Rate The Player ! Kul sak x)

DeletedUser

Guest
Citat:
Rate The Player

What Is It: It is a simple game where you rate the player in the given catagories.

The Catagories are as of below:

Poäng: Rate their points out of 10.
OBA: Rate their ODA out of 10
Position: Rate their points out of 10.
Omdöme om spelare allmänt: Rate their reputation out of 10.
Stam: Rate their tribe out of 10.
Extra tillägg?:

Iv also noticed that people have been going off topic in here on the W1 topic.
So there are going to be a few rules

Rules

1. No Going Off Topic.
2. Only Post the rate.
3. If you disagree with a rating then take it to personal mail

The W1 version is the most viewed topic in the whole of Uk Forums. So i thought id bring it over. It might be a bit early but dont really know because im not playing this world. Due to the fact of just moving to london. and being busy with W1. Good luck everyone <3<3


-Alth/Tweety
taget från v5s forum och innan dess från engelskt tw forum ^^

gillar iden så jag tar med den hit. orkar inte översätta den så jag hoppas att ni alla kan engelska. Jag har som ni förstår inte kommit med denna ide.

Och håll er nu topic och flumma inte massa i tråden. Enstaka kommentar i slutet av din betygsättning av personen innan kanske men inte mer.
Och inte massa fjäsk bara utom va ärliga och inte för snälla i betygsättningen !:)

1:Sluta spela
2:Inne och klickar lite / simcity
3:Mindre bra
4:Ok
5:Medel
6:Över medel
7: bra
8:Mycket bra
9: nästan elite
10: Det finns bara en som du!

Lätt för er som inte "orkar". Poängsätt spelaren som skrev innan dig från 1-10. Och kolla gärna upp lite i tw stats m.m position och liknande.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sätt rank på spelaren

Vad är det, jo ett simpelt spel där du sätter den "rank" på spelare i olika kategorier.

kategorierna är följande:

Poäng:1/10.
OBA:1/10
Position: 1/10.
Omdöme om spelare allmänt:1/10.
Stam:1/10.
Extra tillägg?: om ni vill tilllägga ngt mer

Jag har märkt att spelare har gått offtopic från topic, så finns några få regler

regler

1. Gå inte offtopic
2. Lägg bara till "Rank" komentarer
3. ifall du motsätter dig en tidigare komentar ta det vi PM

Lycka till <3

översättning av mig!!:p
 

DeletedUser

Guest
kan väll börja då...

Chernobyl
Poäng:300.477 5/10 vet inte om du varit här under en längre tid...men det är nu typ jag började behöva premium
OBA:104.165 3/10 bättre skulle du väll kunnat ni har väll ändå krigat mot EP??
Position: hmm...nja 4/10 njaa inte många av dina stamkambrater i närheten??
Omdöme om spelare allmänt: trevlig spelare på detta forumet iallafall 7/10.
Stam: [HH] 7/10. skön stam.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sneaker
Poäng: 589,259 6/10
OBA: 1,647,280 7/10
Position: 3/10 lite förutspridd
Omdöme om spelare allmänt: 8/10 det lilla jag har kommit i kontakt med sneaker så har det varit positivt.
Stam: ODENS 7/10 har inte gått under än så det är bra jobbat
 

DeletedUser

Guest
Sneaker


Poäng:3/10. har ändå 500 k och det är då spelet börjar enligt mig.
OBA:5/10 Klart godkänd då din poäng är enbart en tredjedel av din OBA
Position: 3/10. ganska utspridd..
Omdöme om spelare allmänt:5/10. Klart godkänd, detta pga din totala OB som jag baserar det på, har ingen uppfattning om dig som person eller så, aldrig snackat igm elr på forumet vad jag vet, men du verkar inte helt lost :rolleyes:
Stam:4/10. Gillar inte Odens.. tyvärr får ni en 4 av mej, för många medlemmar, dock har ni en klart godkänd OB
Extra tillägg?: Nada
 

Puffve

Member
Reaktionspoäng
0
Lalamums

Poäng:8/10 - Krävs en tid och lite därtill att komma upp till dessa poäng.
OBA:8/10 - Högre OBA än poäng är bra, du slår det med hästlängder(nåväl), så mycket bra här med.
Position:9/10 - Går inte att få så mycket finare kluster utan att plocka massa små barbarer, vilket vi alla tycker är mindre roligt.
Omdöme om spelare allmänt:7/10 - Inte varit i kontakt med personligen, men dina kommentarer i öppna är vettiga och mogna med ett inslag av humor.
Stam:9/10 - Enligt mig den mest slagkraftiga stammen på v1 i dagsläget, inte heller för många medlemmar. En nia då det alltid finns saker att förbättra. ;)
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
kruxet 22

Poäng: 7/10 Helt ok med poäng

OBA: 2/10 Syns tydligt att denna spelare kör liknande race som viking harald, antingen lätta byar (stam eller barbarer) eller så tar han små inaktiva spelare.

Position: 7/10 Dock så kan man inte klaga på att hans kluster är dåligt byggt

Stam: 5/10 Gillar ODENS lite så där, dom har fallit i mina ögon efter att jag har fått se vad dom kan göra och inte efter att jag lämnade dom.
 

