Ryktet säger..

DeletedUser

Guest
Ryktas att de går ut och startar krig och säger att de ska rensa ut oss i DEST från K55 och sedan sticker till BooYaa, lite tråkigt... Men som tur är kommer det ju ngt anfall då och då från dem så jag klagar inte =)
 

DeletedUser

Guest
... V11 kommer o bli så mycket gråare
... det är mycket snack o lite verksta
... TW är årets "inne" drog!
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger att jag undrar hur det är med trupper som står på assist. Kommer trupper som står på assist försvinna när råttorna blir barbs eller står dem kvar. Och om dem står kvar, försvinner dem då som vanligt när man adlar urpsrungsbyn?
Har för mig att allt utanför byn dör när man blir grå men ja har aldrig fegat ur på det sättet så de e inte lätt att veta=)
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
Rykten säger att jag undrar hur det är med trupper som står på assist. Kommer trupper som står på assist försvinna när råttorna blir barbs eller står dem kvar. Och om dem står kvar, försvinner dem då som vanligt när man adlar urpsrungsbyn?
Har för mig att allt utanför byn dör när man blir grå men ja har aldrig fegat ur på det sättet så de e inte lätt att veta=)

Ryktas om att gråbyarnas trupper som är på assist teleporteras hem igen.
 

DeletedUser

Guest
teleporteras som i kommer hem direkt när byn blir barb eller tar det samma tid för spöksoldaterna att gå hem som det tog att gå dit när dem levde?
Tack
ryktas att dom stannar kvar i den assisterade byn och inte försvinner när byn blir adlad dom kom i från utan dom står där dom är
har haft det senariot på v14 med ass från en spelare som blev grå
 

foo fighters

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas om att Castel kommer med en mängd grundlösa påståenden i ett desperat försök att skaffa sig ett psykologiskt övertag.

Ni är poängmässigt överlägsna så jag tycker det är lite överambitiöst, men men...
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Ryktas om att Castel kommer med en mängd grundlösa påståenden i ett desperat försök att skaffa sig ett psykologiskt övertag.

Ni är poängmässigt överlägsna så jag tycker det är lite överambitiöst, men men...

har man varken skills ir talarens konst så blir det lätt så
liksom dem lipar för fejkanfall bland annat
 
Topp