Söker signatur

DeletedUser

Guest
Så sant som det är sagt så börjar det bli dags att byta sign. Jag skulle kunna göra en själv, men jag anser mig inte besitta kunskaper och inspiration nog för att överträffa vad jag för närvarande har. Vet inte hur mycket premium jag har kvar på mina olika konton, men vad som än kan finnas där går till den signaturskapare som vinner denna lilla "tävling". Det lär inte vara några 200 poäng, men möjligen uppemot 100. Enda texten som ska finnas med är mitt nick och möjligen något som anspelar på surhet. Färger och tema är väl ganska obvious, men kan lika gärna dra det ändå. Det ska vara gult och grönt, tema citron/lime och det får gärna vara en smula Las Vegas/Hollywood-inspirerat, men det är inte ett krav.

Ska vi ha ett slutdatum också? 11e April känns lagom.

EDIT: 86 färska prempinns står på spel!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Visste inte riktigt heller vad jag skulle göra, slut på idéer liksom..
Men här har du en, gör nog minst en till innan deadline datumet :)
lemonlimesgn.png
 

DeletedUser

Guest
2 pix för hög, så det lär ändras, men det kan jag fixa själv. Skulle gärna se att den var lite bredare dock, annars är det riktigt fint :)
 

DeletedUser

Guest
Lemon du har ju redan den snyggaste designen på forumet! :(
 

DeletedUser

Guest
Lemon du har ju redan den snyggaste designen på forumet! :(

Smaksak. Har fått höra upprepade gånger att den börjar bli uttjatad och tråkig, så det känns som att den borde bytas ut inom kort. Men i och med att jag ändå är såpass fäst vid den gamla så har jag ganska höga krav på den nya :) Har förresten lyckats skramla ihop 86 premiumpinnar som nu står på spel. Om det nu skulle vara något att ha.
 

DeletedUser

Guest
Jag fixar avatar + signatur.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Här kommer mitt bidrag, skulle behöva premium poängen! Hoppas du gillar den/dem.

Verision 1

wcemhh.png


Verision 2

2sbsrrb.png


Avatar

28bsio5.png
 

DeletedUser

Guest
Känns lite grönt. Vart är min framsida? Designen är bra, men jag saknar det gula.
 

DeletedUser

Guest
2jea2q8.png



Url: http://i52.tinypic.com/2jea2q8.png

Hej,
Jag Juanma firmero av GT.es.
Jag ger dig denna signatur, om någon behöver ett fast
att Guerrastribales.es staket till forumet och fråga din signatur
i min butik, "New Style" i regi av mig, JuanManuel2.

En hälsning och jag hoppas att du gillar det.
Juanma, D
 
Topp