Rate the player

DeletedUser

Guest
Zebroz

Poäng: 6/10 Ok, men inte topp 100 än.

OBA: 8/10 Bra i förhållande till poängen

Position: 2/10 Både Snaps och AN spelare runt dig som gör att det kan bli lite jobbigt men kan ju också vara så att det ger dig fler möjligheter att adla bra byar. Kan ge dig 10/10 här också men tror du får svårt att fixa det

Stam: 5/10 I en annan kontinent kanske ni fått ett bättre betyg men som det är nu ser jag er som kanske fjärde bästa stam i kontinenten

Rykte: 4/10 Börjar ju känna igen nicket nu

Rate: Coramoor
 

Electropop

New Member
Reaktionspoäng
0
Coramoor

Poäng: 10/10 rank 1 går ju inte att klaga på!

OBA: 9/10 Bra köttat.

Position: 9/10 Du äger ditt område, stammedlemmar nära. Inga större hot, bra!

Stam: 9/10 rank 1, vilket är bra! men 40 medlemmar, har ni koll på alla? är sammanhållningen bra? har ni koll på alla och har ni en stark sammanhållning är det kanon!

Rykte: 8/10 legat uppe på topp 10 ett tag, leder nu, vilket gör att man har sett namnet en del, och har även postat en del här på externa.

Rate: Jcdt
 

DeletedUser

Guest
Cooramor ...

Poäng: 10/10 Du leder...

OBA: 8/10 Topp 15 är ju inte dåligt ! Tror du köttat smart istället för att bara kötta för sakens skull, de är bra :D

Position: 10/10 Vet inte :( du har liksom 20 byar.. Men du har ju antagligen ingen som är större runt dig ;)

Stam: 10/10 Placering 1! Är den premade ? tror de är bra spelare under fejk nick.

Rykte: 0/10 ingen aning om vem du är.

Rate: PaddeCool1998
__________________
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Paddecool1998

Padde :)

Din poäng är fin, du har 3 byar och lite större byar. ligger trupperna lika bra till? =)
verkar som det, din OB med förhållande till poängen är bra, 44k e inte dåligt för 13k poäng.
Stammen du e med i har högt medlemmsantal så måste sänka dig på den punkten. men bra med poäng, tror iaf ni blir top 10 i slutändan.
Din postition är fin och rik med barbarer och farma, delas förståss med dina grannar och stamfränder.

Så för mig ser det ut såhär:

Poäng: 8/10
Stam: 7/10
OB: 7/10
Position: 8/10
Profil: 0/10

Hoppas du e nöjjd med svaret!
Rate: Start
 

brudan

Member
Reaktionspoäng
0
Start

Poäng: Nja sådär,truppspelare?


OBA: Faktiskt rätt bra:D

Position: Ja du kommer med inga problem växa där...

Stam: Tror på er väldigt mycket, min kusin känner igen spelare därifrån. Han som nästa kommer få rata.

Rykte: Sett dig på massa världar, eller kan det vara jag som är bäng i bollen?

Profil: Den gillar jag starkt, snygg bild!

Rate:Are You F*cking Serious?

Detta är min kusin account jag spelar inte på v17 blev utadlad .Jag bara följer denna värld, är en liten freak nörd om man säger så..
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Start

Poäng: Nja sådär,truppspelare?


OBA: Faktiskt rätt bra:D

Position: Ja du kommer med inga problem växa där...

Stam: Tror på er väldigt mycket, min kusin känner igen spelare därifrån. Han som nästa kommer få rata.

Rykte: Sett dig på massa världar, eller kan det vara jag som är bäng i bollen?

Profil: Den gillar jag starkt, snygg bild!

Rate:Are You F*cking Serious?

Detta är min kusin account jag spelar inte på v17 blev utadlad .Jag bara följer denna värld, är en liten freak nörd om man säger så..

truppspelare: ja :)
andra världar: mellan år 2007 - 2009. V1,V2,V5,V6,V7,V8,V11

just nu.. v16,v17

rate ovanstående
 

Electropop

New Member
Reaktionspoäng
0
Are You F*cking Serious?

Poäng 2/10: verkar just ha startat. Leder sitt område vilket är bra. Sett till kontinenten skulle poängen vara en 9/10.

OBA: 1/10: ingen OBA.

Position 9/10: Leder kontinenten, samt är störst i sitt område.

Rykte 1/10: Vet inte vem det är.

Profil: 5/10 Den förvirrar mig lite, haha, kanske jag som har dålig smak, men en 5a på den!

Rate: Jcdt
 

DeletedUser

Guest
Jcdt

Jcdt

Poäng 6/10:Inte riktigt topp 100 men snart.

OBA: 5/10: Både lite OBA och deff.

Position 7/10: Bra område,beror lite på hur eran stam har för relation med AN o Snaps.

Rykte 6/10: Har sett dig på 16.

Profil: 7/10 Trevligt:)

Rate: Zebroz
 

DeletedUser

Guest
Poäng 4/10: lite lite poäng för min smak

OBA: 5/10: lite

Position 7/10: jadu bra fråga tror du klarar dig ganska bra

Rykte -/10: vet ej

Profil: 6/10 göölligt

Rate SuperHeroSuperMegaBeaver
 

DeletedUser

Guest
Poäng 10/10: imponerande öppning

OBA: 10/10: misstänker starkt att rankpositionen som är lägre än poängranken är pga genomtänkta attacker

Position 10/10: där ligger du ju riktigt bra ju, måste sägas att stammens öppning är mycket imponerande

Rykte 6-10: stämmer ryktena är det 10 stämmer det inte börjar du få ett hygglligt rykte

Profil: 2/10 Även om hemlighetsmakeriet är att skapa en mytomspunnenhet så upplever jag profilen tråkig

Rate VargenJagarIntePåNatten
 
Reaktionspoäng
0
VargenJagarIntePåNatten

Poäng 9/10: Snyggt jobbat.

OBA: 9/10: Hade kunnat vara lite högre. Men är säker på att det finns planering bakom detta.

Position 8/10: Många barbarer att farma. Men lite för många ur stammen som nära grannar. Kan bli lite jobbigt att springa långt med adeln för bra byar :)

Rykte 10/10: Finns inget ont att säga om dig.

Profil: 8/10 : Är inte så viktig tycker jag. Men lite skoj att läsa lite annorlunda.

Rate Ferret The Queen
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Poäng 5/10: 11 dagar sen du börja så e la lite ress hjälp här ser man

OBA: 3/10: fin kött

Position 2/10

Rykte 4/10: sett dig men vettifan vem du e.

Rate Bunnystyle
 

DeletedUser

Guest
Bunnystyle


Poäng: 9/10 bra köttat, bra adlingar och fin tillväxt, keep upp the good work

OBA: 10/10 du är där du borde ligga, fortsätt att kötta så blir det as bra ;)

Position: 7/10 mitt inne i gröten av hjältar, kan bli tufft när byarna tar slut, får se vart du tar vägen då :)

Rykte: 2/10 har inte hört talas om dej tidigare ^^

Profil: 0/10 inget alls.

rate Tex Mex
 
Reaktionspoäng
0
Bunnystyle, du vet om att man inte kan boosta någon inne på värld 17 om man inte är med i samma stam va? Och du borde ju ha sett att jag är stamlös. Jag har fått jobba ihop mina saker själv och med hjälp från att byta på marknaden.
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Bunnystyle, du vet om att man inte kan boosta någon inne på värld 17 om man inte är med i samma stam va? Och du borde ju ha sett att jag är stamlös. Jag har fått jobba ihop mina saker själv och med hjälp från att byta på marknaden.

11 dagar sen du börja så e la lite ress hjälp här ser man

jao vet det, skulle inte skriva det annars :p Förutsåg att du använde marknaden...dvs du bytar 2k lera mot 4k trä osv, sry om jag misstog mig ;)
 

DeletedUser

Guest
Bunnystyle


Poäng: 9/10 bra köttat, bra adlingar och fin tillväxt, keep upp the good work

OBA: 10/10 du är där du borde ligga, fortsätt att kötta så blir det as bra ;)

Position: 7/10 mitt inne i gröten av hjältar, kan bli tufft när byarna tar slut, får se vart du tar vägen då :)

Rykte: 2/10 har inte hört talas om dej tidigare ^^

Profil: 0/10 inget alls.

rate Tex Mex

Poäng: 9/10 top 40 duger ;)

OBA: 8/10 bra köttat nästan 3 ggn din poäng.

Position: 8/10 är väl la lugnt

Rykte: 4/10 inte så well known för mig, men set dig lite på sista tiden i forumet.

Rate: RokTa(Hatar att börja efter då man nu för tiden börjar brevid folk med 1k p...)
 

Electropop

New Member
Reaktionspoäng
0
RokTa

Poäng: 3/10, du började ju lite efter som sagt, så det blir en 3/10 på den, men du kan nog jobba dig uppåt!

OBA: 3/10 11k är hyffsat. Om man ser till din poäng samt att du började efter så skulle jag nog sätta en 8/10 faktiskt! :)

Position: 4/10, lite tomt på byar runt omkring dig, konstigt vad tomt det är till och med. Vilket gör att du inte har så många nära farms, tyvärr.

Profil: 8/10 Gillar bilden starkt!

Stam: 5/10 tror ni kommer öka snabbt i poäng när ni kommer igång :)

Rykte: 8/10 Aktiv på externa och känner igen nicket från in-game också ;)

Ser bra ut med tanke på när du började!

Rate: Jcdt
 

DeletedUser

Guest
RokTa

Poäng: 3/10, du började ju lite efter som sagt, så det blir en 3/10 på den, men du kan nog jobba dig uppåt!

OBA: 3/10 11k är hyffsat. Om man ser till din poäng samt att du började efter så skulle jag nog sätta en 8/10 faktiskt! :)

Position: 4/10, lite tomt på byar runt omkring dig, konstigt vad tomt det är till och med. Vilket gör att du inte har så många nära farms, tyvärr.

Profil: 8/10 Gillar bilden starkt!

Stam: 5/10 tror ni kommer öka snabbt i poäng när ni kommer igång :)

Rykte: 8/10 Aktiv på externa och känner igen nicket från in-game också ;)

Ser bra ut med tanke på när du började!

Rate: Jcdt

Hur känner du igen mig ingame? skicka gärna ett priv medelande :)

Rate: Jcdt
 

lody92

Member
Reaktionspoäng
0
Jcdt

Poäng: 7/10 Jämnlik med mig då är de nice ;)

OBA: 5/10 träffat på o köttat något åtminstånde, tumme upp

Position: 6/10 bra plats för dig o resten av stammen

Profil: 8/10 som en profil ska se ut mer eller mindre tycker ja

Stam: 8/10 känner några st där så er gillar jag ! ;D




Rate: Lody92
 

DeletedUser

Guest
lody92

Poäng: 7/10 ser helt okej ut, kunde vara bättre då du börja i början av världen :)

OBA: 4/10 inte så mycket kött från din sida men finns säkert en anledning till det!

Position: 6/10 Många fina byar att adla, men nackdelen är väl att du har en del stammedlemmar inom din kyrka. Finns även en del hot, så det är vad du gör det till.

Profil: 8/10 Gillar det mesta på din profil, alltid lika roligt att kolla på andra spelares historia :D

Stam: 8/10 Ser fint ut, gillar ert låga antal! :awsm:

Rate: Young Link Börja ganska nyligen så var lite snälla ^^ :*
 
Topp