Söker konto

DeletedUser

Guest
Som rubriken lyder! :)

Gymnasiet närmar sig sitt slut vilket innebär att man får mer fritid--->mer tid åt Tribalwars! :D

Om någon spelare har ett konto som ligger och ruttnar, någon som helt enkelt vill njuta av sommaren till skillnad från mig så är det bara att höra av sig till mig. Meriter kan självklart diskuteras! :)
 

DeletedUser

Guest
sägs om att göra som alla andra och starta ett eget?
Vad är det roliga med att bli stor om du inte blivit det på egen hand?
 

DeletedUser

Guest
Jo, men allså egen hand som att man själv adlade sin första by, man själv fixade sin deff när man behövde. osv
Och vadå inget att adla? Hela kartan är ju täckt av byar...
 

DeletedUser

Guest
Vissa kanske anser att det är rolligare att kötta än att "ta första byn" själv...
 

DeletedUser

Guest
Kan förstå både cocos och haziro..

Det är helt och håller hur man ser på saken..

Enligt mig är det roligare om man lyckas från början, men kött från ett övertaget konto kan nästintill vara lika kul ;D
 

DeletedUser

Guest
Haha jo Bengatr3 ;D, finns för övrigt inte många konton att ta över på .se (A)
 

DeletedUser

Guest
Haha jo Bengatr3 ;D, finns för övrigt inte många konton att ta över på .se (A)

Jodå, klart det finns! Använd dig bara av den nya Isprins-metoden så får du ett konto eller två på nolltid! Garanterat hög uppretande faktor föreligger dock, så var diskret med vems konto du leker med.

Lycka till!
 

DeletedUser

Guest
Jodå, klart det finns! Använd dig bara av den nya Isprins-metoden så får du ett konto eller två på nolltid! Garanterat hög uppretande faktor föreligger dock, så var diskret med vems konto du leker med.

Lycka till!

HAHAHHAHAHA XD

Isprins-metoden är inget för mig ^^ Har dock fått ett erbjudande på 13milj-acc på .net :eek:

Frågan återstår om det är en spännande värld att köra på :O
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte hur det kan bli spännande alls när halva utmanigen är bortplockad. men lycka till.
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte hur det kan bli spännande alls när halva utmanigen är bortplockad. men lycka till.

Haha, de är väl större utmaning att gå o ta över ett extremt stort konto på en gång i en värld där ett världkrig råder än att hålla på och adla sin första, andra och 3dje by? ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är nog en större utmaning att hitta ett konto att ta över än att starta ett nytt. :p
 

DeletedUser

Guest
Menar att det är större utmaning att börja med en liten by och växa sig jätte stor än att ta över många byar och växa sig lika stor =) om det nu är utmaningen man söker? i annat fall kan man ju ta över ett konto. Jag förstod bara inte meningen med att ta över, där av att jag kommenterade. men nu förstår jag hur du tänker, även om jag inte delar din åsikt.
 
Topp