Rykten på v6!

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att FTW! ser ut som en pacman på kartan, som kommer käka upp alla barbarer:awsm:
 

ladybird

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att jag garvar när jag så vad alive skrev om Pias ang Ofarligast off-spelaren.

Minns henne väldigt väl via våra PM till varandra.

Den damen har charm, skönt med lirare som sprider glädje :D
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Tack
Ryktas att jag klantade mig verkligen stort i mina desperata försök att ta tillbaka mina byar från Alive i november.... riktigt rejält så dålig timing har jag nog inte haft sedan v3:) Stackars Lexer och Embryo eller början av v6 när helgesv skällde ut mig.....
Men kramar delar jag nästan alltid ut. Ryktas dock att det finns några som fått ilskna meddelanden utan kramar...
Kram Pia
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Har du sett mina adelståg nån gång? :D

Brukar vara glad om jag får iväg de jävla adlarna med 30 sek mellanrum :(

Du tog 4 byar utav mig medans jag sov bakfull och där var det minsann inga 30 sekunder mellan adlarna =D

det ryktas om att jag inte har ngt mer att skriva!
 

DeletedUser

Guest
Du tog 4 byar utav mig medans jag sov bakfull och där var det minsann inga 30 sekunder mellan adlarna =D

det ryktas om att jag inte har ngt mer att skriva!

Du kanske skulle ta och titta lite i rapporterna, sannolikt så var det MER än 30 sek mellan dem, 30 sek är när allt funkar som det ska och inte Opera Mini lackar ur och låser sig när man skriver :( (brukar blir nått cox när man skiftar från Opera och mobilens interna skrivprogram).
 
Topp