Söker en signatur!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
någon dag... år 2089 kanske?:D


Jag tycker att alla har gjort snygga bilder

TGOW, när får man veta vilken du väljer. kan jag förbättra min på något sätt ?

Anledningen till att jag undrar är om jag kan ta bort den från datorn eller om jag ska fortsätta låta den ligga och samla damm.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Jag ska under dagen kolla igenom detta, har haft lite fullt upp senaste dagarna =) Jag kommer välja vem som får göra en signatur åt mig, ta och kontakta den via PM på forumet och sedan kommer vi tillsammans överens om utseende och så vidare.

Som svar på ditt andra påstående TheLaw, du kan ta bort den då signaturerna som gjorts här bara var utkast =)

//TGOW
 

DeletedUser

Guest
Jag ska under dagen kolla igenom detta, har haft lite fullt upp senaste dagarna =) Jag kommer välja vem som får göra en signatur åt mig, ta och kontakta den via PM på forumet och sedan kommer vi tillsammans överens om utseende och så vidare.

Som svar på ditt andra påstående TheLaw, du kan ta bort den då signaturerna som gjorts här bara var utkast =)

//TGOW

Okej. Tack för svar. Har en ganska fylld dator :) Orkar inte rensa upp bara.
 

DeletedUser

Guest
Meddela gärna här också när du valt, så man inte sitter som på nålar när du redan valt någon. :sneaky:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Jag har nu tagit beslutet, vill börja med att tacka alla som tog sig tiden till att ta och fixa en signatur här till mig =)

The lucky one är GoodRiddance, för att jag aldrig sett signaturer av honom och gillade vad jag såg och därav kände att jag vill se vad han mer kan göra =)

Ta inte detta som att jag inte gillade era andra, tyckte de blev sjukt nice allesammans :)

Ehn, du kan stänga denna tråd om sådär 24 timmar =)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp