Rykten

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Alla världar måste ju bara ha en tråd om rykten!

Let´s go! ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att en viss stam snott ett namn från andra världar.
Ryktet säger att grundaren till stammen låvat att åtgärda det men att det tar en väldigt lång tid!
 

RazorXx

Member
Reaktionspoäng
0
Detta kan bekräftas, tror det finns minst 10-15 tagna stamnamn från andra världar:(:)
 

RazorXx

Member
Reaktionspoäng
0
BIA,NiC,THO,VVV,CCCP,BFH,Solace för att nämna några namn som finns.
Tråkigt, men sant.
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
Det ryktas om att vi kommer att få se en stam som kommer påminna oss om en enorm stam som fanns på V1 :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att denna tråd enbart ska innehålla rykten eller små kommentarer om andras rykten.

Ryktas även att andra poster belönas med pm från mig ;).
Mvh, Twilight
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att jag kommer att få fördelar i denna värld för att jag har twilight under mig i en annan värld. Kan den vara sann tro?
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att jag kommer att få fördelar i denna värld för att jag har twilight under mig i en annan värld. Kan den vara sann tro?

Det ryktet dementerar jag, sorry gubben (kicka mig inte nu ;)).

Ett jobb är ett jobb och då blir det lika seriöst mot alla :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktet dementerar jag, sorry gubben (kicka mig inte nu ;)).

Ett jobb är ett jobb och då blir det lika seriöst mot alla :)

Du måste dementera så det inte blir uppenbart. Nu ska jag bara titta till v1 och leta efter avlägsna knappen. =)
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att denna tråd enbart ska innehålla rykten eller små kommentarer om andras rykten.

Ryktas även att andra poster belönas med pm från mig .
Mvh, SirBrobeck
 

DeletedUser

Guest
det ryktas om att jag kmr börja idag under annat nick och att ingen kmr bry sig^^ :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ibland blir jag sur:( av alla rykten, kan ingen komma upp med lite fakta för en gångs skull:D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp