och backstabba den gamla samt dennas allianser och liknande.

Jag tackar även alla som stått vid min sida men som tidigare än jag medgett att: okej det är kört, fuck it, samt alla som har hjälpt mig bakom murarna<3

Ända sedan typ 500 poäng så har jag haft fienden/hot som varit många många gånger större än mig.

Ett näst sista tack går till alla som fortfarande vågar stå för vilka de är, ni är tyvärr inte många.

Sista tacket går till vår forums moderator, HumbleSwede. Tack för att du orkar med ett forum så fullt med skitsnack och knivar i ryggen.




Varför slutar jag? Dels för att jag har sjukt mycket irl, dels för att jag fastnat mer för andra spel, dels för att jag tröttnat på allt skit här.

Sista ordet går till alla f*ttiga spioneräckel. Fyfan vad jag h*tar er, gå och dö, tur för er att jag inte vet vilka ni är. Sug min k*k, etc.

kram
 

DeletedUser

Guest
hmm jag ändrar mig, ett litet tack till WoS också, bara för att några spelare där har visat sig trevliga.

Lite creds till att ni utnyttjar er diplomatiska samt geografiska beläggning.

Jag har inte sett er kriga mot jämnstarka fienden alls. Ni krigar mot D E nu, visst, men de krigar mot flera andra stammar också, så det räknas inte.

Jag har spelat strategispel hur länge som helst, sen jag var 6 eller nåt, och jag har alltid föredragit kamp & utmaning före fegspel, och jag lyckas liksom ganska bra samtidigt.
 

DeletedUser

Guest
Ha de bra sahhj!

Gillade först inte alls dig men sen visade du dig vara go :)
(Nu ser det ännu värre ut för mina gamla stamkompisar i STG :(.)
 

DeletedUser

Guest
Ännu en kämpe som lägger ner, kan ej klandra dig med tanke för vad du råkat ut för, lycka till IRL eller vart du nu tar vägen..
 

DeletedUser

Guest
Trist att du ska sluta! Önskar dig lycka till med allt IRL :)
 

DeletedUser

Guest
Ännu en kämpe som lägger ner, kan ej klandra dig med tanke för vad du råkat ut för, lycka till IRL eller vart du nu tar vägen..

hade tappat nästan en miljon poäng när jag kollade in, haha


jo ni, nu äre RL som gäller:) det är riktiga utmaningar jag står inför, haha
 

DeletedUser

Guest
Synd att det skulle sluta såhär sahhj, kan ju säga att jag var glad för vår tid tillsammans i A-lag, det glömmer jag inte. Och jag hade stöttat dig om det hade varit en annan situation! Du förtjänar all heder, och du är en värdig medspelare, deffare och fiende :)
 

DeletedUser

Guest
gg allibabas:)

nejmen du skulle förstå, man har liksom tröttnat och har en kö så ska man kolla in för lägesrapport, så har ni i B-B tagit typ asmånga byar av en... man ba hurray.. vad i helvete händer. typ.
 

DeletedUser

Guest
Jo jag förstår det, men som sagt, läs förklaringen på andra tråden :p
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Fiender tackar varandra:) då kan man iaf ha lite mer förtroende än att bara bomba varandra:awsm:
 

DeletedUser

Guest
att lägga ner med tw måste kunna jämföras med att bota grov tinitus

mja alltså WoS lyckades inte ta en enda by av mig när dom försökte. Liksom hur svårt kan det vara när ungefär 10 rätt stora spelare drar iväg gud nu minns jag inte, över sammanlagt 2000 attacker över 4-5 dagar, när jag redan var i relativt sönderbombat tillstånd. Sen så tog sprit över och skickade attacker från konton som inte rört sig i poäng på mycket länge. De lyckades lite bättre dock.

mja ett litet tack kan de väl få då. tvivlar dock på att jag får några hejdån :)
 

DeletedUser

Guest
2000 attacker, det var fattigt måste jag säga. Skäms på er WoS!

3000 attacker per dag från Tistel back in the days... now that was :awsm:
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
att lägga ner med tw måste kunna jämföras med att bota grov tinitus

mja alltså WoS lyckades inte ta en enda by av mig när dom försökte. Liksom hur svårt kan det vara när ungefär 10 rätt stora spelare drar iväg gud nu minns jag inte, över sammanlagt 2000 attacker över 4-5 dagar, när jag redan var i relativt sönderbombat tillstånd. Sen så tog sprit över och skickade attacker från konton som inte rört sig i poäng på mycket länge. De lyckades lite bättre dock.

mja ett litet tack kan de väl få då. tvivlar dock på att jag får några hejdån :)

Ställer samma fråga som jag alltid ställt till människor med galna mängder deff: Vad lyckades du med offensivt?

Du lyckades bli bombad av massor med folk, bland annat mig. OBF fick du för att folk deffade dig... sen slutade du. Återigen, vad lyckades du med offensivt? Ditt konto räddades, men till kostnaden av andra spelare som ni inte kunde deffa eftersom du hade allt hos dig.

Ur taktisk aspekt är det inte mycket att skryta över.
 

DeletedUser

Guest
De hade sitt försvar när de behövde det.

Kärlek på dem:)

Hade inte så mycket svängrum att spela offensivt, men jag jobbade på det innan jag slutade. Har inte haft mycket svängrum att spela offensivt genom hela spelet, alltid varit hotad av större, ända sedan början. Och då var det bättre att lira defensivt och försöka använda sig lite av moralpenalty.

Men hade gärna spelat offensivt om jag haft rum över för det, verkar grymt mycket roligare
 

DeletedUser

Guest
mm börjar man igen nån gång så blire mycket offensivt spel:) minns att eggeh klagade på att jag inte backtrackade heller, ska jobba på det också :>
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Ja det finns en del att jobba på, men ingen spelar ju helt perfekt:D

_________________________________________

Länge leve v.9
 
Topp