Rate The Player

  • Trådstartare The Löööve Expert
  • Start datum

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
Snaley

Poäng: 9/10 Topp 3. Bra slaktat dem senaste dagarna också
OBA: 7/10 Lagom så här i början :cool:
Position: 7/10 Finns bra med möjligheter att växa.
Profil: 9/10 Alla älskar uggla!
Rykte: 10/10 <3
Stam: 1/10 Keff

Rate Full Ankka
 

DeletedUser

Guest
+1 :( Ingen som försvarar mig...




Poäng: 1/10 Helt värdelös
OBA: 3/10 I förhållande till din poäng är din oba sjukt värdelös
Position: -/10 Startat om ett par gånger.. rädd?
Profil: 7/10 Inspirerande
Rykte: 2/10 Hört att du är en stor glappkeft och inte mer än så.. vem är ens du?
Stam: -/10 Stam är överskattat

Hahah, spelaren finns ju ej?
Eller är du avundsjuk diavolo aka hastag förlust?!?
 

DeletedUser

Guest
Full Ankka

Poäng: 8/10 top 25 är väldigt bra jobbat! Finns inte mycket mer att säga än bra jobbat.
Oba: 1/10 29k ?? Fått byarna gratis?
Position: 9/10 stor chans att fronta OenSe vid krig. Sjukt roligt position att ha. (krig<3)
Profil: 5/10... hade gett dig 10/10 ifall det var sanningen! men tvivlar på att du är bästa polare med 10 topspelarna. Men annars riktigt rolig läsning :D
Rykte: oklart inte hört mycket om dig.
Stam: 5/10 aldrig haft mycket för merg stammar. Men fortfarande klar etta därav 5 poäng

Rate Thuski aka mjukis
 

DeletedUser

Guest
Thuski aka mjukis


Poäng: 6/10 Kunde varit bättre men verkar som ni startade lite senare än resten
OBa: 7/10 högt för dina poäng :)
Position: 5/10 bakom Oense men kan nog växa sig starka mot rimmen
Profil: 6/10 diggar bilden men ingen text
Rykte: 0/10 tyvärr aldrig hört något om dig mer än att du väggade ditt tåg (ryktestråden)
Stam: 7/10 Har rätt bra spelare, vet dock inte om det håller mot oense

Rate snaley
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
snaley

Poäng: 9,5/10 Rank 2, inte illa.
OBA: 8/10 Förhåller sig stadigt till din poäng. Toppen.
Posistion: 7/10 Ligger mitt i stamklustret. Kommer antagligen jobba sig mot mitten.
Profil: 7/10 Skön uggla.
Rykte: 5/10 Blev bortadlad på de världarna jag sett dig spela, V26 & V28. Annars vet jag väldigt lite om dig. Är säkert duktig.
Stam: 8/10 Skön blandning. Finns bra spelare och sen så finns det mindre bra *host* atoubish *host*

rate qwertasdfg
 

hattis

Member
Reaktionspoäng
0
qwertasdfg

Poäng: 7/10 ser bra ut. Ligger runt de där 25k som ganska många gör just nu :)
OBA: 7/10 du dödar folk som anfallare och även när du försvarar vilket du kan få ett pluss för
Position: 8/10 ser unt som att du ligger ganska ohotad där uppe och offer verkar det finnas osså
Profil: 6/10 kort och lite små kul
Rykte: 7/10 asså jag har sett ditt namn förut, men vet inte riktigt vem du e :D
Stam: 9/10 ni är en helt okej skara sv medlemmar typ ;)

Rate: hattis :D
 

DeletedUser

Guest
hattis

Poäng: 7/10 perf top 25 e soft
OBA: 7/10 låg så du har väl en hel del trupper
Position: 3/10 ser ut att bli väldigt instängda mellan oss, sparta och ffdp
Profil: 10/10 jag älskar rap.
Rykte: 4/10 hört namnen bakom kontot innan så,
Stam: 7/10 idk mycket men ser helt ok ut

Rate: Chupacabra (slump pick)
 

DeletedUser

Guest
Rate: Chupacabra

Poäng: 6/10 - Rank 50, helt ok.
OBA: 6/10 - Rank 112, inget att kommentera om än, kanske väggade tidigt därav tillväxten stannat av.
Position: 5/10 - Kan ni handskas med FFDP så är läget helt ok.
Profil: 6/10 - Gillar bilden annars tomt.
Rykte: ?/10 - Känner tyvärr inte till dig.
Stam: 8/10 - Med i en top 10 stam, nu börjar prövningarnas tid på världen. Upp till bevis :)

Rate - Balaklava
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Rate: Balaklava

Poäng 8/10 - Ligger bra med i toppen, nosar på top5.
OBA 10/10 - Mycket bra med tanke på att du även ligger bra med i toppen. Hade varit en annan femma om byantalet var färre, dina rens ger bra utdelning.
Posistion 6/10 - Mitt i OenSe klustret, men det finns möjligheter att komma ut. Inga direkta hot i närheten
Profil 5/10 - Läskigt!
förutom LL.
Rykte 10/10 - Två bra strategiska spelare med gott rykte :)
Stam */10 - Vill inte uttala mig.

Rate - qwertasdfg
 

10kg bänkpress

New Member
Reaktionspoäng
0
Rate: qwertasdfg

Poäng 8/10 - Starkt med tanke på OB.
OBA 6/10 - Helt ok, 8 byar så inget imponerande men jämför man med övriga (top5, är de bra)
Posistion 8/10 - Ligger tätt med stammen och inga större hot vad jag kan se, går nog växa.
Profil 10/10 - Behövs inte mer.
Rykte -/10 - Inte spelat på ett par år så har inte så bra koll, oklart
Stam 7/10 - Kontinent 44 borde vara vunnen samt vinst möjligheter.

Rate - 10kg bänkpress
 

DeletedUser

Guest
10kg bänkpress

Poäng 5/10 - Duger
OBA 7/10 - Hög med tanke på poängen, inget märkbart dock
Posistion 1/10 - Förfärlig
Profil 5/10 - Medel
Rykte -/10 - Gammal spelare, nytt nick
Stam 7/10 - Håller det?

Rate: Snaley
 

DeletedUser

Guest
Rate Snaley

Poäng 9,5/10 - rank 2, vad mer behövs säga :)
Oba 10/10 - bra oba och växt bra = bra utdelning.
Position 8/10 - Bra läge med mycket byar att ta.
Profil 6/10 - Bild och text, lite kul.
Rykte 3/10 - sett i forum men vet inget mer.
Stam 9/10 - Rank 1, vi får se hur allt utvecklar sig!

Rate -> Balaklava
 

DeletedUser

Guest

Poäng: Du får en 6:a utav 10, precis som din rank. Rank 6 är inte så illa men med tanke på att det är ca 62k mellan dig och rank 1 så
blir det en 6:a.

Oba: 8/10 - Bra slaktat, fin OBA.

Position: 9/10 - Har en mycket fin position. Ser ut som om du ligger snäppet närmre till mitten än de andra så du har ju en del där och välja på.

Profil: 6/10 - Fin bild?:p

Rykte: 5/10 - Hmm.. Vet ju definitivt vem ni är men kan väl inte påstå att jag kan allt om er :sneaky:. Gillar Felix men eftersom han är någon sån forums moderator eller vad fan det är så sänks det från 8 till 5. HATA tw teamet eller vad ni kallar er för. Så fort lite action händer så är man bannad. Är väl inget jävla alcatraz.

Stam: 10/10 - Sitter många duktiga spelare, om inte de duktigaste här på världen. Ni är nog favoriterna och de mest erfarna. Ett par spelare som lirar andra världar som v.28 så frågan är ifall ni kör 100% på båda? :thinking:

Rate -> Vendetta
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest

Poäng: 7/10, Stadigt Top 20 sen start, någon enstaka IA, ungefär som resten av stammen.

Oba 6/10, både för och nackdelar till tidig slakt, jag ser det som nackdel medans flesta "hardcore wannabes" tycker det är bra ;). Menmen, kosta vad det kosta vill, är din oba priset för dina byar så har du gjort en bra affär ;)

Position: 1/10 , tråkig rimplacering, usch och fy.

Profil: 6/10, mjä, som vanligt, lite tema med namnet, någon dagens osv. Bynamnen för mig att fundera dock, när det nämns 9 tjejer och plötsligt Victor, jag ska inte dömma :awsm:

Rykte: 5/10, Victor, vi har väl haft någon tvist sen v.28, och från vad jag har hört är du väldigt ny på spelet, och är lite av stammens diplomat, vad jag även hört så är du ganska alliansk*t och skulle troligen inte backat för lite fulspel, hoppas det finns vettiga personer som stoppar innan ni mergar med en till top 3 stam. Menmen, vad gör man inte för att vinna ;)

Stam 9/10: Ni kommer inte långt tyvärr, Henke förlora hoppet samma sekund som jag träd in på världen :(

Rate: Sir Hero
 

DeletedUser

Guest
Profil: 6/10, mjä, som vanligt, lite tema med namnet, någon dagens osv. Bynamnen för mig att fundera dock, när det nämns 9 tjejer och plötsligt Victor, jag ska inte dömma :awsm:

Håller med dig. 9 flicknamn och sedan kommer Sir Hero! In och titta ;)


Rykte: 5/10, Victor, vi har väl haft någon tvist sen v.28, och från vad jag har hört är du väldigt ny på spelet, och är lite av stammens diplomat, vad jag även hört så är du ganska alliansk*t och skulle troligen inte backat för lite fulspel, hoppas det finns vettiga personer som stoppar innan ni mergar med en till top 3 stam. Menmen, vad gör man inte för att vinna ;)


Ja det är vad du hört ;). Du vet inget om mig kompis :D. Och det verkar du inte göra om kontot överhuvudtaget då du bara nämner mig och inte de två andra.

Ja det hände en del saker på v.28 i början men det är historia nu ;).
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Poäng: 4/10, Rank 1 eller inget!!!!! Men pass er, det är min rank ja kommer ta tebax när ja börjar lira aktivt. Så Tobbe får en 4, för rank 15 är inte så bra.

Oba 1/10 Alla vet att oba är dåligt

Position: 10/10 Långt bort ifrån Henke, mkt bättre än så blir det inte! Får du spela ett bra tag iaf tills "han, vars namn vi inte nämner" knackar på och tar över dina bosättningar.

Profil: 2/10 Sett den förr!!!!! Namnet Znap får mig o skratta o tänka på hur lätt v19 var. :cool:

Rykte: 10/10, Vem älskar inte Tobbe liksom. <3

Stam 5/10: Rankar er som 5e bästa stammen på världen, så ni får en 5a. :)

Rate: Teh Gow
(P.s tänk på att ja är ledare för Oense familjen & ja kan mkt väl ge mig fan på att ni som ger mig dåligt omdöme ska adlas)

Haha...ja skoja...Eller?
 

DeletedUser

Guest
Teh gow

Poäng: 3/10 IA, IA samt IA men är iaf top 50. Helt okej med den aktivitet du har

OBa: 1/10 Icke existerande

Profil: 8/10 gillar bilden

Rykte: 10/10 Annat vågar man inte, är bra när du lirar seriöst

Stam: -/10 kommenterar ej min egen stam

Rate: Snaley
 

DeletedUser

Guest
snaley
poäng 8/10, ligger på bra i toppen
OBA: 9/10 riktigt bra
profil: 10/10 uggla är king
rykte: 0/10 vet ej
stam: skit ;)

rate Pappaärmindräng
 

DeletedUser

Guest
Pappaärmindräng

poäng 5/10, helt ok.
OBA: 7/10 köttat helt ok för din poäng
profil: 0/10 ganska tråkig
rykte: 0/10 vet ej
stam: ni lär falla offer för oense

Rate SandrasPinguPojkar
 

DeletedUser

Guest
SandrasPinguPojkar


Poäng: 4/10 låååångt ifrån toppen
OBA: 3/10 inte så värst mycket, mycket gratisbyar
Profil: 1/10 gillar ej bilden
Rykte: 0/10 rätt okänd, inte hört någonting om dig innan v29 och det jag har sätt är inte så imponerande
Stam: -/10 kommenterar ej min egen stam

Rate: Snaley
 
Topp