Rykten som går

DeletedUser

Guest
Ryktas om att vi i CSB strök med till slut, det var kul så länge det varade. Vi gav aldrig upp (host), och kommer alltid vara #1!
Tack till alla 120+ som skickade applys, varierande i seriöshet men det var jättekul läsning!
Syns igen på V18 och HP7 då. Lycka till grabbar, och ta väl hand om min by ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att någon blev räddad av bann
Nytt sätt att klara sig fixa skyddsbann
 

DeletedUser

Guest
ryktas vidare att det inte bara ekar tomt hos megalomani, tydligen åkte spankyouverymuch på en hiskeligt dålig backtrack och förlorade allt sitt off oxå. Till följd av en ban på spelaren som råkade "äga" dom.

Kan detta stämma? Någon som vet mer? Rapporter kanske?
 

DeletedUser

Guest
håll dig till reglerna så hade du fått möta en riktig attack går dock inte att anfalla när någon är bannad så sluta fuska och spela rent spel nästa gång
 

DeletedUser

Guest
haren är inte rädd för räven
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Svårt att möta en riktig attack när du står skinnad helt utan trupper, säg mig vad var det för fusk som användes? BackTrack HACK.exe eller?
Riktigt osportsligt av er att inte kunna ta en förlust efter klar utspelning, utan måste hitta på saker att använda för att locka fram en ban.

Fast ticketen skickades ju innan dina attacker om jag inte minns fel.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att någon sitter och trycker på en hel jävla massa kattas och att jag hade oturen att få dom mot mig :)
 

DeletedUser

Guest
Svårt att möta en riktig attack när du står skinnad helt utan trupper, säg mig vad var det för fusk som användes? BackTrack HACK.exe eller?
Riktigt osportsligt av er att inte kunna ta en förlust efter klar utspelning, utan måste hitta på saker att använda för att locka fram en ban.

Då öppnar jag upp helt då.

Din backtrack var på 688ms vilket jag borde ha lyckats ducka men eftersom jag duckade mot Narcos by så fick jag upp texten att du var avstängd därav kom inte mina trupper iväg och jag blev rensad men min stam kunde inte bta dig då du var avstängd.

Detta tycker jag är konstigt att inte en spelare som stängs av blir av min sina kommandon. men han kan inte anfallas.
 

KAPT K ROOL

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att det är för tyst i top 10 stammar samt top 10 spelare trådarna.
Ryktas även att jag vill se mer trash talk och mer skvaller.
Ryktas att Kacka2 adlades lätt??
 
Topp