Rate the player

DeletedUser

Guest
Vill bar inflika lite att det vore roligt om vissa här i tråden lugnade ner sig lite och lät andra få göra sin röst och åsikt hörd.
Börjar likna en klubb för inbördesbeundran och det är aldrig bra.
 

DeletedUser

Guest
Poäng: 2/10 / Position poäng 6/10
OBA: 3/10 Slaktat mer än vad man har i poäng
Stam: 8/10 Gillar stammen, verkar vara aktiva spelare och det är alltid gott.
Position: 5/10 Är man en bra singelspelare så är det en bra position att växa och så har du flera byar som du kan farma och verkar ha allt under kontroll förutom en som är granne med dig, adlingsmål eller vän?
Overall: 5/10 Svårt att bedöma en liten spelare, men så som det ser ut när du startade så verkar det helt okej och går som det ska för att kunna växa sig bra i framtiden.

kan säga att min granne farmar jag nu med bara att jag inte gjorde det i början.
men nu är han tämjd
 

DeletedUser

Guest
RokTa

Min egna stam! så jag tänker inte ratea dig :p men 20/10 på allt :p

__________________________________

Nästa då:
DeusMachina

en till stamkompis som jag hoppar över då jag omöjligt kan göra en rättvis bedömning 40/10 på allt (=

__________________________________

Gami

Nu kommer det (=

Poäng: 7/10 Ja, nice poäng och högt upp så topplistan (=
OBA: 11/10 ööh, ja. Vad ska man säga... är man bäst är man bäst (=
Stam: 8/10 mmm. Vet inte direkt jätte mycket. men efter en snabb koll på statestik värkar den ju vara bra, OB så det räcker iaf.
Position: 7/10 Har inte kollar runt så mycket. Fast med din OBA så finns det väll knappast några fiender kvar, oavsett vilken position du hade från början är det bra nu ;)
Overall: 10/10 poäng, stam, position spelar inte så stor roll om man schlaktar allt i som omgivning, och då schlakt med stort SCH
 

DeletedUser

Guest
Ang att det alltid är samma folk som kommenterar är väl inte så konstigt. Vi gillar att rate:a andra och att det tydligen bara är ett få personer som finner intresse av denna tråd är icke vårat problem. Men har dock tyckt att nya ansikten behövs, därför jag bara drar iväg en kommentar ibland. När det hänt något ing.
 

DeletedUser

Guest
Ska vi se om vi kan sköta det här då.

Wickedone

Poäng = 6/10 . Ger 6 för att många barbar adlingar fanns med för dig när du har en hel del grannar som är röda. ( detta är min åsikt så inga konstigheter nu )

OBA = 6-7/10 . För lite för din oba och hänvisar till raden ovan med dina grannar.

Stam = 2-3/10 . massa in o ut hopp. Mass invite som inte kommer hålla allt för länge

Position = 8/10 bror på hur man utnyttjar läget, antingen gillar man det eller så inte. Helt upp till ens spel stil

Overall = 7/10 jag tror nog att du kan mer än det här, bara våga ge dig ut så blir det bra.
 

DeletedUser

Guest
G-15

Poäng: 5/10 Du har börjat mue före mig ändå har jag mer poäng.
OBA: 8/10 Snygga fiskar. ^^
Stam: 9/10 Well det är ju en topstam.
Position: 4/10 Mycket barbarer men nästan inga adelsmål. Börjar dock se att du ändrar på detta.
Overall: 7/10 - Du växer segt och har sämst läge. + Du har mycket oba och försöker bättra ditt läge.
 

DeletedUser

Guest
Ta inte illa upp när nån kommenterar, försök att se poängen i det hela om ni ni vill att flera ska kommentera i dessa trådar.
 

DeletedUser

Guest
WickedOne

Poäng: 8/10 Har växt väldigt snabbt vid för sin position
OBA: 7/10 Nästan dubelt så mkt som din poäng
Stam: 6/10 Som ni är så lite medlemar får ni över medel. :rolleyes: (har DeusM en beundrare i din stam?)
Position: 7/10 du har kontrol över läget.
Overall: 7/10 sen start en har komit om dom flesta.
 

DeletedUser

Guest
Brukar inte skriva här men kände att det kanske passa nu, och nej jag är ingen beundrare av DeusM då jag inte vet så mycket om honom. Kan även säga att jag varit med ett tag med det här nicket

RokTa

Poäng: 7/10 Helt ok för den sena starten.
OBA: 6/10 Dubbelt så mycket som poängen så ska inte gnälla där heller
Stam: 7/10 har ärligt talat inte nån större koll på någon av era medlemmar, tror jag spelat på andra världar men hört att de ska vara bra
Position: 8/10 Bra med byar att farma och en del ok byar att adla
Overall: 7/10 Så länge du kontrollerar omgivningen så ser jag inte varför du inte ska lyckas
 

DeletedUser

Guest
RokTa

Poäng: 5/10 Startat sent?
OBA: 6/10 Helt okej för din storlek, men kunde varit bättre.
Stam: 8/10 Trevlig stam, tror jag iallafall.
Position: 9/10 Bra ställe, där kan du dominera helt och hållet och växa dig stor.
Overall: 7/10 Slut betyg, är du aktiv och sköter dig bra så väntar stora framgångar.
 

DeletedUser

Guest
Kan alla inte ge rating på den spelaren som senast gav rating?? Tex nu ska ingen ge mig rating utan de senaste som gjorde det (N??H)
 

DeletedUser

Guest
rkyy


points: ser väl bra ut'
ob: kan va bttre men vem bryr sig
stam: bah nubs
posiotion: venne
profil: tråkig :(
 

DeletedUser

Guest
Kan alla inte ge rating på den spelaren som senast gav rating?? Tex nu ska ingen ge mig rating utan de senaste som gjorde det (N??H)

Helt klart har du rätt i det, men ibland blir det ju så att 2 stycken hinner svara på samma och inte ser det förrens man postat sitt.
 

DeletedUser

Guest
N??H

Poäng: 8/10 Bra poäng
OBA: 8/10 Slaktat på väldigt bra
Stam: 10/10 Stammen som är rankad 1a i v10, vad ska man säga?
Position: 7/10 Omringad just nu och kanske lite svårt att hitta nya mål att adla just nu?
Overall: 8/10 Ser bra ut just nu och förhoppningsvis har du massor utav soldater.
 

DeletedUser

Guest
Gami

Poäng: 9/10 Mycket poäng o fin genomsnitt per by.

OBA: 10/10 Kan man säga något dåligt om den??

Stam: 8/10 Starka visar det sig att de är.. Slaktar sina fiender bättre än sina allierade, ligger bra nära varandra.

Position: 7/10 Du äger inte direkt dina områden .. Men de tillhör iaf din stam men man vet aldrig vad som kan hända i framtiden..

Overall: 9/10 Topp spelare, Kommer gå bra för dig där om du fortsätter o slakta fienderna som du gör , o får hoppas på att några i din stam slutar sp du kan ''äga'' ditt område på riktigt ;)
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
ThePunisher

Poäng: 6/10 hyffsad, tippar på att du börjat senare

OBA: 6/10 kan bli bättre, men är inte jätte dålig

Stam: 3/10 tror inte på er

Position: 8/10 du har en bra position

Overall: 6/10 du har en bra chans att växa...
 
Reaktionspoäng
14
TheCuteHero

Poäng: 5/10 Än sålänge rätt bra...

OBA 8/10, Kunde vart mer. Men drar bort 1 poäng för att din OBF är för hög ;D

Stam: 10/10 för 1 månad sen, nu får ni bara 4/10.

Position: 1/10, uselt läge mitt bland fienden i Rebell och MORI.

Overall: 7/10. Hade du valt Rebell istället för SHINO hade du nog kommit bra mycket längre än såhär.
 

DeletedUser

Guest
kilsmo snubben

Poäng: 0/10

OBA 0/10

Stam: 0/10

Position: 0/10

Overall: 0/10

Du finns inte ens ;)
 

Apocalypsee

Member
Reaktionspoäng
0
LasersGoPewPew

Poäng: 4/10 inte så bra :p

OBA 3/10 bedrövligt

Stam: 1/10 WTF domdom :S:S

Position: 10/10 min granne =)

Overall: 5/10 ser inte så bra ut ;) men du får en 5a för att du e så söt =)
 
Topp