Så jävla trist...FAGS!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Opponenter besegrade (Stammar)Som anfallare Som försvarare Total
Rank Stamnamn Besegrad
1 Sprit! 84,88 Mio.
2 Tistel 22,99 Mio.
3 The Incompetent Tribe of Sweden 20,01 Mio.


Som anfallare Som försvarare Total
Rank Stamnamn Besegrad
1 Sprit! 110,68 Mio.
2 Tistel 49,30 Mio.
3 The Incompetent Tribe of Sweden 37,82 Mio.
4 Limited 32,77 Mio.

Tror inte jag behöver fler kommentarer än så till det stupida inlägget.


Helt "stupida" är det ju inte :p

Är ju faktiskt sant att många i sprit är nervärderande här på forumet (inte alla, men flera har varit framme på sista tiden ) medans tistel har ju faktiskt varit rätt tysta här tills nu i slutet? :)

Så någon punkt av vad dom säger stämmer ju faktiskt :p
 

DeletedUser

Guest
Oj förlåt , har du känt dig försummad lille Elitspelare där , kan arrangeras så du får påhälsning.

Vilka vi har köttat?

Samtliga som har stått i vår väg so far , tror att vissa av dem tar illa vid sig av att bli nedvärderade av såna som dig , kan säga att en del har hållit riktigt bra klass.

Påhälsad lär väl alla bli om ni vinner :)

Finns ju ingen chans för andra o vinna servern om ni vinner detta kriget, kanske en liten liten chans om 4:20 skulle kriga mot er o få resten av servern med sig, men det tror jag inte och då återstår bara chansen att ni själva ger andra folk chansen o växa till sig, eller att någon i sprit tröttnar och sprit faller i sönder i 2 delar.

Och de tror jag nog inte på heller :(
 
Reaktionspoäng
0
Helt "stupida" är det ju inte :p

Är ju faktiskt sant att många i sprit är nervärderande här på forumet (inte alla, men flera har varit framme på sista tiden ) medans tistel har ju faktiskt varit rätt tysta här tills nu i slutet? :)

Så någon punkt av vad dom säger stämmer ju faktiskt :p

Jo vårt tålamod brast väl till slut helt enkelt.

Men vi har hållit en låg profil även på forumen till 90% fram till hela tramset med fejkade namn etc började , och det kom ju onekligen från Tistel ;)
 

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Oj förlåt , har du känt dig försummad lille Elitspelare där , kan arrangeras så du får påhälsning.

Vilka vi har köttat?

Samtliga som har stått i vår väg so far , tror att vissa av dem tar illa vid sig av att bli nedvärderade av såna som dig , kan säga att en del har hållit riktigt bra klass.

Har jag påstått mig vara det?

Jag skall även förtydliga mig - visst, vissa kanske har haft förmågan att göra motstånd.
Frågan är om dessa fått en ärlig chans att göra det?
Svaret är helt klart nej.

Därför tycker jag det är tråkigt att Sprit skall ta hem detta. De som dem "köttat" har inte varit någon vidare bedrift.
Jag skulle då inte kalla det bedrift att "kötta" redan sönderslagna stammar?

Men, men.. Som vanligt besvarar Sprit mina inlägg enbart med personliga påhoppningar, vilket de gör så fort någon säger emot dem.
Så jag föreslår som sagt att admin låser denna tråd.
 
Reaktionspoäng
0
Har jag påstått mig vara det?

Jag skall även förtydliga mig - visst, vissa kanske har haft förmågan att göra motstånd.
Frågan är om dessa fått en ärlig chans att göra det?
Svaret är helt klart nej.

Därför tycker jag det är tråkigt att Sprit skall ta hem detta. De som dem "köttat" har inte varit någon vidare bedrift.
Jag skulle då inte kalla det bedrift att "kötta" redan sönderslagna stammar?

Men, men.. Som vanligt besvarar Sprit mina inlägg enbart med personliga påhoppningar, vilket de gör så fort någon säger emot dem.
Så jag föreslår som sagt att admin låser denna tråd.

Det var väl ändå bara ett svar på ditt påhopp på de 70 personer som utgör sprit.

Och hur blev stammarna sönderslagna?

Igen lär dig tyda OBA statistik , oavsett avstånd eller försvar så har vi slagit ner motstånd.

Och vad är en ärlig chans?

TW är som en gammal vän till mig från .net brukar säga inte en solosprint , det är ett lagmaraton , Sprit spelar som ett lag , vi samarbetar och fullföljer våra uppgifter som ett lag.

Om du ser den typen av lagarbete som att inte ge motståndare en ärlig chans.

Då föreslår jag att du spelar ngt FPS i single player mode.
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Det var väl ändå bara ett svar på ditt påhopp på de 70 personer som utgör sprit.

Och hur blev stammarna sönderslagna?

Igen lär dig tyda OBA statistik , oavsett avstånd eller försvar så har vi slagit ner motstånd.

Och vad är en ärlig chans?

TW är som en gammal vän till mig från .net brukar säga inte en solosprint , det är ett lagmaraton , Sprit spelar som ett lag , vi samarbetar och fullföljer våra uppgifter som ett lag.

Om du ser den typen av lagarbete som att inte ge motståndare en ärlig chans.

Då föreslår jag att du spelar ngt FPS i single player mode.


Hur blev stammarna sönderslagna?
Oftast av först och främst andra stammar - sedan kommer Sprit att tar största delen av kakan.
Precis som detta "Kriget mot Tistel" vet inte om man skall kalla det krig eller gangbang? Att ni sedan skall börja tracka dem är vad som främst gör mig upprörd. Att ni skulle vara så duktiga och "tistel var väl ingen match". Inte så svårt när 4:20 gör allt åt en?
Nej, ni har inte gjort någon större bedrift i att krossa Tistel just nu.
Och vilka krig har ni haft innan detta?
Fierce? Visar sig att stammen gett upp redan innan ni förklarat krig. Med andra ord, nej, ingen bedrift.
KNO eller de så kallade BB-hunters stammarna? 90% nybörjare, varav de som håller rätt hög standard låter ni skapa en egen stam och ge f-n i? Nej, ingen bedrift.

Tycker bara det är tråkigt att man aldrig fått se er visa vad ni går för?
Att ni sedan beter er som ni gör är vad som får mig att reagera så starkt.
Nej, ni är inte allsmäktiga, förklaringen har ni ovan.
Och nej - innan ni hoppar på mig nu. Jag har aldrig påstått mig vara någonting i närheten av allsmäktig.
 
Reaktionspoäng
0
Hur blev stammarna sönderslagna?
Oftast av först och främst andra stammar - sedan kommer Sprit att tar största delen av kakan.
Precis som detta "Kriget mot Tistel" vet inte om man skall kalla det krig eller gangbang? Att ni sedan skall börja tracka dem är vad som främst gör mig upprörd. Att ni skulle vara så duktiga och "tistel var väl ingen match". Inte så svårt när 4:20 gör allt åt en?
Nej, ni har inte gjort någon större bedrift i att krossa Tistel just nu.
Och vilka krig har ni haft innan detta?
Fierce? Visar sig att stammen gett upp redan innan ni förklarat krig. Med andra ord, nej, ingen bedrift.
KNO eller de så kallade BB-hunters stammarna? 90% nybörjare, varav de som håller rätt hög standard låter ni skapa en egen stam och ge f-n i? Nej, ingen bedrift.

Tycker bara det är tråkigt att man aldrig fått se er visa vad ni går för?
Att ni sedan beter er som ni gör är vad som får mig att reagera så starkt.
Nej, ni är inte allsmäktiga, förklaringen har ni ovan.
Och nej - innan ni hoppar på mig nu. Jag har aldrig påstått mig vara någonting i närheten av allsmäktig.


Du är otrolig...

Du bevisar gång på gång din oförmåga att förstå dynamiken i spelet tribal wars.

När vi attackerar en stam tar vi 9 ggr av 10 de spelare vi anser vara ett hot först , de är för det mesta dessutom de som håller ihop en stam , därav defaitism och oorganisation i stammen efter att de blivit nerplockade.

I det här läget visade sig Fidel uppenbarligen ha KÖ , det visste vi inte när vi la upp attacken.

Vilka av barbjägarna lät vi vara och skapa en ny stam?
Nyheter för mig och jag borde faktiskt veta sånt lite bättre än dig.

Sen att våra vapenbröder i 4:20 gör ett fantastiskt bra jobb är utom all diskussion , de visste dock precis hela tiden vid vilken tid och i vilken form vi skulle hoppa in med full kraft , så att vi låter dem göra jobbet för att roffa åt oss byar är ett löjeväckande påstående.

Var har vi sagt att Tistel inte var någon match?
Kriget har bara börjat , kommer nog att pågå ett bra tag till dessutom.

Tycker du är lite väl nedvärderande mot Tistel som mer eller mindre dödförklarar dem redan nu.
 

DeletedUser

Guest
Tycker tråden borde stängas då den egentligen bara är rent påhopp.
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Du är otrolig...

Du bevisar gång på gång din oförmåga att förstå dynamiken i spelet tribal wars.

När vi attackerar en stam tar vi 9 ggr av 10 de spelare vi anser vara ett hot först , de är för det mesta dessutom de som håller ihop en stam , därav defaitism och oorganisation i stammen efter att de blivit nerplockade.

I det här läget visade sig Fidel uppenbarligen ha KÖ , det visste vi inte när vi la upp attacken.

Vilka av barbjägarna lät vi vara och skapa en ny stam?
Nyheter för mig och jag borde faktiskt veta sånt lite bättre än dig.

Sen att våra vapenbröder i 4:20 gör ett fantastiskt bra jobb är utom all diskussion , de visste dock precis hela tiden vid vilken tid och i vilken form vi skulle hoppa in med full kraft , så att vi låter dem göra jobbet för att roffa åt oss byar är ett löjeväckande påstående.

Var har vi sagt att Tistel inte var någon match?
Kriget har bara börjat , kommer nog att pågå ett bra tag till dessutom.

Tycker du är lite väl nedvärderande mot Tistel som mer eller mindre dödförklarar dem redan nu.


Du missar återigen det jag egentligen vill ha sagt.
Har jag sagt något om Fidel och KÖ? Ta och läs lite bakåt så ser du att jag håller med er på denna punkt.

Vilka det är?
Ja, se dig runt. Vilka ligger kvar i ert Sprit område?

Så du må tycka att det är ett löjligt påståeende - men det är faktum.

Jag kan säkerligen hitta många skriverier från Er spritare där ni på ett eller annat sätt nedvärderar Tistel.
Så fort en Tistel spelare yttrar sig blir det ju som vanligt enbart påhopp.

Som det ser ut nu verkar det vara rätt givet att Tistel tyvärr går förlorande ur detta krig.

Som sagt du missar mina punkter och det är att Sprit inte gjort sig förtjänt av att slänga ut Spydiga kommenterar till allt och alla här på externa. Att de inte gjort sig förtjänt av att ständigt tro och påstå att de vore allsmäktiga.
 
Reaktionspoäng
0
Du missar återigen det jag egentligen vill ha sagt.
Har jag sagt något om Fidel och KÖ? Ta och läs lite bakåt så ser du att jag håller med er på denna punkt.

Vilka det är?
Ja, se dig runt. Vilka ligger kvar i ert Sprit område?

Så du må tycka att det är ett löjligt påståeende - men det är faktum.

Jag kan säkerligen hitta många skriverier från Er spritare där ni på ett eller annat sätt nedvärderar Tistel.
Så fort en Tistel spelare yttrar sig blir det ju som vanligt enbart påhopp.

Som det ser ut nu verkar det vara rätt givet att Tistel tyvärr går förlorande ur detta krig.

Som sagt du missar mina punkter och det är att Sprit inte gjort sig förtjänt av att slänga ut Spydiga kommenterar till allt och alla här på externa. Att de inte gjort sig förtjänt av att ständigt tro och påstå att de vore allsmäktiga.

Men söte lille vän sätt , ta en kopp kaffe och tänk lite nu.

De som är kvar i våra områden har antagligen en moral som är så avskräckande att vi inte petat på dem av den anledningen.

Sen har vi ju haft krig i stort sett sen vi fick ut våra första adelsmän så det där med att städa upp framför egen dörr har ju fått vänta lite , och lite till...

Var har någon från sprit kallat sig själv allsmäktig?

En stor del av det här SPELET är psykologi , om en person ser inkommande från oss ska han vara nervös , en hälsosamt kaxig (inte nedvärderande) ton i externa forum är en del av det spelet.

Så återigen , sluta spy ur dig galla när du redan har bevisat för mig och samtliga andra som av misstag läser den här tråden att du uppenbarligen inte har den blekaste aning om vad det är du pratar om.

Och återigen , sluta nedvärdera tistel , det gör inte vi , varken i externa eller interna forum.
 

DeletedUser

Guest
Märker att det finns en del meningsskiljaktigheter på Sprit och dess verksamhet. Självklart är alla välkomna att ha en åsikt. Sen att det finns spelare i Sprit som försvarar det vi står för - och våra medlemmar - det ser jag bara som ett gott tecken på solidaritet inom stammen. En god sammanhållning.

Om det är någon bedrift att plocka ut spelaren som ligger rankad etta eller inte? Det är inte upp till oss att avgöra. Vi hittar ett anfallsmål, genomför en planering och därefter utförs planeringen.

Sen att spelaren i fråga som var intelligent nog att meddela att Fidel sitter med KÖ faktiskt gör det är inte vårt fel. Det är heller inte vårt fel att Tistel anföll oss 6 dagar före kriget skulle börja. Det är bara dålig ledning utan stake (samma ledning som hoppade på TITS utan krigsförklaring).

