Raven förklarar farmingskrig mot Rage Comics

DeletedUser

Guest
Då det är bara massa nedlåtande snack plus att ni snor våra farmer så förklarar vi farmningskrig start kl 22.00

god jakt och slakt
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Det roliga med det här är ju att ingen i eran stam har några trupper.. Och de få som har trupper har bara deff
 

DeletedUser

Guest
Inte behöver man förklara krig för att farma sönder någon stam? :)

Lycka till båda sidorna :)
 

DeletedUser

Guest

Hahaha fanvad cool du är. Du är från och med nu min idol. Denna herre borde få nobels fredpris för att han har så många adlar men ändå bara adlar barbs! Grattis, detta har du nog kämpat dig till en längre stund!
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Hahaha fanvad cool du är. Du är från och med nu min idol. Denna herre borde få nobels fredpris för att han har så många adlar men ändå bara adlar barbs! Grattis, detta har du nog kämpat dig till en längre stund!

Vad bra då grabben, då uppnådde jag mitt mål ;) Och nej, jag har inte adlat några barbs o_O
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
Alla kan ju inte ha turen att ha bra byar runt sig som man inte har någon diplomatiskt förhållande med.. Men som sagt så går vi väldigt off-topic nu och tråden borde rensas
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Men som sagt så går vi väldigt off-topic nu och tråden borde rensas

Off topic it is, håll er till det aktuella kriget :)
Låter bli att rensa den här gången, är inte så mycket för att radera varenda utsvävning, men se till att hålla er på spåret i fortsättningen!
 

DeletedUser

Guest
Håll lite topic än att spamma, spamma kan ni göra på pm :p
 
Topp