Rykten som går...

DeletedUser

Guest
Ryktas att Hoggy har svårt att ducka :O inte mycket kvar att snipa med då jue!:confused:

men men vi alla spelar på olika sätt hoggy lägger sina trupper i en by utan mur sen låter dom dö vissa andra duckar och snipar adels men som sagt vi spelar på olika sätt :awsm:

Jag hinner inte med att snajpa i ena byn och ducka i ena byn samtidigt :( Kanske du gör? två saker samtidigt.

Vet inte vart ifrån du får att jag ej kan snajpa? Har snajpat alla adels som kommit...Dock kmr ett tåg nu som ej går snajpa :(

Attack 1 = rens + adel
Attack 2 = adel
Attack 3 = rens + adel
Attack 4 = adel
Attack 5 = adel

+ att lojen är på 37 och alla attacker landar inom 1 sekund. En attack är 60ms och reglen är 100ms...
 

DeletedUser

Guest
En by borta från poseidon var det inte den byn du svor om att du hade Snipe på :D?
 

KAPT K ROOL

Member
Reaktionspoäng
0
pose1don under 80k p nu jalla fall (så fort poängen updateras)

Vi i SSBB vill ge lite beröm till Pose då vi inte hade räknat med detta motståndet.
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att ruscam aka söt-göte har skickar dryga 200 kata fejks och inte har några katas kvar då han efter en stund började fejka med yx istället :sneaky:

Ryktas att det på något sätt gick bra att adla Poseidon under 80k utan murisar och kattas? Det var adels man skulle ha!
 

DeletedUser

Guest
pose1don under 80k p nu jalla fall (så fort poängen updateras)

Det bekräftas tyvärr.. :(

Jag är faktiskt lite imponerad av ert sätt att spela, från första början efter några dagar så visste jag inte något om vilka ni var, jag trodde ni var en sån här p12 stam, precis som pokemon eller vad den hette. Men jag hade mycket fel, det sitter en bunt med spelskickliga spelare i den stammen. Erik, du kan väl säga nu vem du egentligen är? ^_^
Iallafall, en stor elouge till er, det är ni värda. Jag kan även lova att det blev lite snurrit när ni väl kom upp i 650 attacker.. han inte med så mycket mer än att just sitta vid datorn den tiden.

Jag tror att SSBB vinner så jag säger grattis till er och den som kommer vinnande ur classic.

Jag tar farväl från classic världen så kanske vi ses någon gång igen på kommande världar.
Kanske under samma namn, kanske under annat.

Tack för denna tid!

Vet att det är en ryktes tråd, men klämde in lite annat ändå. Hoppas det är okej Supernova

(har ni inget vettigt att säga efter detta så skriv inget.)
 
Senast redigerad av en moderator:

KAPT K ROOL

Member
Reaktionspoäng
0
som avgångs present kan du få alla nicken i SSBB, om du är intresserad vad du gör med dom är upptill dig. ska bara höra med stammen.
 

DeletedUser

Guest
Vet att det är en ryktes tråd, men klämde in lite annat ändå. Hoppas det är okej Supernova

Det är helt okej för min del, ni har fått lite lösare tyglar här för jag ville se om det skulle hålla sig på rätt spår om man inte är så jättehård i modereringen, och jag tycker på det stora hela taget ni skött er ganska fint :)
 

Fierside

Member
Reaktionspoäng
0
Det bekräftas tyvärr.. :(

Jag är faktiskt lite imponerad av ert sätt att spela, från första början efter några dagar så visste jag inte något om vilka ni var, jag trodde ni var en sån här p12 stam, precis som pokemon eller vad den hette. Men jag hade mycket fel, det sitter en bunt med spelskickliga spelare i den stammen. Erik, du kan väl säga nu vem du egentligen är? ^_^
Iallafall, en stor elouge till er, det är ni värda. Jag kan även lova att det blev lite snurrit när ni väl kom upp i 650 attacker.. han inte med så mycket mer än att just sitta vid datorn den tiden.

Jag tror att SSBB vinner så jag säger grattis till er och den som kommer vinnande ur classic.

Jag tar farväl från classic världen så kanske vi ses någon gång igen på kommande världar.
Kanske under samma namn, kanske under annat.

Tack för denna tid!

Vet att det är en ryktes tråd, men klämde in lite annat ändå. Hoppas det är okej Supernova

(har ni inget vettigt att säga efter detta så skriv inget.)



slutar du? ska du inte ens försöka vinna? O_O
 

DeletedUser

Guest
slutar du? ska du inte ens försöka vinna? O_O

han har ju försökt och misslyckades ^_^ bra försökt och rolig du inte bara la dig :) han adlar byar än ^^ så han har itne gett upp helt men ska han vinna ska han ha en massa tur


supernova tackar dig för att du var väääääldigt snäll som mod :D det ballade ur rätt så hårt mot slutet men kommer nog lunga sig nu.. hoppas jag :O
 
Topp