Rykten på värld 11

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
är man dissad eller??

Fucking iidjut

Sluta gå off-topic, seriöst nu.
Och sluta skriv så jävla onödiga kommentarer så man nästan bli tvungen att svara på er.

Ni som skriver onödiga kommentarer, det är ni som blir utskrattade i slutändan.

Rykten säger att externa forumet borde rensas upp ordentligt, och att flera trådar bör låsas för en kort period.
Rykten säger att folk snackar för mycket skit om andra så att externa blir aktivt i 2-3h sedan blir det tråkigt 20h.
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att många top 20 stammar inte har förstått trupper dödar det gör inte poäng
detta är ett verkligt rykte och denna tråden är till för rykten...det var ju ni som pratade off topic och jag som ville höra rykten:mad:
 

DeletedUser

Guest
ryktas att många top 20 stammar inte har förstått trupper dödar det gör inte poäng
detta är ett verkligt rykte och denna tråden är till för rykten...det var ju ni som pratade off topic och jag som ville höra rykten:mad:

Rykten säger att det ryktet redan tagits upp.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Trots att jag gav en sista varning för ett tag sen, som alla bör ha sett, så fortsätter ni med Off-topic och allmänt BS.

Därav låser jag tråden och jag öppnar den igen när jag ser att världen är mogen för en ryktestråd. Försök inte att öppna någon ny för det kommer att resultera i direkt borttagning och straffpoäng till skaparen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp