Ryssen kommer!?!

DeletedUser

Guest
Ganska awsome. Ryssen kommer hit o säger "de va en snubbe på 200k som anföll oss, då anföll vi tebax"

mm, jo. Ryssarna är ju riktigt roliga o se, hur dom äger sönder urbanT (just nu iaf)

Skulle LÄTT hjälpa ryssen om dom behövde nå kö för ett litet konto ;) trasha trashcan :D

Här har vi en som fått i sig liiite för mycket luft tror? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
We do not want war with UrbanT. But they were attacked first and declared war on us. A player for whom the war began, has now only the three villages. We can continue to fight, but if everyone did UrbanT decides to end the war, the negotiations are possible.:cool:

Ja jodå. Ge oss dom byarna vi vill ha annars börjar vi kriga.Så lät det. Dimtry ville ha 100 av mina byar så skulle han inte anfalla. Men vad han inte sa var att det gällde hela jäkla GVRD som skulle anfalla mig.

Nä det enda Ryssarna gör är hotar och håller på. Även deras egen akademi hota dom spelarna hela tiden. Tycker inte såna spelare borde vara tillåtna när man kör på det viset. Alliera sig med spelare och sen hota dom med att om du inte gör som vi säger kommer vi adla dig! Helt sjukt ju.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
I will let your post be for this time. But remember this is the Swedish forum and the languages you are so post to speak is Swedish.

Fell free to post but in Swedish or you can ask some one to translate it for you.

I'll give you an option to start topic there you can post in English and talk about this war, but in this thread it's Swedish.

--------------------------

Jag kommer låta din post vara för denna gång. Men kom ihåg att detta är det svenska forumet och det du är förväntad att prata är svenska.

Känn dig fri att posta här med på svenska eller be någon att översätta ditt inlägg.

Jag ger er möjligheten att skapa en ny tråd där ni har tillåtelse att prata på engelska, men i denna tråd så är det svenska som gäller.

Är det tillåtet att skriva ryska PM? Samt även på engelska?
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
We do not want war with UrbanT. But they were attacked first and declared war on us. A player for whom the war began, has now only the three villages. We can continue to fight, but if everyone did UrbanT decides to end the war, the negotiations are possible.:cool:

DRIVER DU ELLER!!!!

Det är tack vare er jävla attityd som detta krig började tard.

Plus att ni är så dumma att börja adla av URbanT. Tänk efter för i helvete innan du postar nått sånt där igen.

// EN JÄVLIGT ILSKEN RYSSADLARE!
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Ja jodå. Ge oss dom byarna vi vill ha annars börjar vi kriga.Så lät det. Dimtry ville ha 100 av mina byar så skulle han inte anfalla. Men vad han inte sa var att det gällde hela jäkla GVRD som skulle anfalla mig.

Nä det enda Ryssarna gör är hotar och håller på. Även deras egen akademi hota dom spelarna hela tiden. Tycker inte såna spelare borde vara tillåtna när man kör på det viset. Alliera sig med spelare och sen hota dom med att om du inte gör som vi säger kommer vi adla dig! Helt sjukt ju.


Asså jävla pack alltså. började adla oss i akademin -_- De fattar ju inte mycket av själen till att ha en akademi iaf. Tycker det är jävligt skönt att URbanT och Mori kom till vår assistans annars skulle vi inte finnas kvar särskilt länge till :/
 

DeletedUser

Guest
Ja när man är mer hatade än oss så måste det ju vara ett allvarligt fel?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ojoj, vilka reaktioner. Hmm nån lust o förklara för oss som inte lirar v8 om varför ryssarna är så hatade? adlar dom och småpratar inget?

Side 1:
Tribes: =GVRD=
Players:

Side 2:
Tribes: UrbanT
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1,197
Sida 2: 868
Skillnad: 329

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 868
Sida 2: 190
Skillnad: 678

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 10,480,487
Sida 2: 7,864,129
Skillnad: 2,616,358

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8,388,160
Sida 2: 1,798,211
Skillnad: 6,589,949

image.php
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Bla så adlar det av oss, Deras förra akademi och sen deras attityd e ju helt åt helvete.
Alla skriver typ på ryska och de e allmänt jobbiga.
 

DeletedUser

Guest
Några purkna UrbanT'are här ser jag :) För upptagna med v11 eller har ni helt enkelt bara glömt hur man krigar? :eek:
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
Tänkte säga att det är kul att de sätter sig upp mot urbanT men det blir inte långvarigt om urbanT bygger om till deff...oj sa jag nåt som kommer hjälpa urban :S
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Är det tillåtet att skriva ryska PM? Samt även på engelska?

In-game reglerna säger:
§7) Språk.

TribalWars.se förbehåller sig rätten att stänga av spelare bosatta från länder utanför spellandet och/eller de som inte kan prata det språk som spelet(TW.se) avsätter. Detta inkluderar: Spel och forum.

* Vanliga servrar får alla nationaliteter spela, dock får enbart svenska och engelska användas som språk i spelet.

* Tillhörande språkregler som finns på forumet gäller.

