Ratio:1:20 - Why?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Varför har vi detta? Man kommer inte kunna attackera någon som är tjugo gånger mindre än en; vilket innebär att det gynnar dom inaktiva. Varför?

Det enda jag hört om detta från mina .net kompisar och .de kompisar är att detta är det sämsta innogames kommit på ever; så varför tar vi hit detta? :eek:
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Det har vart aktivt på alla .se världar? Du har bara inte lagt märke till de förren nu.
 

DeletedUser

Guest
Väldigt konstigt att man inte har lagt märke till det då... Till exempel när man håller på och adlar någon? Borde man inte ha märkt det då? Jag menar, någon måste väl ha irriterat sig på det? :S
 

DeletedUser

Guest
Väldigt konstigt att man inte har lagt märke till det då... Till exempel när man håller på och adlar någon? Borde man inte ha märkt det då? Jag menar, någon måste väl ha irriterat sig på det? :S

Jag har irriterat mig på detta ofta :p Det brukar bara gälla några veckor. Men på några veckor hinner man ju bli så stor att man knappt behöver farma längre :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nu när ni säger det så kommer jag ihåg att det var lite tjafs om denna regel på v3 tror jag :eek:
 

DeletedUser

Guest
Går denna ut på att man inte kan anfalla en spelare som är 20 gånger mindre eller har jag fattat fel?
 

jedijens

New Member
Reaktionspoäng
0
På V3 har jag märkt detta! Typ de med 1k så står det: Du kan ej anfalla spelaren förrän ex: 11/11 kl 11.11. Om inte skillnaden mellan anfallaren och försvararen är 1-25%. Typ så står det.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Men jag hoppas att den här ration bara gäller i några veckor från att den mindre spelaren börjat spela..? I annat fall är det ju idiotiskt..
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, funnits på andra världar med, tycker det är bra på det ger folk en chans, det slutar ju gälla tills dess wallin fått 20x26p :)
 

DeletedUser

Guest
Då har wallin fått 20x26p... Men å andra sidan behöver man sällan 26p farms då... Man kan nöja sig med 100p +
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Dessutom växer farmarna.

Denna inställning kommer inte plockas bort hur som.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp