Ryktet säger..

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag och säkert fler vill veta varför PUPPY upplöstes och kom tillbaka och varför R.S.R återuppstått.
 

DeletedUser

Guest
... att den som gapar för mycket mister oftas hela stycket!

... att respekt är inget man får , utan som man förtjänar!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag och säkert fler vill veta varför PUPPY upplöstes och kom tillbaka och varför R.S.R återuppstått.

För hela puppy var byggda på fel grunder.
Det som förenades stammen var hatet mot ett rövhål(ordvits), denna spelare fega dock ur direkt och sen dess har stammen stått utan någon riktig ledare.
Det är konstigt att dem ändå hållt ihop såhär långt.
 

DeletedUser

Guest
För hela puppy var byggda på fel grunder.
Det som förenades stammen var hatet mot ett rövhål(ordvits), denna spelare fega dock ur direkt och sen dess har stammen stått utan någon riktig ledare.
Det är konstigt att dem ändå hållt ihop såhär långt.

detta stämmer ej men du är på rätt väg! var när väll oba låg ner och slutade röra på sig som allt detta hände som du säger men efter prp hade vi det bra i stammen vårt fall blev mera oba och deras urusla spelande skulle dem gjort lite bättre ifrån sig så! men nu lever vi igen och bygger förhoppnings viss på något bättre genom att nu kommer alla dra åt samma hål!
 

DeletedUser

Guest
detta stämmer ej men du är på rätt väg! var när väll oba låg ner och slutade röra på sig som allt detta hände som du säger men efter prp hade vi det bra i stammen vårt fall blev mera oba och deras urusla spelande skulle dem gjort lite bättre ifrån sig så! men nu lever vi igen och bygger förhoppnings viss på något bättre genom att nu kommer alla dra åt samma hål!

Hahaha va?
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
För hela puppy var byggda på fel grunder.
Det som förenades stammen var hatet mot ett rövhål(ordvits), denna spelare fega dock ur direkt och sen dess har stammen stått utan någon riktig ledare.
Det är konstigt att dem ändå hållt ihop såhär långt.

så fel du har han var faktiskt bara borta ett par dagar sedan tvingade jag på han ett konto
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att först till kvarn gäller.
Det ryktas vidare att vinnaren får se kvarn rivas.
Det ryktas även vidare om vem som kommer riva dessa kvarnar samt hur de rivs på bästa sätt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att Castel har haft ett för mig helt okänt krig mot ngn stam vid namn TWMRL;)
 
Topp