Säger upp allians

DeletedUser

Guest
Tråkigt att det inte händer något. 20 har typ internadlat nu i 1 år så jag skulle finna det kul att kriga lite, få slut på detta tidsfördriv ^^
Roligare i serverstarter än högpoängskrig :p
 

DeletedUser

Guest
Jag tror första byn är tagen sen 20 sa upp alliansen, ic3 drog nit lotten och Ripley drog vinsten;)
 

DeletedUser

Guest
Nu är ju vissa stammmar mer välrepresenterade än andra vad gäller skitsnack här på forumet. Att vi axlar oss in på ett hörn må vara överraskande för vissa, men vi är fortfarande underrepresenterade om vi ska titta på stammarnas skitsnack kontra deras faktiska handling i spelet. Vissa snackar mer än de handlar. Vi handlar mer än vi snackar. Därför märks det så väl när vi skriver något här.
 

DeletedUser

Guest
Nu är ju vissa stammmar mer välrepresenterade än andra vad gäller skitsnack här på forumet. Att vi axlar oss in på ett hörn må vara överraskande för vissa, men vi är fortfarande underrepresenterade om vi ska titta på stammarnas skitsnack kontra deras faktiska handling i spelet. Vissa snackar mer än de handlar. Vi handlar mer än vi snackar. Därför märks det så väl när vi skriver något här.

så sant så sant... inte för att jag snackar lite men, vissa stammar märks mer här på forumet än på slagsfältet.:cool:
 

DeletedUser

Guest
skulle vara kul om K¤O¤L gick med oss(RIM-DO) i kriget och slogs mot 20 o co
 

DeletedUser

Guest
K¤O¤L kan gör mig till ledare så kan jag skicka ut flera krigsförklaringar åt dem. Varför inte bara kriga mot hela världen? Mycket kramkalas på V2
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Japp jag lyckades ta en by av TW's bäste spelare...eller vad man nu ska kalla honom. Man undrar ju hur han fått denna titel..hade inga problem att ta byn. Men det är klar..."han var ju upptagen".
 
Senast ändrad:

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nu är ju vissa stammmar mer välrepresenterade än andra vad gäller skitsnack här på forumet. Att vi axlar oss in på ett hörn må vara överraskande för vissa, men vi är fortfarande underrepresenterade om vi ska titta på stammarnas skitsnack kontra deras faktiska handling i spelet. Vissa snackar mer än de handlar. Vi handlar mer än vi snackar. Därför märks det så väl när vi skriver något här.

Jag tar åt mig :(..
 

DeletedUser

Guest
Mycket snack? Ja! Mycket verkstad? Snart!

När det gäller vår OB så kan ni gladeligen sätta er ner med en miniräknare och räkna ut våra spelares totala offensiva OB.

Det "nyskapade" 20 har inte funnits länge alls så inte konstigt att vi ligger efter på den OB-rank som finns över stammar -.-
 
Topp