[rs] & [Swe]

DeletedUser

Guest
Ser att några utav swe's bästa medlemmar gått med [rs] isället :eek:

Har Swe och Rs mergat eller gäller det bara de enstaka medlemmarna?
 

DeletedUser

Guest
merge är hela eller störe delar av stammen byter till en annan.
Har ingen information om vad som händer men går endast enstaka medlemmar verkar det som missnöje mot stam/ledning.
 

DeletedUser

Guest
merge är hela eller störe delar av stammen byter till en annan.
Har ingen information om vad som händer men går endast enstaka medlemmar verkar det som missnöje mot stam/ledning.


men det skulle ju kunna vara så att dom tänker på akademistam eftersom båda stammarna har ungefär 70 medlemmar men din teori är nog mycket mer trolig.
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle också tro att det stora hela berodde på ett par inte var nöjda med ledningen utan hoppade då över till [rs].

Kan någon insatt person bekräfta detta?
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som de mergar, som han nyss sa så tror jag heller inte att medlemmarna var missnöjda med ledningen när ledningen går över "/
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle också tro att det stora hela berodde på ett par inte var nöjda med ledningen utan hoppade då över till [rs].

Kan någon insatt person bekräfta detta?

Ända sedan hockeysteffes avgång gick det väl utför. Inte poängmässigt men motivationen/spelglädjen sjönk. Vi hade också börjat tappa vad vi stod bakom och vad vi ville skapa/utstråla. Det, bland annat, gjorde att vi som ledde [SWE] + några utvalda gick över till [rs].
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som de mergar, som han nyss sa så tror jag heller inte att medlemmarna var missnöjda med ledningen när ledningen går över "/

Mergar?

Vid en merge går väll båda stammarna ihop till en stam?
Både [rs] och [SWE] finns kvar.
 

DeletedUser

Guest
Mergar?

Vid en merge går väll båda stammarna ihop till en stam?
Både [rs] och [SWE] finns kvar.

Jag har iaktigt hur spelare från [swe] gått över från [rs] en för en...de går spelare över till [rs] ännu.

Du tror väl inte att det tar minuter att merga en utav de största stammarna i världen? ;O

Fast nu vet vi vrf de gått över så det är väl slutsnackat om saken antar jag...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag har iaktigt hur spelare från [swe] gått över från [rs] en för en...de går spelare över till [rs] ännu.

Du tror väl inte att det tar minuter att merga en utav de största stammarna i världen? ;O

Fast nu vet vi vrf de gått över så det är väl slutsnackat om saken antar jag...:rolleyes:

Som ledare för [rs] har även jag iaktagit detta, och kan bekräfta att det inte handlar om någon merge.
 

DeletedUser

Guest
Som ledare för [rs] har även jag iaktagit detta, och kan bekräfta att det inte handlar om någon merge.

Jo att du iaktigit saken förstår jag :)

Men för någon som inte har speciellt mycket koll på varken rs eller swe's medlemmar så är det ganska svårt att se varför de byter stam? :p
 
Topp