Ryktestråden Classic runda 18

DeletedUser

Guest
Aee, du kan ju berätta lite om vilka allianser vi har, eller aa.. Som du tror att vi har då :D

Så, vem tror du är ledare då? Jag kan nog lösa den gåtan för dig ganska snabbt :) Eller vågar du inte säga vem.. Eftersom att du hittade på ditt citat? :)

Hur ska jag berätta det, var ju ni som sa det ;)

Jag vbar ingame, så slutar kacklet och du kan komma tillbaka här på knäna och kyssa min fot iom att citate är legit :cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest

Håll käften noob, lek inte att du är top 3 bästa deff-spelaren :cool:
Sitter vi och spelar över med att vi slått ut Texas (som förövrigt är fett mycket bättre än nollan ni gangbangar) nej, det gör vi inte.
Det är det som är skillnaden.

Dessutom att rPX m.fl. hoppar på Texis som gamar när vi rensat är en annan femma.
 

DeletedUser

Guest
Håll käften noob, lek inte att du är top 3 bästa deff-spelaren :cool:
Sitter vi och spelar över med att vi slått ut Texas (som förövrigt är fett mycket bättre än nollan ni gangbangar) nej, det gör vi inte.
Det är det som är skillnaden.

Dessutom att rPX m.fl. hoppar på Texis som gamar när vi rensat är en annan femma.

Den nollan va nog bättre än dig det är väl alla tw spelare. ^^
 

ljudet

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att folk på Classic inte håller sina löften och gärna snor gratisbyar som andra stammar har rensat...
 

DeletedUser

Guest
Han kommer inte ångra någonting alls :awsm:

Gott nytt år allihopa! :)
 

DeletedUser

Guest
Hoppas att alla passar på att njuta av freden medans ni kan, snart är det dags för 24/7 aktivitet igen.
Gott nytt år allihopa!
Eken signar ut för ikväll.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Gott nytt år! Ni är ljuvliga men tagga ner lite nu och njut av nyårsfreden.
 
Topp