Sökes: Signatur

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Hej!

Söker en signaturmakare som skulle kunna göra just en sådan för mig. Då ekonomin är dålig för tillfället kan jag tyvärr inte erbjuda annat än äran för din skapelse. Jag tillåter även att du lägger in en liten "Made by: användarnamn" diskret beläget på signaturen.

Kraven är enkla, jag gillar mörka färger såsom grön, blå, röd, men kan även vara coolt med ljusa ifall bakgrunden görs mörk, eller tvärtom. Kontraster diggas.

Bortsett från det har jag inget krav på vad för tema signaturen ska ha, bara hur färgerna utformas... blir kanske lättare ifall du först gör en prototyp och vi sedan jobbar utifrån den, skulle jag tro :).

Jag vill även att du på den slutliga produkten har två olika namn, den ena är mitt klassiska "Lawliet", och den andra är "Mystogan". Dvs två signaturer med samma utseende, men olika namn.

Du kan kontakta mig via PM här på forumen eller på min skype; lill-grodah.

Tack på förhand, väntar spänt på just ditt bidrag. :awsm:
/L
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Killar, visa mig lite kärlek snälla!!!
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
2wpqkvs.png


måste ladda ner fonts så ja kan göra texterna snyggare =) då kan vi ha samma textstil på båda signaturerna så att säga.

är detta ngt i stuk som du vill ha?

/Start
 
Senast ändrad:

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Den var ganska cool men hellre något i stil med någon av dessa bilder kanske:

http://www.wallsave.com/wallpapers/...men-music-girl-listening-brunette-2549518.jpg

http://www.wallpapervortex.com/wallpaper-14178_1_other_anime_anime_girls_headphones.html

Sen återigen som sagt innan, jag vill ha två signaturer, samma utseende på båda men ena ska det stå "Lawliet" på och andra ska det stå "Mystogan" på. Tack på förhand :)

jodå men två signaturer kan man göra när du är nöjd med den första.

namnet är enkelt och ändra på =) ska göra ett nytt försök med de bilderna du har som förslag.

ska ladda ner nya texstilar ikv också så jag återkommer :)

Mvh
 
Topp