* Norska och Danska räknas till svenska om det är enkelt att förstå vad de skriver.

Forumets regler:
Endast Svenska
Detta är i första hand ett svenskt forum om inget annat anges i specifik forumsdel. Norska och danska är tillåtet så länge som det är lättförståeligt. Begränsa andra språk endast till korta citat eller fraser som passar till den specifika situationen.

Grammatik & Språk
Det är inte tillåtet att kommentera en annan medlems grammatik eller språk. Om grammatiken/språket är så
dåligt att innebörden försvinner så meddela någon moderator och denna kommer att åtgärda problemet om det behövs.

Gällande pm
Privata Meddelanden (PM)

* Konversationer, diskussioner och argumentationer mellan två personer skall tas privat. Vänligen använd det privata meddelande-systemet för att kommunicera på detta vis. (alternativt, IRC, Skype...)
* Vänligen förolämpa inte andra via det privata meddelande-systemet. Detta kan leda till avstängning.

Övrigt
Om du är osäker på något som kanske är emot reglerna eller ej, vänligen passa då på att kontakta en moderator och fråga så att alla osäkerheter försvinner. Det är bättre att vara på den säkra sidan och glöm inte den främsta anledningen till att vi allihopa skriver på forumet, vi delar alla ett stort intresse för spelet och dess trivsel!

Som du ser så står det inget om att prata på andra språk genom pm på forumet med in-game så får endast svenska och engelska användas (så då borde det ju vara samma här på forumet.)

//EhnEn
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle vilja ta upp vem som letar efter ett forum där förolämpningar pågår, och varför inte förolämpnings-meddelanden inte radderas.

Jag ser att det pågår förolämpning mot oss ryskar. Vi också människor som er.
Administratörerna av forumet bör nog rensa upp alla förolämpningar i vår riktning, och t.ex. traschan73:s avatar, får man ha en sådan bild?
I do not know if this would be so great ...
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ganska awsome. Ryssen kommer hit o säger "de va en snubbe på 200k som anföll oss, då anföll vi tebax"

mm, jo. Ryssarna är ju riktigt roliga o se, hur dom äger sönder urbanT (just nu iaf)

Skulle LÄTT hjälpa ryssen om dom behövde nå kö för ett litet konto ;) trasha trashcan :D

Nja, deras spelare lämnade stammen så jag plockade några byar (han hade lite mer än dubbelt så många byar, men jag hade inte adlat på några veckor så jag kände att det var värt att chansa) tyvärr blev ryssarna sura och det tog 30h för deffet att komma fram, inte allt för svårt att adla 40 byar av någon som är helt omringad. Nu har jag iaf moralen på min sida. :rolleyes:
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag skulle vilja ta upp vem som letar efter ett forum där förolämpningar pågår, och varför inte förolämpnings-meddelanden inte radderas.

Jag ser att det pågår förolämpning mot oss ryskar. Vi också människor som er.
Administratörerna av forumet bör nog rensa upp alla förolämpningar i vår riktning, och t.ex. traschan73:s avatar, får man ha en sådan bild?
I do not know if this would be so great ...

jag håller med. Vissa saker kan ses som rasistiska utblanden.
Men å andra sidan så är Sverige ett fritt land.
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag skulle vilja ta upp vem som letar efter ett forum där förolämpningar pågår, och varför inte förolämpnings-meddelanden inte radderas.

Jag ser att det pågår förolämpning mot oss ryskar. Vi också människor som er.
Administratörerna av forumet bör nog rensa upp alla förolämpningar i vår riktning, och t.ex. traschan73:s avatar, får man ha en sådan bild?
I do not know if this would be so great ...

Ber om ursäkt för att jag hade missat vissa saker som inte hörde hemma här. Dock var det inga grova förseelser som var gjorda.

Att kalla någon för en ryss är inte någon förolämpning. Om någon hittar flera förolämpningar så känn er fria att rapportera.
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Jag skulle vilja ta upp vem som letar efter ett forum där förolämpningar pågår, och varför inte förolämpnings-meddelanden inte radderas.

Jag ser att det pågår förolämpning mot oss ryskar. Vi också människor som er.
Administratörerna av forumet bör nog rensa upp alla förolämpningar i vår riktning, och t.ex. traschan73:s avatar, får man ha en sådan bild?
I do not know if this would be so great ...

Alltså jag vet inte hur du tänker är du inte stolt över att vara ryss :S

Enda va skrivet som du tydligen uppfattar som negativt är ju ryss pack. Ett paket med ryssar betyder det. så jag fattar inte vrf du blir sur :S
 

DeletedUser

Guest
Alltså jag vet inte hur du tänker är du inte stolt över att vara ryss :S

Enda va skrivet som du tydligen uppfattar som negativt är ju ryss pack. Ett paket med ryssar betyder det. så jag fattar inte vrf du blir sur :S

vill bara påminna om att han inte kan svenska och troligtvis använder sig av google translate....så ifall du vill att han ska förstå vad du menar så skriv hela ord istället för förkortningar som vrf istället för varför, google translate vad jag vet översätter inte förkortningar korrekt.
 
Topp