RE vs BRB

DeletedUser

Guest
RE förklarar härmed krig mot BRB, vi står sida vid sida med våra allierade bröder i BFH.

BRB har trots våra envisa försök till förhandling vägrat att utlämna flyktingar och vi ser därför ingen annan utväg än att lösa problemet med svärdet i hand.

Run forrest run.......

//Knight 99
 

DeletedUser

Guest
RE förklarar härmed krig mot BRB, vi står sida vid sida med våra allierade bröder i BFH.

BRB har trots våra envisa försök till förhandling vägrat att utlämna flyktingar och vi ser därför ingen annan utväg än att lösa problemet med svärdet i hand.

Run forrest run.......

//Knight 99

Vad då försökt, vi har ju inte äns fått något vi kan försöka med, vi VÄNTAR på eran ***** lista!!!
 

DeletedUser

Guest
RE förklarar härmed krig mot BRB, vi står sida vid sida med våra allierade bröder i BFH.

BRB har trots våra envisa försök till förhandling vägrat att utlämna flyktingar och vi ser därför ingen annan utväg än att lösa problemet med svärdet i hand.

Run forrest run.......

//Knight 99

Säg inte att du har snackat med Uotte! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jag har ju försökt få er att i alla fall visa att ni har möjlighet till att erkänna "flyktingarna".

Något är fel om 3st stammar anser att ni inte har spelare som är flyktingar (och andra spelare/stammar) och ni inte gör det? :)

God jakt, många kommer upp i OB nu iaf.
 

DeletedUser

Guest
Jag har ju försökt få er att i alla fall visa att ni har möjlighet till att erkänna "flyktingarna".

Något är fel om 3st stammar anser att ni inte har spelare som är flyktingar (och andra spelare/stammar) och ni inte gör det? :)

God jakt, många kommer upp i OB nu iaf.
Vi ville ha en lista, det är svårt att ta ställning om ni inte ger oss en lista på vilka ni anser vara flyktingar, du sa alltid "Ja, vi har en lista, men jag vet inte vilka då jag inte är med i ledningen bla bla bla...." du snackar mer än vad som är bra för dig/din stam. Tyvärr sonnyboy ;)
 

DeletedUser

Guest
flyktingar

Ni sa klart och tydligt att ingen är flykting i BRB och att ni kommer att försvara var och en.

Vi får väl piska lite vett i er då.


/K99
 

DeletedUser

Guest
Ni sa klart och tydligt att ingen är flykting i BRB och att ni kommer att försvara var och en.

Vi får väl piska lite vett i er då.


/K99
Vi bad er även om en lista och sa att innan vi fått listan och en BRA anledning till varför dom skulle vara flyktingar så skulle vi deffa dom.

Era små bomullspiskor är ju som en smekning min lilla vän
 

DeletedUser

Guest
Vi bad er även om en lista och sa att innan vi fått listan och en BRA anledning till varför dom skulle vara flyktingar så skulle vi deffa dom.

Era små bomullspiskor är ju som en smekning min lilla vän

Vi sa att några av er var flyktingar, istället för att skriva listan så har våra allianser diskuterat om att anfalla alla er istället. Så blev det istället, det skrev jag även någonstans i forumet -"Ni får veta vad som händer snart" och *PoFf* nu vet ni.

Skickade precis iväg 10*5000yx+2000lk+300murbonkare. Får se om det är bomull eller rajtantajtan för er:) Fast sparade 4st som inte riktigt är klara ännu:'(

Nu ska jag göra en tråd i det öppna forumet i R.E, vadslaging om hur länge ni håller er kvar;)

Största sammandrabbningen i värld 1?




EDIT:

Och med det menar du? :eek:

Men va f*n..Ska alla börja kriga med BRB för några snubbar som "lämnade" en stam som blev upplöst?

Både ja och nej, ni är övermodiga och kaxiga samt saknar logiskt tänkande inom diplomatik enligt dem som går på er. Det är några faktorer som spelat en roll
 

DeletedUser

Guest
Vi sa att några av er var flyktingar, istället för att skriva listan så har våra allianser diskuterat om att anfalla alla er istället. Så blev det istället, det skrev jag även någonstans i forumet -"Ni får veta vad som händer snart" och *PoFf* nu vet ni.

Skickade precis iväg 10*5000yx+2000lk+300murbonkare. Får se om det är bomull eller rajtantajtan för er:) Fast sparade 4st som inte riktigt är klara ännu:'(

Nu ska jag göra en tråd i det öppna forumet i R.E, vadslaging om hur länge ni håller er kvar;)

Största sammandrabbningen i värld 1?

Jag tror vi överlever i exakt 56 dagar 5 timmar 23 minuter och 47 sekunder :D

Både ja och nej, ni är övermodiga och kaxiga samt saknar logiskt tänkande inom diplomatik enligt dem som går på er. Det är några faktorer som spelat en roll

.... Kaxiga? När senast va vi kaxiga?
Ifs håller jag inte koll på någonting :rolleyes:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi sa att några av er var flyktingar, istället för att skriva listan så har våra allianser diskuterat om att anfalla alla er istället. Så blev det istället, det skrev jag även någonstans i forumet -"Ni får veta vad som händer snart" och *PoFf* nu vet ni.

Skickade precis iväg 10*5000yx+2000lk+300murbonkare. Får se om det är bomull eller rajtantajtan för er:) Fast sparade 4st som inte riktigt är klara ännu:'(

Nu ska jag göra en tråd i det öppna forumet i R.E, vadslaging om hur länge ni håller er kvar;)

Största sammandrabbningen i värld 1?




EDIT:



Både ja och nej, ni är övermodiga och kaxiga samt saknar logiskt tänkande inom diplomatik enligt dem som går på er. Det är några faktorer som spelat en roll
Vi får väl se vem som dör först min lilla vän =)... Ni är inte ensamma om att ha äss i bakfickan =)
 

DeletedUser

Guest
Ne det är vi inte, fast vi har nog bäst ess.


Funderar på att berätta om era spelare som tänkte gå lös mot er, fast roligare att ni märker det själva:) kul att egna medlemmar anfaller sina egna=////
 

DeletedUser

Guest
Både ja och nej, ni är övermodiga och kaxiga samt saknar logiskt tänkande inom diplomatik enligt dem som går på er. Det är några faktorer som spelat en roll

Jo, R.E är ju en sån fin och ödmjuk stam =)... Du vet, det är svårt att vara diplomatisk med någon som saknar förstånd/hj**na. Fast ni kanske brukar köra diplomati med er personliga lilla apa. Måste ha varit den ni försökte lösa problemet med våra "flyktingar" med.
 

DeletedUser

Guest
Låter som att någon är arg =(

Ta det lugnt, lufsen gav mig klartecken att du blir nästa mål för min legion. Juste, kanske ska kolla med senaten först hehe :p
 
Topp