Söker en sign samt avatar

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Tjena!

Jag är i behov av en sign och en avatar här till externa. En in-game bild skulle inte heller vara fel men jag har inget behov av en.

Är iaf usel med Ps själv så hade hoppats på lite kreativ hjälp, vill hemskt gärna ha en lite coolare bakrund som sticker ut och sen vanlig text på vill bara att det ska stå med:

Crille011

V.13 -
V.14 - OWS

Alla förslag uppskattas, och ni har all tid i världen att göra nån. Börjar bara bli lite trött på att ha citat som signatur;)

MVH
Crille

EDIT: Har ingen stam på v.13 atm^^
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
1.
crille011.jpg


Ett litet förslag. :thinking:

2.
crille0111.jpg


3.
crillecar.jpg


Ett litet förslag till :)
 
Senast redigerad av en moderator:

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Wow, det gick snabbt:)

Gillade båda, tar nog den övre om ingen annan vill ge sitt förslag:)

Men du kan inte tänka dig att byta färgen runt texten på nr 1? Vet inte exakt vilken men kanske blå/ljusblå eller grön..
 

DeletedUser

Guest
Wow, det gick snabbt:)

Gillade båda, tar nog den övre om ingen annan vill ge sitt förslag:)

Men du kan inte tänka dig att byta färgen runt texten på nr 1? Vet inte exakt vilken men kanske blå/ljusblå eller grön..

Kan försöka fixa en.
 

DeletedUser

Guest


Där har du mitt bidrag. Ge gärna feedback om du tycker den är intressant men har lite egna förslag på vad som skulle kunna ändras eventuellt tas bort, läggas till :)
 

DeletedUser

Guest
Den där var faktiskt riktigt snygg!

Tack! :) Man lär sig sakta men säkert. Dock är den väldigt enkelt att göra om man bara har någolunda koll på var varje effekt gör.

Damn, ser nu att texten ovanför "Crille011" är väldigt otydlig om man inte vet vad som står, *Grumf* får ändra det imorn (om nu inte crille är nöjd med den som den är)
 

DeletedUser

Guest
Den var snygg Law :)..

Jag la upp en liten bild till ovan också..
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Wow! Riktigt fina allihop, har faktist inte en anning vilken man ska välja, gillar comlix tredje förslag och laws:) Vilken ska man ta?..

Jag tror jag tar Law's, den var grymt snygg men complix dina var riktigt fina de med:)

Tack såmycket!

MVH
Crille
 

DeletedUser

Guest
Wow! Riktigt fina allihop, har faktist inte en anning vilken man ska välja, gillar comlix tredje förslag och laws:) Vilken ska man ta?..

Jag tror jag tar Law's, den var grymt snygg men complix dina var riktigt fina de med:)

Tack såmycket!

MVH
Crille

Du kan ju ha dom på lager i fall du trötnar på nån;)
 
Topp