DeletedUser

Guest
Ja, då var det ju inte lika bra :p

Farbror Joakim
Poäng:7/10.
OBA:5/10 Borde vara lite högre
Position: 8/10.
Omdöme om spelare allmänt:3/10. Är väll inte min favorit spelare precis :p
Stam:4/10. Har inte riktigt förstått mig på ditt val av stam men det finns säkert någon bra anledning.
Extra tillägg?: Nope
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
taipan9

Poäng: 1/10 ..
OBA: 5/10 är ju endå högre än poängen :eek:
Position: 2/10 inge vidare..
Omdöme om spelaren allmänt: 0/10.. v.1's "pain in the a*s", mycket snack inget gjort.
Stam: 3/10 är inget 'fan' ;)
 

DeletedUser

Guest
Alltså grejen med den här tråden är att man ska rata spelaren som kommenterat föregående spelare. T.ex Puffve gjorde en Rate på mig då tar nästa person en rate på Puffve, Got it? ;)


Blir roligare så och mer seriöst, men sen behöver man inte spamma hela tiden bara för att folk ska ge dej rate liksom. Enough said Ge Zaramoth Rate nu så börjar vi om tycker jag :)
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
zaramoth

Poäng: 6/10 Slås med honom om vem som ska ha mest poäng och trupper :p

OBA: 7/10 Du måste ha dragit iväg med din OBA medan jag hade semester, akta dig så att jag inte kommer ifatt nu i höst :D

Position: 6/10 Bra läge för att adla enkla ODENS byar, sen så har du också nargun där att gå på sen när du vill ha lite motstånd.;)

Stam: 8/10 Var ju inte tänkt att jag skulle vara med i ledningen i stammen, men jag drog för att ha lite egna mål med brazze :)
 

DeletedUser

Guest
taipan9

Poäng: 1/10 Över ett års spelande på v1 och 100k poäng...
OBA: 4/10 Är väl okej om man kollar på poängen, men ändå.. 100k OBA på över 1 år!?
Position: 2/10 Långt ifrån resten av stammen och inte långt ifrån -SK-. :D
Rep: ?/10 Ingen aning..
Stam: 3/10 Har ingen större koll själv men verkar få pisk av -SK- iaf... :D
 

DeletedUser

Guest
Jeam

Poäng: 7/10 Över 1 miljon men haft det dubbla, internadlas atm?
OBA: 5/10 ungefär lika mycket som max poäng
Position: ?/10
Rep: ?/10 har aldrig hört om dig tidigare
Stam: 7/10 Har alltid tyckt om HH :)



Slutat på v1...
 

DeletedUser

Guest
Yuwilofe



Poäng:4/10 500k plus då börjar det likna något. (började maj 2008)
OBA:6/10 Okej med tanke på poängen. Har högre atack än def kanske inte har blivit anfallen speciellt mycket?
Position: 8/10 Känns som ett stabilt läge mitt i stammens territorium.
Omdöme om spelare allmänt:5/10 Inte haft någon kontakt alls, men setts på forumet, ibland vettiga kommentarer.
Stam:7/10 Hells - Inte haft någon direkt kontakt här heller, hört att det finns tåga i dem, men dem ligger på andra sidan jorden för mig så vet inte mycket om dem
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
trolldeg


Poäng: 5/10 Mer skule du kunna ha om du kör med adel i dina attacker:)
OBA: 8/10 Mycket bra OBA för sina poäng
Position: 6/10 Utgör stammens mitt där i K22? Bra centrerat där, dock minskas ditt omdämme i och med dina lösa byar (som kommer från internadling?)
Omdöme om spelare allmänt: Har inte pratat mycket med dig sen jag lämnade ODENS, och innan dess så var det nog mest på forumet som jag kan ha komenterat nått du ska ha skrivit då.
Stam:4/10 ODENS byar blir bara lättare och lättare att plocka...;)
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Jag kommer att radera alla off topic trådar men varningar utdelas inte. Då trådskaparen vill ha enbart rate på spelarna.
 

DeletedUser

Guest
Farbror Joakim

Poäng: 6/10 Du har dragit ifrån lite nu, måste jobba på det ;)

OBA: 5.5/10 Bra, millen över poängen. Här har jag iaf lyckats hålla ifrån :p

Position: 6/10 Kunde varit bättre men helt okej :)

Stam: 2/10 Nja vet inte ja, känns inte som mitt förstahandsval ;)
 

DeletedUser

Guest
zaramoth


Poäng: 6/10 mindre än många men mer än mig

OBA: 7/10 mycket bra OB-A för poängen ... kötta och ta byar nästa gång också ;)

Position: 5/10 Liten stam och du dominerar den stammen?
Stam: 10/10 PRO .. ett av valen jag fick att söka in till om jag hade lust, men blev BFH iställe.
 

DeletedUser

Guest
tersiasII 459.309 47 poäng



Poäng: 3/10 första byn togs i Januari, på den tiden borde du ha hunnit med 1 mille, såg även att du lirar på V5 där du har lite mer poäng.

OBA: 4/10 ligger iafl över poänge, lite mer kan du väl kötta? ;)

Position: 5/10 Lite utspridd, lite samlad.. beslutsångest? :rolleyes: samla ihop dig and väx som ett bambuträd :) haha, nej men ärligt jag gillar spelare med ett samlat kluster,man kan ha spridda kluster men dessa ska vara samlade för att ro hem en 10 hos mej iafl..

Stam: 7/10 BFH - Legender, finns styrkan kvar? det hoppas jag, en gång biskop alltid biskop heter det ju :)
 
Topp