Söker en signatur!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Halloj kära signatur-makers, mods och övriga personer =)

Det är så att jag söker en signatur att ha till mig här i forumet, har inte tiden eller orken att sätta mig och knåpa ihop något direkt. Har som sagt haft en del olika, men alla är mer eller mindre inaktiva i dagsläget och nu när jag bara är mod blir det lättare att göra en som passar en längre tidsperiod istället för att jag måste byta så fort jag byter stam eller hoppar in lite här och var på konton för att kriga och kötta :p

Lite info om vad som ska vara med;

Text: TheGodOfWar (centrerat) Moderator @ Tribalwars.se (nere i vänster hörn och sen gå emot mitten, gärna så det syns vad som står)

Färg: Har alltid varit svag för orange/grönt, så det får gärna vara med i någon soft nyans.

Font: Det spelar inte så stor roll, får gärna vara något som inte sticker ut allt för extremt dock.

Bild: Har tänkt mig denna bild, eller denna. Bilden ska vara på höger sida av signaturen.

Storlek: 500x100, max. Blir mindre storlek bättre fungerar givetvis det.

Pris: Detta kan diskuteras fram över antingen skype eller via PM här i forumet, säger inget fast pris i dagsläget då jag vill kolla över vad olika sign-makers tar för sina signs ;)

Om någon har tid över och är intresserad så är det bara höra av sig, går att nå nästan 24 timmar om dygnet via PM i forumet och lika ofta på skype.

OBS! Endast seriösa erbjudanden kan diskuteras, oseriösa ignoreras totalt.

Kind regards!
TGOW
 

DeletedUser

Guest
Halloj kära signatur-makers, mods och övriga personer =)

Det är så att jag söker en signatur att ha till mig här i forumet, har inte tiden eller orken att sätta mig och knåpa ihop något direkt. Har som sagt haft en del olika, men alla är mer eller mindre inaktiva i dagsläget och nu när jag bara är mod blir det lättare att göra en som passar en längre tidsperiod istället för att jag måste byta så fort jag byter stam eller hoppar in lite här och var på konton för att kriga och kötta :p

Lite info om vad som ska vara med;

Text: TheGodOfWar (centrerat) Moderator @ Tribalwars.se (nere i vänster hörn och sen gå emot mitten, gärna så det syns vad som står)

Färg: Har alltid varit svag för orange/grönt, så det får gärna vara med i någon soft nyans.

Font: Det spelar inte så stor roll, får gärna vara något som inte sticker ut allt för extremt dock.

Bild: Har tänkt mig denna bild, eller denna. Bilden ska vara på höger sida av signaturen.

Storlek: 500x100, max. Blir mindre storlek bättre fungerar givetvis det.

Pris: Detta kan diskuteras fram över antingen skype eller via PM här i forumet, säger inget fast pris i dagsläget då jag vill kolla över vad olika sign-makers tar för sina signs ;)

Om någon har tid över och är intresserad så är det bara höra av sig, går att nå nästan 24 timmar om dygnet via PM i forumet och lika ofta på skype.

OBS! Endast seriösa erbjudanden kan diskuteras, oseriösa ignoreras totalt.

Kind regards!
TGOW

Kanske gör en om jag får en serial key to ps av theeelaaw <333
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Pris: Detta kan diskuteras fram över antingen skype eller via PM här i forumet, säger inget fast pris i dagsläget då jag vill kolla över vad olika sign-makers tar för sina signs ;)

Där har du svaret.
 

DeletedUser

Guest
Låter som något jag skulle kunna tänka mig att fixa, måste bara få ut sömnen ur ögona, somnade för lite drygt 2 timmar sedan nu knackade hyresvärden på dörren för att dom ville byta ut min spis/ugn som jag klagat på i snart 1 år att den inte fungerar som den skall
 

DeletedUser

Guest
Sorry dubbelpost nu men...

259zg4p.png

Vet inte om den blev bra, de e upp till dig att avgöra. Vill du gör jag om den på nåogt annat sätt tills du blir nöjd med den (betalning är oxå upp till dig om du anser att den e värld något)
 

DeletedUser

Guest
Sorry dubbelpost nu men...

259zg4p.png

Vet inte om den blev bra, de e upp till dig att avgöra. Vill du gör jag om den på nåogt annat sätt tills du blir nöjd med den (betalning är oxå upp till dig om du anser att den e värld något)

jag tycker iaf den var rätt cool.
 

DeletedUser

Guest
Sorry dubbelpost nu men...

259zg4p.png

Vet inte om den blev bra, de e upp till dig att avgöra. Vill du gör jag om den på nåogt annat sätt tills du blir nöjd med den (betalning är oxå upp till dig om du anser att den e värld något)

Bara en fråga hur och vad för program använder du?
 

DeletedUser

Guest
Här är en jag tycker är snygg

moderatorsignaturklar.png

thegodofwar2.png

thegodofwar3.png

säg gärna till om något ska ändras :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
14jx9g2.png


Här har vi ett exempel, säg till för ändringar!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan nog komma med ett bidrag till helgen om du inte har bråttom;)
 

DeletedUser

Guest
Skulle gärna spela det där tribalars non gong. Värkar skoj.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
@ SPooK, din signatur är riktigt snygg, som alltid. Du vet att jag gillar din stil på signs. Det enda jag saknar är en annan färg på bakgrunden. Något jag insåg nu att jag glömde nämna, men går det göra en bakgrund till det hela som matchar så vore den absolut en signatur värd att ha.

@ LordAnubis, din signatur var väldigt simpel och samtidigt rätt matchande i stilen rakt igenom - me like, men samtidigt vet jag inte, den kändes "enformig" eller hur man nu ska uttrycka sig, kan du göra en annan och ta som exempel så vore det kul att se vad du kan åstadkomma :) Färgval och så vidare blev helt perfekt.

@ Duffenergy, vad jag gillar med din signatur är helt enkelt att den blev awesome rakt igenom, även där skulle jag dock vilja se en annan bakgrund, kommer skriva sist i detta inlägg några färger JAG tror kan passa ihop som bakgrund, sen om ni har andra åsikter är de självfallet välkomna, ni kanske hittar färger som matchar bättre än mig, who knows?

@ TheLaw, jag gillar din signatur väldigt mycket - stava gärna rätt på tribalwars så kan man börja överväga den ;)

@ Marius, fonten du valt blev inte alls bra med färgerna kombinerat - blev lite halvjobbigt för ögonen att läsa texten, kan du ändra om fonten så vore det mer intressant än i dagsläget.

Som jag skrev så skulle jag säga lite färger jag tror kan passa bra till bakgrunden på en signatur. Antingen samma färg som bakgrunden i forumet (nyaste looken), eller att ni kör en svart alt. blå bakgrund, en vit bakgrund känns som att det kommer skära sig lite och signaturens linjer blir lite väl tydliga.

På måndag kommer jag nog välja vad jag vill ha, dels så ni som gjort signaturer ska få en rimlig tidsram att ändra saker på samtidigt som jag vill invänta GoodRiddance signatur, då jag inte sett han göra några ännu och det ska bli intressant att låta nya signmakers visa sig tycker jag i alla fall.

Kind Regards
TGOW
 

DeletedUser

Guest
Märkte det när jag la upp den, får pröva om med något annat.
 

DeletedUser

Guest
Gjorde om min lite och gjorde även en annan för att variera mig lite. Du får avgöra vilken som är bäst

1a:
259zg4p.png

2a:
2s0bvbc.png

3e:
s3lw76.png

Vill du att jag skall göra om något på dom igen?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp