[rs] vs KACM

DeletedUser

Guest
Tycker att det kändes som kriget var över efter en vecka :)

själv tyckte jag aldrig att det var något krig kanske när sanberg och redsnacke gjorde motstånd men inge mer.

dessutom tror jag också att vi låg rankade 4. och kacm 3 :)
 
Senast redigerad av en moderator:

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Sandberg, Blotar Bockbrune och TheRedSnake vill jag berömma, er andra är jag besvikna på :(
 

DeletedUser

Guest
själv tyckte jag aldrig att det var något krig kanske när sanberg och redsnacke gjorde motstånd men inge mer.

dessutom tror jag också att vi låg rankade 4. och kacm 3 :)

Ni var rankade 3:a, KACM var en bit under, inte 4de(om jag inte minns helt fel):)
 

DeletedUser

Guest
nah

om jag inte har helt fel så låg kacm lite över oss när kriget började


och ett tag så var Sandbergs OBD riktigt äckligt hög :p om man räknar obd/poäng

men nu så har han väl inte så många byar kvar? eller?(inte min del av kontinenten)
 

Sandberg83

New Member
Reaktionspoäng
0
Tänkte uttala mig jag också och får börja med att tacka för credden i tidigare inlägg =)

Ang kriget anser jag att det var förlorat redan efter dag 1 och den åsikten tror jag delas av många i stammen. Även fast man skulle vilja stå emot och vända motvinden så var det rätt tydligt att detta inte skulle gå med de faktorer vi hade emot oss.
Hoppet var att få hjälp utifrån men det försvann rätt snabbt.

Vid krigets början har jag för mig att RS låg 3a och vi 6a lr 7a, kan tyckas någorlunda jämnt men med tanke på de internadlingarna vi haft och även hade framför oss var styrkeförhållandet mellan stammarna väldigt stort.

Slutligen ska RS också ha beröm. Sammansvetsat, diciplinerat fejk och i stora mängder samt överlag hög klass på spelarna är den bild ja fått av er. Extra plus också för utrymmet som en av världens bästa bananlåtar fick, endast "Kär i dig banan" som kan slå den på fingrarna imo
 

DeletedUser

Guest
Vad vare jag sa ;D RS 3:a och KACM längre ned...

Hursomhelst, bra jobbat Sandberg och självklart RS :D
 

DeletedUser

Guest
Tror vi låg 5a och KACM 6a. Vi låg inte 3a iallafall.

1 [SWE] - Min stam
2 Crow - Krigar mot nån?
3 RAV - Inte en aning om vilka de är
4 [rs] - Stark stam med bra spelare, kan nog hålla länge
5 Swcw - Så länge de har tompa kvar har de inte en chans
6 KACM - Dålig koll på dem trots att de ligger i min del av världen
7 KILT - Tappar poäng, men jag tror inte att de tappar i slagkraft
8 Galler - Ligger lite här och där
9 HT - Bara i vägen, ska bort omgående!
10 Risen - Ingen koll

Iof 4 dagar innan kriget.....men tror de kan stämma rätt bra...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag är 99% säker på att RS låg 3:a, rs måste ha kommit ikapp RAV under de 4 dagarna
 

DeletedUser

Guest
svårt att öka mer i poäng än en stam som RAV genom att bara bygga upp de byarna man har.. så det spelar roll
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
Alla vet att ni klättrat på rankingen sen ni startade kriget mot KACM.
Hur mycket tycker jag inte spelar så stor roll, ni låg 4-5 nu 1a med råge.
 

DeletedUser

Guest
Det var väl främst när [rs] tog in spelare från [SWE] som de växte. Det var i alla fall då de gick om oss på rankingen.
 

DeletedUser

Guest
japp vi låg 3:a innan det kom in några swe spelare och då tog vi över både 1:a platsen och k55, snart börjar vi röra oss lite till ;)
 
Topp