TW handlar inte bara om att kriga, det handlar om en god blandning mellan yxa och gåsfjäder - att spela sina kort rätt. Att hålla sig väl med rätt personer. Tistel har gått sin egna väg, utstakad av deras ledning. Att denna väg inneburit att överraskningsanfalla stammar utan krigsförklaringar eller som de gjorde senast mot oss i Sprit, att anfalla före krigsstarten - det är bara rejält ogenomtänkt.

För vidare diskussion i ämnet nås jag via PM.
 

DeletedUser

Guest
Tråd kan låsas,

Först måste jag bara säga att jag fått ett 10-tal in game meddelande om hur rätt jag har från folk jag aldrig pratat med tidigare!

Sedan verkar floonky och sobbo89 vara de enda här inne som har tillräckligt iq att räkna ut att ni inte mött någon likvärdig stam, i storlek för att säga att ni är den bästa krigarstammen!

Ni har helt enkelt glidit med på ett bananskal, vilket inte är fel... Men man kan inte bete sig som att man är störst, bäst o vackrast då heller.

Sedan måste jag bara säga att det blir väldigt tafatt när ni börjar nedvärdera floonky? Han har väl lika stor åsikt som resten av V9 på det här forumet? Nä just det ja.. Sprit äger forumet och går in i varje tråd o bestämmer..

Jag kommer att sluta min tråd med att ge er några fina ord.

YOU ARE FAAAAAAAAGS!
 

DeletedUser

Guest
Måste faktiskt också säga lite samma sak som Zoo, Sprit är inte så bra som alla tror och tycker att dom är. Tycker mest att deras starka sida ligger i att skriva i det allmänna forumet. :)
4:20 borde däremot hyllas mer än Sprit, riktigt duktiga spelare där som är ruskigt samspelta.
 

DeletedUser

Guest
Måste faktiskt också säga lite samma sak som Zoo, Sprit är inte så bra som alla tror och tycker att dom är. Tycker mest att deras starka sida ligger i att skriva i det allmänna forumet. :)
4:20 borde däremot hyllas mer än Sprit, riktigt duktiga spelare där som är ruskigt samspelta.

Håller med till fullo! Fick detta av en spritmedlem för en stund sedan... "Seriöst, vi kunde ta hans byar så lätt eftersom ni är en oorganiserad p12-härd av barbaradlare och vi ett mindre sobert men desto mer glatt kollektiv av köttare och massageinstitutsägare."
Ännu mer nedvärderande? Har ni tagit någon by från mig? nej, har jag tagit någon by från er? JA :D
 

DeletedUser

Guest
Jag visst sprit har bra ledning är ju bara å se hur dom växer... men min mening är bara att kriget med oss var inte helt rent å det är vad jag vill säga med detta och kan man få in en spion i en stam så gör nog vilken stam som hällst det men tycker så är så fegt för det vissa ju inte hur duktiga dom är på kriga utan på hur lätt lurade folk är som vill vara spion.... å krigs krigsförklaringen kom max 3 timmar innan till oss med mail så där får ni säga vad ni vill då tråden men krigsförklaringen startade ni 00:00 samma dag som ni anfall... men kan inte sprit tåla vad andra vill säga så vad är det för mening med å ha ett forum där man kan säga vad man tycker om vad som har hänt eller händer
 

DeletedUser

Guest
Då slutligen även trådskaparen begärt låsning av denna tråd tar jag med glädje fram det största hänglåset i lådan. Det har kastats skit från alla möjliga håll här inne och jag har kastat gula och röda kort så det krampar i handen. Inser att jag varit för snäll här, kommer inte att upprepas...

**Klick!**

Edit:

För alla er som rapporterat denna tråd på grund av att man kallar folk för "fag" på ett nedlåtande sätt ger jag här ett antal ANDRA olika betydelser av det engelska ordet fag. Byt ut mot något annat passande, sedan låter vi tråden falla i glömska långt ner i listan och tänker på att vårda vårt språk bättre. Tack.


Källa: Wiki

FAG may refer to:
Fag, a British colloquialism for cigarette
Fag, a junior boy who acts or acted as servant ("fagging") to a senior boy at a British independent school
Fuerza Aerea Guatemalteca, the Guatemalan Air Force
FAG Kugelfischer, a German manufacturer of ball bearings
Fluorescein angiography, a medical procedure
Find A Grave, a web listing of gravesites
Film Actors' Guild, a fictional evil organization of liberal actors led by Alec Baldwin in the movie Team America: World Police; a parody of the Screen Actors Guild, the abbreviation FAG is part of the joke.
Fuerzas Armadas Guanches Terrorist group in the Canary Islands
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp