Rate the player

nybörjaren

Member
Reaktionspoäng
5
1-10 är det som gäller. Eftersom jag börjar så väljer jag att börja ratea ric0016 :)

Poäng:
OBA:
Position:
Profil:
Stam:



Poäng: 6/10 - 270k är la helt okej. Ganska lågt poängsnitt per by dock :/ En hel del barbadlande.
OBA: 3/10 - Bara en miljon på 270k poäng, du har krigat mot de grå vilket märks. Vad händer när du måste börja rensa på riktigt? Nästan INGEN obf, vad händer när de gråa börjar kriga tillbaka?? Väldigt oprövad.
Position: 4/10 - Du ligger bland din stam, meen finsk kan enkelt adla upp er när de finns tid och trupper över.
Profil: 10/10 - yup
Stam: 5/10 - Ni kan säkert överraska men skulle inte sätta några pengar på er. Ni frontar mot Finsk vilket kommer att bli problematiskt, lycka till!

rate: nybörjaren
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Nybörjaren

Poäng: 6/10 - 400k+ är inte dåligt men inte super snabb växning heller, men topp 20 så det är helt okej.
OBA: 5/10 - det är inte så bra men så klart kan det beror på andra saker kanske du lirar mycket deff
Position: 7/10 - du har super mycket att adla i rimmen/stora stammar som är nära dig med
Profil: 5/10 - Hehe vet vem du är tror jag benke? sett dig första gången på v16 tror jag
Stam: 7,5/10 - Känner igen några namn och ni har duktiga lirare även om de inte är så stora, men känns som Zytex är den som är mest aktiv när man kollar poängen osv.

Rate : Timothy Mus

Började inte lira 4 Januari, det var då kontot startades men körde aldrig, startade 27 januari när jag joinade finsk.
 

joelsbrorsa

Member
Reaktionspoäng
0
Poäng: 7/10 - Han må bara ha 48k men man får också tänka på att han starta för mindre en en månad sedan.
OBA: 2.5/10 - Inte speciellt mycket men är ju i rimmen så blir la svårt att ta annat än barbs.
Position: 5/10 - Någon har ju velat ta hans byar iaf.
Profil: 8/10 - En sån där fin copypaste profil är la alltid kul.
Stam: 11/10 - Helt klart bästa stammen på världen just nu ;)

Rate: Dedu
 

kneten

Member
Reaktionspoäng
2
Poäng: 8/10 .. top 20 iaf =)
OBA: 7/10 , har köttat på hyfsat, men bättre kan du/ni
Position: 6/10 ,njae, ligger vid mig så du kommer få det tuffare inom en snart framtid :)
Profil: 1/10 tråkig
Stam: 8/10- är väl den stammen som jag ser som samarbetar bäst för att försöka få ner oss, tajt samarbete, gillar hur ni kliver upp på nätter för tajma attacker, keep it up!

rate : spezzo
 

Zenchiko

New Member
Reaktionspoäng
0
Poäng: 9/10 Nära en 10:a men inte där än. Top 3! (Y)
OBA: 8/10 Starkt med tanke på hur högt du även klättrat i ''som assisterande'', men långt ifrån de två ledande spelarna.
Position: 9/10 Finns positionerad lite överallt, fronten är inte ett undantag. Inget som som bör stoppa dig från att växa vidare.
Profil: 0/10 ..... Något måste du väl göra åt den, urtråkig. Inte ens bynamnen har något att bjuda på. Kom igen, drar drastiskt ner helheten, vill se förbättring här!! :confused:
Rykte: 10/10 Sägs vara en av de mest kompetenta ledarna man kan tänka sig leda en stam. Resterande spelarkvaliteter behöver inte ifrågasättas. (Ryktas att spelandet enbart sker via mobil!?!?)
Stam: 10/10 Rank 1, vad mer kan man säga.... Ser ut som en fin line-up, hade inte tackat nej till en plats där.

Hmm... vill se en rate på: Marre276
 

Chaza

New Member
Reaktionspoäng
10
Points: 8/10, over million points, 118 villages and ranked 13 while writing this. Can't be bad
OD: 8/10 Total OD points 9 and half million ranked 16 in the world. Little bit over four(4) million ODA points ranked 10. Ranked fourth in ODS.
Position: 9/10 I would say that position is pretty solid, couple villages to def harder, but nothing too special.
Profile: 7/10
Reputation: 8/10 Can't say much here, but so far has done good job in this world.
Stam: 10/10 Rank 1, can't ask for more

Next to rate: Chaza
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Chaza

Points:
9/10 du adlade din första by för 53 dagar sen, väldigt bra gjort även om du ligger i rimmen precis som mig.

OD: 6/10 Du ligger trots all i rimmen inte lätt att få obf då men annars helt okej

Position:
5/10 finns bara lite rimspelare/barbs att adla men annars inte mycket

Profile: 6,5/10 den är häftig och jag gillar texten

Reputation: 6/10 har för mig jag har bara sett dig på 35an första gången annars vet jag inte så mycket mer om dig, men verkar vara trevlig.

Stam: 7,5/10 - Ni ligger 1a OBF och kämpar på bra, fortsätt så ni möter duktig motståndare.

Rate the player : Timothy Mus
 

Marre276

New Member
Reaktionspoäng
0
Timothy Mus (Mesuto)
Points: 5/10 Växer på rätt bra oavsett om de är barbs

OD: 2/10 Går ju inte få deff precis men mer oba borde komma från en spelare med denna poäng ;)

Position: 1/10 Bara längst ut i rimmen

Profile: 9/10 Häftig profil

Reputation: 11/10 Alla vet vem denna person är så om den är bra eller inte de får ni avgöra själva

Stam: 5/10 Stammen försvarar sig bra men man kan inte vinna utan att anfalla.


Next: Jan-E (jannehurja)
 

Chaza

New Member
Reaktionspoäng
10
Points: 9/10 1,7milj (Rank 5 while writing).
OD: 8/10 Very good ODA rank (ranked fourth overall), ODD 11. place. 1,7milj ODS points. Very decent
Position: 7/10 Has many villages across the world, some are though to keep and require some def, some really easy. But can be attacked from multiple directions. On other point much villages to noble ;)
Profile: 1/10 Awful...Just awful
Reputation: 9/10 Very good player who can handle different situation and always is a top player every world he plays.
Stam: 9/10 Rank 2, so not that bad. Very big gap though to CF, but still managable.

Next to rate: tbb1
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
tbb1

Poäng: 9/10 ,
rank 9 förtjänar la en nia. Växt på sig till större delen i rimmen vilket är en viktig men tråkigare position.
OBA: 5/10 Den är inget att hänga i julgranen men som det ser ut spelar du mestadels defensivt och har högre assisterande. OBD:A 7/10
Position: 4/10 Över halva kartan utspridd som tusiken, svårt att lägga kraft på en viss del av kartan i ett stort stamkrig.
Stam: 10/10 Rank 1 i poäng, OBA , OBT. Vilket visar på att det är ni som pressar och har överhanden.

Rate: Ww
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Wrongway

Poäng: 6/10
bra men du kan växa snabbare, men 500k+ inte illa iaf

OBA: 7/10 topp 20 bra jobbat jämfört med poängen

Position: 10/10 drömläget hur mycket att adla som helst

Stam: 6,5/10 - Ni har ju inte haft så mycket motstånd bara f.d spelaren Zytex hade när det var bara front mot Loyal så svårt att dömma er men ni har kommit långt iaf


Rate: Trixfix
 
Topp