Rustningen kastas på hyllan.

Danne-182

Member
Reaktionspoäng
4
Danne-182 säger farväl till V16 och kastar rustningen på hyllan. Hans byar tas väl hand om med ett annat account. Önskar HMC och Spjut ett mycket kul krig, ni är trevliga motståndare.

Tackar för mig.
 

DeletedUser

Guest
Vet inte vem du är riktigt, men verkar som du fortfarande är aktiv..?
 

DeletedUser

Guest
Det är visst inne att göra en tråd så fort man ska sluta,

Lägg ner det
 

Hemlös

New Member
Reaktionspoäng
0
håller med, sålänge man inte har något viktigt att säga i avskedet kan ni skriva i eran stams forum och sedan lägga av...



När du och Stål Kalle gjorde en tråd om att ni skulle sluta så såg jag inget viktigt i texten ni skrev;)
Eller vad det bara vad jag tyckte:confused:
 

Thoil

Member
Reaktionspoäng
0
När du och Stål Kalle gjorde en tråd om att ni skulle sluta så såg jag inget viktigt i texten ni skrev;)
Eller vad det bara vad jag tyckte:confused:

Med tanke på de 145 svaren och alla 1700 visningar som kom innan Raggen stängde ner den så var det nog något speciellt med tråden, endast 4 andra trådar har lika mycket inlägg tror jag... Min tråd var nog den som skrevs i mest innan den stängdes ner... Måste nog hålla med föregående talare, det var nog bara du som tyckte så^^ Min tråd var viktig :cool:
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Med all respekt. Innan din tråd hade 145 inlägg så hade den antagligen 8 inlägg den också? Nu är inte jag Raggen men likafullt den som avgör om denna tråden är berättigad eller inte.

Jag tänker låta denna tråden vara öppen ett par dagar och låta verkligheten visa om den får mer än 8, fel - numera 9 inlägg.

Har man inget att säga som tillför något vettigt till tråden så föreslår jag att man helt enkelt låter bli att posta och räknar upp tråden för tänk om den plötsligt skulle vara uppe i 146(!) poster, då är 145 inte mest längre... ;) Ge den en chans för det gör jag.

//Humble
Mod V16
 
Topp