RE och BFH

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Rykten har börjat gå och det är semi-känt redan så här kommer det:

BFH är allierade med R.E. Detta har EngliS redan fått känna på när de förlorade över 100.000k på en natt och som Hertig så har jag också erbjudit dem vårat support- och anfallsstöd.
 

DeletedUser

Guest
BFH har haft en hel del hemligheter, en del har blivit kända för omvärlden men de flesta hemligheter är av sorten "For me to know - and for you to never find out" :p
 

DeletedUser

Guest
BFH har haft en hel del hemligheter, en del har blivit kända för omvärlden men de flesta hemligheter är av sorten "For me to know - and for you to never find out" :p

Tror inte äns du vet alla BFHs hemligheter. Bara de mest betrodda BFHare som troligen vet det ;)

Men vad vet jag :)
 

DeletedUser

Guest
Det var vad jag skrev... av typen dsv sorten, slaget
"For me to know - and for you to never find out"

Jag skrev inte att jag visste dom ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror inte äns du vet alla BFHs hemligheter. Bara de mest betrodda BFHare som troligen vet det ;)

Men vad vet jag :)

BFHs hemlighet nr 1: dont tell anyone about our secrets
BFHs hemlighet nr 2: kill GOHAN
BHFs hemlighet nr 3: there is no rules
BFHs hemlighet nr 4: vi är egentligen modsen och adminen, det är därför vi inte gillar när swan och gohan spammar xD

jag är lite tråkig idag så det var det bästa jag kom på :(
 

DeletedUser

Guest
BFHs hemlighet nr 1: dont tell anyone about our secrets
BFHs hemlighet nr 2: kill GOHAN
BHFs hemlighet nr 3: there is no rules
BFHs hemlighet nr 4: vi är egentligen modsen och adminen, det är därför vi inte gillar när swan och gohan spammar xD

jag är lite tråkig idag så det var det bästa jag kom på :(

hmm... det ligger ngt bakom det dära:rolleyes:

Det är kanske därför BFH är så framgångsrika?

De bara ändrar lite i skriptet och vips har de tagit en by. De tystar spelaren genom att banna honom på ett mystiskt sätt:)
 

DeletedUser

Guest
hmm... det ligger ngt bakom det dära:rolleyes:

Det är kanske därför BFH är så framgångsrika?

De bara ändrar lite i skriptet och vips har de tagit en by. De tystar spelaren genom att banna honom på ett mystiskt sätt:)

banna på ett mystiskt sätt? bara hitta på en ny regel och banna dem...
 

DeletedUser

Guest
Jag kan varken bekräfta eller dementera det Gohan påstår.
 

liviaro

Member
Reaktionspoäng
0
BFHs hemlighet nr 1: dont tell anyone about our secrets
BFHs hemlighet nr 2: kill GOHAN
BHFs hemlighet nr 3: there is no rules
BFHs hemlighet nr 4: vi är egentligen modsen och adminen, det är därför vi inte gillar när swan och gohan spammar xD

jag är lite tråkig idag så det var det bästa jag kom på :(

Gohan du är helt ute och cyklar!
Du skulle inte klara en dag i BFH för regler det har vi!
Här är den sanna listan över våran framgång
#1 5 offensiva byar/ defensiv by!
#2 Nobla första bästa by innan ngn fiende tagit den.
#3 Göra sig av med alla stamarna som tagit in ngn som ansökt til BFH först
#4 Kolla forumet minst 1gång/vecka
 

DeletedUser

Guest
Du glömde regel #5 Alla icke färg-glada prickar är fiender, ibland funkar det även med icke-gula för att det ska bildas ett snyggt mönster på din skärm

Forum? Jag brukar hänga här ofta men inte många i stammen skriver här, mest från andra stammar så ibland hänger jag inte riktigt med vad som händer. Fast då brukar jag gå hem till alla andra som spelar i stammen (jobbigt då en del bor 80+ mil bort men jag håller mig iaf up-to-date och i fysiskt bra form)
 

DeletedUser

Guest
Så... det här innebär att BFH har fria tyglar att gå efter gohan570? *gnuggar händerna* nu blir det skoj! :D
 

DeletedUser

Guest
klart vi har Odium bara det att vi har planerat in lite annat så vi har aldrig haft tid att ta hand om honom men å andra sidan han går väl ingen stanns? :)
 
Topp