Söker co-spelare till top10-konto här på V8!

DeletedUser

Guest
Hej,

Det är som så här att jag söker en co-spelare till zonic-kontot här på V8. Kontot ligger VÄLDIGT bra till för expansion, perfekt läge att växa så om nån av er där ute känner er manade att lira hårt på V8, hör av er till mig :)

Skicka ett PM till mig här i forumet så kan vi ta allt snack där istället

Kontot ligger på 10 mille just nu men eftersom jag har haft en paus från TW (skulle aldrig klara av att lira TW lite halvt slött utan kör jag TW så ska det vara till 300 % fart som gäller!).

Just därför söker jag nu en co-spelare för att det ska bli 300 % helt enkelt, på sommaren vill man ju vara lite solbränd och det blir man inte direkt framför en datorskärm, eftersom jag nördar lite väl mycket med TW

Så om du känner dig manad till att lira å få upp kontot till minst den dubbla storleken, hör gärna av er!


Den som jag söker ska ha tålamod, köra på länge, och inte ge upp efter 2 veckor. Jag söker en typ av Trashcan-typen. Ja, bara kolla på Trashcan så ser ni hur länge han orkat adla på V8 haha ;) Att adla på V8 är kanske inte roligaste jobb speciellt när världen är död men måste ändå vara beundransvärt hur folk orkat hänga kvar å adla dag in och dag ut så här

Credz ska de ändå ha för orken! Nästan som ett maratonlopp detta om ni förstår vad jag menar.

Så hör av er, tveka inte att ringa mig på heta linjen! (PM)

/Zonic (fast det är Slinkan som kommer att lira med dig sen efter sommaren)
 

DeletedUser

Guest
Very epic ;)

Skulle vara kul, synd att man redan har ett väldigt stort konto att köra på, typ 500 poäng räcker gott för mig :awsm:
 

kacka65

Member
Reaktionspoäng
0
Man blir sjukt osugen när man läser ditt inlägg... Hoppas den som väljer att tacka ja får en rolig tid som din ***** i kriget mot barbsen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Man behöver inte köra 300% för att adla barbs. Behöver man en co-sitter för det så är man inte mycket att ha :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Man behöver inte köra 300% för att adla barbs. Behöver man en co-sitter för det så är man inte mycket att ha :rolleyes:

Det finns nånting som heter "fritid" också och för att hålla upp motivationen att adla på en död värld så tror jag faktiskt man behöver vara två. Tänk dig själv att sitta adla dag in och dag ut, hade du orkat göra det?

Det är därför jag beundrar de som fortfarande har orken att köra på denna värld men vad ska man säga:

Jag försöker bara göra det bästa utav situationen och eftersom jag lagt ner så mycket tid på mitt konto ända sen första dagen då V8 öppnade sina portar, så svider det att behöva trycka på "radera kontot"-knappen och göra sig grå


Det är precis som att mista sitt eget barn känns det som, japp, jag tar detta väldigt seriöst.

Att fortsätta köra på V8 krävs varken konst eller skills, det krävs snarare bara uthållighet och motivation.

Sen får ni snacka hur mycket skit ni vill, jag bryr mig inte.

Mitt konto, jag gör vad jag vill med den, behöver ingen som ifrågasätter eller håna på. Känns bara omoget

Sådana beteende existerar bara på dagis - får man hoppas.

Har ni inget bättre att tillföra behöver ni inte ens lägga ner tid att skriva i den här tråden, that's it!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kul att du spelar igen Zonic :).

Men en fråga bara: Varför inte starta på v12 istället?
 

DeletedUser

Guest
Kul att du spelar igen Zonic :).

Men en fråga bara: Varför inte starta på v12 istället?


Tack ska du ha GranberG!

För att TW-ledningen och Innogames vägrar utse UrbanT till vinnare. UrbanT är en solklar vinnare redan och just nu idag så vet alla att UrbanT vunnit V8 men frågan är hur det ser ut om några år? Bortglömt? Bortförklarat?

Jag tar det säkra före det osäkra, låter mitt konto existera tills den dagen vi får officiellt avsluta som en vinnare.

Tänker inte heller starta på V12 om inte Innogames kan avsluta världar som V4 och V8 på ett snyggt sätt, då tappar man helt klart motivation att börja på en ny värld där man vet att man aldrig kommer att vinna.

Den här världen får vara sista världen för mig, har också lirat TW allt för länge nu, längre än planerat iaf, började här det året .se startades upp: 2007
 

DeletedUser

Guest
Man blir sjukt osugen när man läser ditt inlägg... Hoppas den som väljer att tacka ja får en rolig tid som din ***** i kriget mot barbsen.

Oj, kacka lirar du fortfarande??
//numsi:awsm:
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp