Rykten på värld 11

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ryktas att den kända eller snarare ökända tribalwars spelaren asshat har gjort entré på värld 11 idag tack vare min #1 lärjunge.

Må NOMNOMs spelare överleva utan att sätta sin frukost i halsen av hans fasansfulla länkar och bilder!

Hell yeah!

#1 baby.

Detta stämmer!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att stammen booyt har startat i SV, där jag tänkte starta :S
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att stammen Grepol har 23 allianser :O
Vem har ni tänkt farma/adla?

Ryktas även att fear planerar ett farm krig mot NN :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ryktas att många toppstammar förklaras som noobstammar av deras egna medlemmar..

ryktas att grepol försöker få fler allianser..

ryktas vidare att det finns en stam på v11 som är uppbyggd på v7 spelare so far..
 

DeletedUser

Guest
ryktas att flera spelare/stammar tar med sig agg gentemot edt över från v9
 

DeletedUser

Guest
ryktas att flera spelare/stammar tar med sig agg gentemot edt över från v9

Ryktas att det "agg" NOMNOM har emot EDT är inte pga saker som skett på värld 9 utan pga vad deras ack så "duktiga" ledare skrivit i PM till NOMNOMs briljanta ledare.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det haglar invites utan meddelande i K45 samt att NOMNOM blir farliga.


Offtopic: Är det där ett personligt påhopp är jag en bättre starter än wallin.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag får ca 10 mail i timmen från spelar över hela världen som vill gå med i Shade! ..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag får ca 10 mail i timmen från spelar över hela världen som vill gå med i Shade! ..

Kan berätta att du inte är ensam om det, fast då ansöker dem till NN istället, men alla skickar inte värdelösa ansökningar ;) :)
Eller va lugnt denna timma faktiskt ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Folket, folket.. Här kommer jag hem efter en grymt jobbig träning och ser till min förskräckelse att fortsätter posta rykten som inte har så mycket väsentlighet, dessutom diskuterar ni saker som inte har med tråden att göra.
Det lutar snart åt låsning på ryktestråden, om jag inte ser en skärpning från samtliga snart
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp