RedB (hmm?)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Japp, en .se klassiker som jag kan tolka det. [rs] & Poisen mergen antar jag? Man såg denna komma, eftersom [rs] droppade medlemmar lite då och då. Kan nog inte bli tråkigare, men men .se blir bara mer och mer mergkrig istället för ordentliga krig som avgör världen.

Japp, har inget för mig därför detta lilla gnälliga inlägg.

Tråkigt som faen är det iaf, får väll hoppas att världen inte är vunnen ändå.
 

DeletedUser

Guest
Mergen var ju väntat, de hade för stor förkärlek till varandra antar jag.
 

DeletedUser

Guest
När två små stammar som tappar medlemmar pga att de blir gangbangade är det bättre att de slår sig ihop och försöker slå motståndet än att de fortsätter tappa medlemmar tills det inte finns något kvar av stammarna. En "desperat" åtgärd kan tyckas, som en sista utväg när man inte har trupper och framförallt motivation nog för att slå tillbaka sina nummerärt överlägsna motståndare. Denna merge är inte oväntad, det var de två bästa stammarna i respektive kontinent och de vet på ett ungefär vad andra parten går för. Det viktiga är att man inte gör mergandet till en vana, för det tycker ingen är kul. Varken de som mergar eller de som blir köttade 5 gånger fortare än om mergen inte hade skett.

Varde kött!
 

DeletedUser

Guest
Och ett ordentligt krig betyder alla vs den starkaste stammen right? :)
 

DeletedUser

Guest
Fegt att lösa problemet på det sättet.
[rs] hade för många fiender och för lite skills, då blir konsekvenserna att man försöker fly undran sina fiender.

Visst om bli gangbangade men det är enbart domsjälva som har skulden till det. Skulle man tat det lite lugnare i starten och inte farmat/adlat av alla stammar så skulle det antagligen inte blivit en allians mot dem.

Fega lösningar kräver fega spelare.
 

DeletedUser

Guest
Jo, klart. Väldigt lätt att utskilla flera stammar utan trupper :)
 

DeletedUser

Guest
Fegt att lösa problemet på det sättet.
[rs] hade för många fiender och för lite skills, då blir konsekvenserna att man försöker fly undran sina fiender.

Visst om bli gangbangade men det är enbart domsjälva som har skulden till det. Skulle man tat det lite lugnare i starten och inte farmat/adlat av alla stammar så skulle det antagligen inte blivit en allians mot dem.

Fega lösningar kräver fega spelare.

Vet du vad du pratar om eller är det en massa tomma påståenden? Kolla upp medlemmarna i forna [rs] istället. Det är väl rätt duktigt av dem att tillhöra toppen om du säger att de var fiender med i princip alla stammar. De är väl inte fegt att spela taktiskt?

Den var inte oväntad nej att denna merge skulle ske utan smart drag av båda stammarna
 

Barkbåt

Member
Reaktionspoäng
0
Äh om rs och poison vill spela tillsammans får de väl göra det. Jag förstår inte poängen med att gå ihop i en jätteallians mot rs och sen kalla dem fega för att de spelar med en annan stam.

Jag kan förstå varför ni tycker det är tråkigt med merge, jag håller med om det på många plan, men:

Ni som trashtalkar rs. Vi fattar att ni bara säger det för att ni är bittra och för att ni är rädda att ert krig kommer bli svårare. Ni lurar ingen förutom er själv.
 

DeletedUser

Guest
När två små stammar som tappar medlemmar pga att de blir gangbangade är det bättre att de slår sig ihop och försöker slå motståndet än att de fortsätter tappa medlemmar tills det inte finns något kvar av stammarna. En "desperat" åtgärd kan tyckas, som en sista utväg när man inte har trupper och framförallt motivation nog för att slå tillbaka sina nummerärt överlägsna motståndare. Denna merge är inte oväntad, det var de två bästa stammarna i respektive kontinent och de vet på ett ungefär vad andra parten går för. Det viktiga är att man inte gör mergandet till en vana, för det tycker ingen är kul. Varken de som mergar eller de som blir köttade 5 gånger fortare än om mergen inte hade skett.

Varde kött!


För de som inte förstår vad Lemon menar kommer här en översättning:

Om man med hot och extremt aggressivt spelande mot allt och alla mot förmodan skulle få motstånd och därigenom misslyckas att ta sig till toppen så är det bara att kasta in handuken och merga med en annan stam i hopp om att på så vis kunna dominera igen för det är mycket enklare att merga sig till Dominering än att kämpa för den. Lemon menar vidare att har han bara övertaget så är det kul att slåss. men att göra så i underläge är inget roligt (där har ni skillzen i den gruppen, min anm)
(översättningen är gjord av #google translate" och jag fråntar mig allt ansvar för den.

Oavsett om REDbull failar eller tar över V13 så har RS och Poison misslyckats. Enligt de rapporter jag fått in har bla fd rs spelare gangbangat enskilda spelare istället för att ta upp kampen mot sin motspelare på allvar. .Det är kanske inte så konstigt att man failar då.


Det sagt så önskar jag REDB all lycka. och med mario i toppen tror jag att det kan bli en riktigt trevlig stam framöver. I salut you! ;)
 

TabbeN

Member
Reaktionspoäng
0
Lycka till med nya stammen..
Kan ju bli skoj att följa detta här på forumet :p Så var inte för snälla mot varandra :D
 

DeletedUser

Guest
men vilket tjafs om ingenting, alla spelar på sitt sätt och dessa spelare kör aggresivt, merge är en del av spelet och ser ingen anledning att gnälla över detta! ta upp kampen ingame istället för att sitta och beklaga er här. Tycker det är roligt att nått händer och jag ger positiv kritik till den här mergen. Så mycket roligare att kunna besegra en sån stam när så många duktiga spelare samlas, om nu alliansen klarar det?
 

DeletedUser

Guest
För de som inte förstår vad Lemon menar kommer här en översättning:

Om man med hot och extremt aggressivt spelande mot allt och alla mot förmodan skulle få motstånd och därigenom misslyckas att ta sig till toppen så är det bara att kasta in handuken och merga med en annan stam i hopp om att på så vis kunna dominera igen för det är mycket enklare att merga sig till Dominering än att kämpa för den. Lemon menar vidare att har han bara övertaget så är det kul att slåss. men att göra så i underläge är inget roligt (där har ni skillzen i den gruppen, min anm)
(översättningen är gjord av #google translate" och jag fråntar mig allt ansvar för den.

Oavsett om REDbull failar eller tar över V13 så har RS och Poison misslyckats. Enligt de rapporter jag fått in har bla fd rs spelare gangbangat enskilda spelare istället för att ta upp kampen mot sin motspelare på allvar. .Det är kanske inte så konstigt att man failar då.


Det sagt så önskar jag REDB all lycka. och med mario i toppen tror jag att det kan bli en riktigt trevlig stam framöver. I salut you! ;)

Det var en av de sämsta översättningarna jag sett/hört sen Conzec försökte prata engelska med Ricardo på ventrilo i September 08. Lite barnsligt att försöka kamouflera din åsikt bakom en "översättning". Skaffa dig en vettig åsikt så slipper du försöka dölja den.
 

DeletedUser

Guest
Oavsett om REDbull failar eller tar över V13 så har RS och Poison misslyckats. Enligt de rapporter jag fått in har bla fd rs spelare gangbangat enskilda spelare istället för att ta upp kampen mot sin motspelare på allvar. .Det är kanske inte så konstigt att man failar då.

Håller helt med.
 

DeletedUser

Guest

Självklart inte. Du vet inte vad det innebär att vara sur.

Förstår bara inte varför man ska börja whina på ett forum för att 2 bättre stammar mergar:confused:

Han whinar förmodligen för att han själv gjort allt han kan för att få en av de inblandade stammarna på fall och känner nu att han inte fått ett skit för allt sitt slit. Precis som noobs brukar göra när de gangbangar bättre stammar och fortfarande blir ägda.
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Mycket snack, lite verkstad.

indeed.

poontuusss sa:
Jag är inte sur??

Förstår bara inte varför man ska börja whina på ett forum för att 2 bättre stammar mergar


Lite roligt att se att du tror att nån whinar över att nån har mergat :rolleyes:

och denna merg kommer inte att leda till nått gått...

Både poison och [rs] hade press och som olga sa, så fegade dem ur genom att merga för att försöka att få bättre förutsättningar...

[rs] var nästan helt rensat och ner tryckt. Poison har nu förlorat genom att merga med dessa...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp