Ropen skalla: Republik!

DeletedUser

Guest
Vi önskar stort grattis till Daniel och Victoria
Men heter man BACKSTABBED har man ingen gloria

Det är dags för revolution!
Våra trupper behöver motion

Vi tror på republik
Denna värld kommer ej bli sig lik

Två drottingar och en prins
Vi hoppas snart ej på kartan finns

Bland alla era konstiga djur
Skall vi sända en skur

En blå panter är onaturlig
Där kommer vår adel landa turlig

”Ni är inte Nobla
Vi är mycket bättre”

Örnens vingar klippa
Och kattens mage rippa

Och vad i hela friden är en lakozz?
Vi kommer visa vem som är boss!
 

DeletedUser

Guest
Varför heter du HV-Linjal. är inte det ett hockylag

Jadu, om du har gått på dina engelska lektioner så vet du att ruler också betyder härskare (lord, monark, majestät osv osv).

Så eftersom jag håller på hv71 så tycker jag hv ruler lätt ganska häftigt faktiskt ;)
 

B@tCr@p

New Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: BACK
Side 2:
Tribes: MerG

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 4
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 24,796
Skillnad: 24,796

chart
 

DeletedUser

Guest
Vilken dålig stam jag är med i.
"Vi startar kriget kl 7"
Jaha var jag ute och jobba.
Kommer hem med en full off rensad :sneaky:
Bra gjort Aik ska försöka hålla i mina trupper nu :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: BACK
Side 2:
Tribes: MerG

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 10
Skillnad: 9

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,404
Sida 2: 55,624
Skillnad: 52,220

chart
 

DeletedUser

Guest
Snyggt jobbar Merg!

Nu bestämmer vi på drottningen att lägga ner hp5,kvällen/natten har varit tung, då Merg köttade på mycket bra och det kändes nästan som om de hade oss lite som huvudmål, så nu orkar vi inte ta upp allt igen.

Men Tack alla roliga och bra spelare i Back som gjort världen riktigt kul att spela denna classic rundan.

Med vänliga hälsningar / Hv - Co drottningen.
 

DeletedUser

Guest
När ska ni komma till mig?

Vill verkligen sluta så vore underbart om ni kunde köra redan ikväll/imorn.
 

DeletedUser

Guest
När ska ni komma till mig?

Vill verkligen sluta så vore underbart om ni kunde köra redan ikväll/imorn.

en kyckling som vill hoppa direkt ner i grytan här alltså?

Kan säga om någon är nyfiken att det finns flera kycklingar som försöker undvika att bli kastade i grytan och därför ber om nåd till spelare i MerG. Det uppvisar otrolig lojalitet till stammen! D:

Kan också tillägga att storkycklingen gav upp direkt och att jag är nyfiken på att veta om ferret är nöjd med sin rekrytering av hallonkräm aka storkycklingen som var upprinnelsen till allt detta?
 
Reaktionspoäng
0
Snyggt jobbar Merg!

Nu bestämmer vi på drottningen att lägga ner hp5,kvällen/natten har varit tung, då Merg köttade på mycket bra och det kändes nästan som om de hade oss lite som huvudmål, så nu orkar vi inte ta upp allt igen.

Men Tack alla roliga och bra spelare i Back som gjort världen riktigt kul att spela denna classic rundan.

Med vänliga hälsningar / Hv - Co drottningen.

fan du kan inte bara lägga ner så där.. käääääämpa!! :mad:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Äsh, nu är de bara att chilla för er i MerG, tagit bort hotet. + HP5 var inte så action speciellt, som HP4. hotet var bara BACK, och tog bara 3dagar att ta bort de. :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Äsh, nu är de bara att chilla för er i MerG, tagit bort hotet. + HP5 var inte så action speciellt, som HP4. hotet var bara BACK, och tog bara 3dagar att ta bort de. :crybaby:

Ja, då inte BACK haft krigspelare utan mera snack-människor så blir det ofta lite verkstad när de kommer till krig. Men BACK gjorde sitt på HP2 och då HP 3-5 inte vart likadana så blir det såklart inte likadana resultat.

// <3
 

DeletedUser

Guest


Om ni var redo den här gången vill jag inte se er möta en stam när ni INTE är redo. Förresten Hallonkräm så fick du möta kacka2 1 on 1, hur gick det? Oj vad duktig du var :rolleyes:.

Tråkigt att se BACK vika ner sig så enkelt, liksom kycklingarna är alla infångade och försvarslösa nu, nu gäller det bara att orka flå dom alla sen får ni se på kycklinggrytan :awsm:
 
Topp