RE Vs -SK-

DeletedUser

Guest
För mänskligheten !!

Imperiet förklarar härmed heligt krig mot den korrupterande stammen -SK- som likt ohyra undergrävt äran och mänsklighetens väl genom sin agressiva passivitet.

Vi kan inte längre stillasittande se på hur dessa parasiterande själar genom sitt ickeagerande förgiftar mänskligheten, våra nära och kära, våra barn.

Vi låter våra legioner i kriggudens namn rena dessa avgrundshål till byar och åter ge dem ljuset , hoppet och sanningen tillbaka.

För mänskligheten
I Imperiets namn
I evighet

//Knight 99
 

DeletedUser

Guest
Ni har 18D och NAOSF på er sida (gissar) fast ni vet inte vad -Sk- har på sin sida, denna krigsförklaringen behöver utvecklas anser jag, er motivering är lite svag även om jag förstår vad ni vill komma fram till.

Lycka till båda sidor!

Om BFH tar tillfället i akt och bestämmer sig för att leka igen så är ni döda.... men vad vet jag, ska inte säga för mycket nu, detta kriget berör ju inte mig särskilt mycket egentligen :p
 

DeletedUser

Guest
Tjena K99, längesen :)

Det lär ju smälla till en del under de sekunder jag skriver detta ;) Lär väl dikta ihop en respons och vårat ställningstagande i samma retoriska kläder som du precis använde för att dölja bristen på substans i krigsförklaringen.

Väl mött, om jag tolkat atmosfären i v1 rätt så blir detta galet...
 

DeletedUser

Guest
Vad ska jag säga... Jag är bara glad att det blir lite action i värld 1 ^^
 

DeletedUser

Guest
Likt en bomb kan denna värld urarta sig som v3, men man kan ju bara önska om ett bättre slut. (Merge-mani)
Detta ska till och med en inaktiv stackare som jag hålla mig uppdaterad på!
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som att många soldater kommer dö nu under julen...;D
 

DeletedUser

Guest
smart att lägga ut en krigsförklaring så här nära juluppehållet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Aja, nu fick Molly och Jajjamen som dem alltid velat, alltid längtat efter att Jajjamen skulle få sprida propaganda om mig en dag :)

Första stenen är kastad, återstår att se om det är grus.

Ingen krigsförklaring i min brevlåda däremot, Molly, hur var det nu med allmänna forumet/ta kontakt IGM, lika goda kålsupare nu eller? ;)
 

DeletedUser

Guest
Förutsättningar:

4 R.E (52.576.370) (64.610.471) (83) (778.439) (7161) (9.023)

6 -SK- (37.262.875) (37.262.875) (34) (1.095.967) (4115) (9.055)
 

DeletedUser

Guest
Nää..Hur ska vi dö ???, vi kommer ju från helvetet, eller hur Bishops !?



--------------------
GO -SK- GO GO..
 
Topp