REI+NBnP ;PppPpppP

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
blev ni arga och tog åt er? :( det var inte min mening..

jo maxenbraxen, jag har varit med i många krig. Om du vill fortsätta att hoppa på mig sådär så kan vi ta det via pm då ditt inlägg inte har något som helst att göra med denna tråd.

In vas por: jo ibland vettu så måste man internadla, t.ex när en spelare har slutat eller för att inte fienden ska ta byarna, men det trodde jag att kanske du visste? :eek:

on-topic
jättefin bild verkligen :)
 

DeletedUser

Guest
blev ni arga och tog åt er? :( det var inte min mening..

jo maxenbraxen, jag har varit med i många krig. Om du vill fortsätta att hoppa på mig sådär så kan vi ta det via pm då ditt inlägg inte har något som helst att göra med denna tråd.

In vas por: jo ibland vettu så måste man internadla, t.ex när en spelare har slutat eller för att inte fienden ska ta byarna, men det trodde jag att kanske du visste? :eek:

on-topic
jättefin bild verkligen :)
Mjo, vissa gör ju så för att växa i poäng istället för att använda adlarna till något annat, till exempel till att kriga? :awsm:

Men jag har hört att sim-city också är kul. Leva i skuggan bakom fronten och adla barbs/internadla. :awsm:

Keep it up, you're doing awesome!
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
tackar så mycket, ser att du också är en hängiven krigare.. oj nemen såg att du tog din första NBnP by för ett par dagar sedan, grattis :eek:

jag är trots allt rättså nöjd med att ca 40 av mina byar är byar som jag adlat från fienden, jag ska göra mitt bästa för att kliva fram ur skuggan och börja kriga :eek:

lycka till du store krigare!
 

DeletedUser

Guest
tackar så mycket, ser att du också är en hängiven krigare.. oj nemen såg att du tog din första NBnP by för ett par dagar sedan, grattis :eek:

jag är trots allt rättså nöjd med att ca 40 av mina byar är byar som jag adlat från fienden, jag ska göra mitt bästa för att kliva fram ur skuggan och börja kriga :eek:

lycka till du store krigare!

Om man ser till faktumet att jag hade 60-70 timmar till närmaste nbnp by med adel, så tycker jag ändå att jag är på gång iallafall.
Blev 2-3 hoppbyar emellan, tog tyvärr väldigt lång tid.
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
ja det låter ganska segt.. får hoppas på att nästa by tar ännu längre tid :D vill ju inte att du får fotfäste i fronten.
 

DeletedUser

Guest
ja det låter ganska segt.. får hoppas på att nästa by tar ännu längre tid :D vill ju inte att du får fotfäste i fronten.

Mjo, varit lite si och så med aktiviteten, men det går la sakta men säkert.

Att adlarna är dyrasomfaen är en löjlig bortförklaring, men tyvärr måste jag använda denna också.
 

isgren

Member
Reaktionspoäng
0
första förklaringen köper jag, känner igen mig där men brukar få sånna ryck där man adlar upp det mesta man ser :D

den andra köper jag inte då du bara adlat en by på 14-15 dagar och för att du hejar på mff... ;).... och ja, jag gillar statistik
 

DeletedUser

Guest
första förklaringen köper jag, känner igen mig där men brukar få sånna ryck där man adlar upp det mesta man ser :D

den andra köper jag inte då du bara adlat en by på 14-15 dagar och för att du hejar på mff... ;).... och ja, jag gillar statistik

Haha, statistik är awesome men ibland kan den också vara lite missvisande.

Nog om detta, vi går alldeles för off-topic här nu. Låt oss inte glömma varför vi är här, för att diskutera mitt förträffliga konstverk! :awsm:

/me väntar på komplimanger. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ja att adlarna är dyra är en löjlig bortförklaring alla har samma förutsettningar
 
Topp