[rs] - storebror ser er

DeletedUser

Guest
hehe

språkrör nr1(aka gringo) att jag tappade min största by, rör mig inte i ryggen,

vad som rör mig mer är att jag smiskar cc, tog nästan tillbaka min gamla by, överlever hans adlings tåg, som bonus får jag se var han har dom samt att han tappar off.

Jag har ju lyckats totalt. jag vet ju vad han har och var han har det, samt han tappar trupper han kommer behöva. 7 byar mot 1 ;) ja så illa är det. Skrattade gott i morse

glömde bort oxå att jag håller han sysselsatt vilket ju är bra
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vem håller ovve sysselsatt?
CHIMPS med ett s i slutet lär väl betyda flera?

Sen att ovve inte har något mer på denna världen hör ju inte här till =)

Hur kommer det sig att du adlat 0 av chimps och de 1 av dig hihi Logiskt !!!
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: [rs]
Side 2:
Tribes: AssA, IG, WFE, WET

Timeframe: 10/12/2010 00:00:00till18/12/2010 14:39:00

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 20
Sida 2: 0
Skillnad: 20

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 76,428
Sida 2: 0
Skillnad: 76,428

chart
 

DeletedUser

Guest
språkrör nr1(aka gringo) att jag tappade min största by, rör mig inte i ryggen,

vad som rör mig mer är att jag smiskar cc, tog nästan tillbaka min gamla by

Lite märkligt att du "smiskar" Chill eftersom du nästan tog en by av honom när han tog en by av dig ;)

De lyckades.... Du lyckades nästan.

(lite förtydligande bara för oss som inte hängde med i Oves resonemang)
 

DeletedUser

Guest
undran

Lite märkligt att du "smiskar" Chill eftersom du nästan tog en by av honom när han tog en by av dig ;)

De lyckades.... Du lyckades nästan.

(lite förtydligande bara för oss som inte hängde med i Oves resonemang)


vilka De lyckades ?

Och var någonstans anses det att en riddare med 7 byar inte kan kuva en med 1 by som särskilt lyckat ;)

slut från mig har ett adelståg att nacka
 

DeletedUser

Guest
Att adlar går igenom på vissa ställen är väll inget ovanligt. Därimot att man låter sin off och adlar stå kvar när man har inkommande.. lite mer skrattrettande. Hade nästan kunnat tro att du gått i Marios skola
 

DeletedUser

Guest
vilka De lyckades ?

Och var någonstans anses det att en riddare med 7 byar inte kan kuva en med 1 by som särskilt lyckat ;)

slut från mig har ett adelståg att nacka

Enligt TW-Stats startade vi samma dygn på v13, hur kunde jag få ihop 7 byar medans du fortfarande bara har 1? Är det lyckat utav dig? :confused:

chimpy.jpg
 

DeletedUser

Guest
Grattis, du vet att off är till för att kötta ned din deff, vilket det gjorde väldigt bra.. Du som är så väldigt lyckad och en gud i detta spel kanske kan förklara detta för mig, om du nu säger att jag inte lyckas med det jag gör?

ove (553|513) K55 3,864 ovevovve chillin chimps [[rs]] 2010-12-19 - 00:58:00
#6 Crazy Chimp (552|512) K55 5,800 ovevovve [IG] chillin chimps [[rs]] 2010-12-11 21:55:53

Sen skulle jag även vilja säga grattis till AssA som inte existerar längre.. gick snabbt det där..
 

DeletedUser

Guest
vafan

jag skrev ju i PM att jag inte orkade längre. Blev helt sjukt. och hade AssA varit kvar så hade ju du varit helt tandlös.

Men nu får du mig att tänka på att fortsätta och prygla dig mer
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
ovevovve du är bara patetisk. Du klankar ner på en som har adlat dig och om du nu skulle vart så bra som du verkar tro att du e så skulle du ha haft lika mycket poäng som CC men nu har du inte det och det måste betyda att du är sämre än han. Så sluta skriv i forumet och gör någonting åt att du blivit adlad. Det var allt för mig och hoppas du slutar skriva i forumet nu :* Och jag spelar inte i [rs] längre så du behöver inte att jag spelar där eller något ;)

Tackhej
 

DeletedUser

Guest
hehe

jaha en till som inte har nåt i detta forum att göra Pokermyra, du spelar bergis CS med

hade jag haft lika mycket poäng som apan. inte fan hade jag gått och blivit förnedrad av en snubbe med 1 by.

men han är väl mysklubbens ledare så devisen "all hail to cc" gäller väl. Hur som helst rapporter ljuger inte, visst han adlade mig, men det var på håret. Tur för honom att AssA föll ihop annars hade jag haft fler trofeer
 

DeletedUser

Guest
Senast redigerad av en moderator:
Reaktionspoäng
0
Hahaha Ovevveblablabla du är så fail.Du skulle inte haft större chans att klara CC även om du hade haft mer poäng och trupper:p CC är i en så mycket bättre klass än dig.
 

DeletedUser

Guest
Så du menar att om din stam hade varit bättre än vad den uppenbarligen var så hade du varit bättre? Det du säger är att utan en stam som rasade samman efter en veckas krig så är du inte så bra?

hehe kan någon förklara det här med en stam och varför ens möjligheten finns att skapa/joina en stam för honom.
vissa grundläggande spelfunktioner kan vara lite kluriga ;) (för en del)
 

DeletedUser

Guest
hehe kan någon förklara det här med en stam och varför ens möjligheten finns att skapa/joina en stam för honom.
vissa grundläggande spelfunktioner kan vara lite kluriga ;) (för en del)

Ja tack! Grundläggande spelfunktioner i varför man "äger" när man nästan plockar byar och "suger" när man plockar byar (av spelare, ej barbarer) skulle verkligen uppskattas! ;) Lättast vore om den enda spelare här som resonerar så förklarar.

Någon kanske kan förklara hur man språkar i forumet utan att bli sågad av alla andra som svarar? :D (verkar om att vissa behöver det oxå)
 

DeletedUser

Guest
ove tyst innan du skämmer ut dig mer... och ni som provocerar honom, sluta tack.

här kommer lite stats så vi går on-topic igen, så slipper mods låsa tråden.

Side 1:
Tribes: [rs]
Side 2:
Tribes: IG, WET, WFE, Läget?, HmG, IizK, VSB, BotteN

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 0
Skillnad: 9

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 40,219
Sida 2: 0
Skillnad: 40,219

chart
 

DeletedUser

Guest
Vill bara påpeka att det är problematiskt med krigsstats i nuläget då fiendestammar splittras och stammar skapas titt som tätt...
 
Topp