Rolliga texter

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
13:31:41
Oskar
Pl har ja slutat , Ir skulle va, vad har du för konto?
13:32:06
Marcus
Smith94 å cipriano
fusk dubbel konto om han inte betalat 40 kr. Allt att notera. Inget kul men fakta.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hehehe fyfan va kul :) tråkiga för dej är jag man skrattar åt dej istället för med dej, keep up the god work, du förgyller forumet;)
 

DeletedUser

Guest
det var ju feltsvat ROLLIGT , ne de va drygt ta bort tråden. bara jobbigt att läsa. Som vanligt att kända namnen får allt som e kul. Björn gustavson säger hej abbdulla ska du äta banan? Alla skrattar säger Björn Olofsson (tar från luften) så undrar alla om han e dum eller druckit för mykt. Så för att ni inte ska få några oroande tankar om vad för dryck jag druckit idag, appelsin, mjölk*2 så undrar inte. tag bort tråden.
 

DeletedUser

Guest
det var ju feltsvat ROLLIGT , ne de va drygt ta bort tråden. bara jobbigt att läsa. Som vanligt att kända namnen får allt som e kul. Björn gustavson säger hej abbdulla ska du äta banan? Alla skrattar säger Björn Olofsson (tar från luften) så undrar alla om han e dum eller druckit för mykt. Så för att ni inte ska få några oroande tankar om vad för dryck jag druckit idag, appelsin, mjölk*2 så undrar inte. tag bort tråden.

Va? Asså jag fattar inte ett enda inlägg du skriver :p

Ibland så brukar man ju säga att man inte fattar något bara för att man inte gillar personen men helt seriöst jag fattar ingenting xD
 

DeletedUser

Guest
för du är FÖR dålig

Va? är han för dålig på att fatta saker eller?...isf kan jag sälla mej till den klubben, förstår knappt vad du snackar om och dina meningar hänger nästan alldrig ihop, de börjar om en sak och slutar med en helt annan.

Men sluta för all del inte för det, jag blir alltid på ett bra humör av att läsa dina diverse inlägg:)
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp