Rate The Player ! Kul sak x)

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
manar

Poäng: 2/10 - lite bättre borde du kunnat komma upp i tycker jag ;)

OBA: 1/10 - wtf, bara 1/3 av poängen? :eek:

Stam: 1/10 - orkar inte hålla koll på såna små stammar ;)

Omdöme: 1/10 - dålig OBA och dålig Poäng ger inte höga poäng hos mig ;)

Position: 5/10 - ett relativt samlat kluster och sen lite ströbyar långt åt h-e, vad är tanken?

Spelat kontot Knass sen 28/1 - så adlingar etc innan dess kan jag inte lastas för :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Knass:

Poäng: 8/10 - en bra poäng, strax över mig. Stadigt och fint på 6 mille :p

OBA: 3/10 - Lite slapp är du allt, som en sann -sk- spelare borde du ligga på mycket mer ;)

Stam: 10/10 - What can i say? Finns det bättre på v1? Nej.

Omdöme: -14322/10 - du är sämst:D
Haha nej klar 10 hade du haft om du orkat adla lite mer och inte haft över 100 adlar mer än mig hela tiden ;)

Position: 10/10 - Där du inte är, där har du lätt att förflytta dig. Väldigt mobil spelare som finner sig lätt i nya områden, där din position inte är bra, där kommer den bli bra.
 

DeletedUser

Guest
TheLaw - viktorius

Poäng: 4/10: 1.695.055 borde vara bättre vid de här laget men går allt förbättra :)

OBA: 5/10: 3,61 Mio. Mer än dubbla poängen, men eftersom poängen är relativt låg så.

Position: 7/10: Nära till krigsfronten men ändå hyfsat inbakad så du slipper ta alla smällar helt själv :)

Omdöme: Hoppar de, vet ej vem du är.

Stam: 6/10 Jadu, gillar de där piraterna lite

Redigerat efter infon om vilket konto theLaw spelar på :)

Snart kommer du veta vem jag är ;)

så fort anfallen minskar så ska ni få se på andra bullar ;)
 

bonstrom

New Member
Reaktionspoäng
0
Abel

Poäng: 8/10 - Bra med byar så man kan tjonga på lite.

OBA: 9/10 - Rank 10, offbyarna rullar på och träffar på mycket fientliga trupper som inte redan flytt.

Stam: 9/10 - Verkar vara en riktigt tajt stam.

Omdöme: 5/10 - Vi har inte snackat något så vet inte mer än utifrån forumet så det blir en neutral 5a

Position: 6/10 - Bra klustrat men verkar inte finnas överdrivet mycket att adla, nytt kluster på gång? :)
 
Topp