Rate the player above

Grodan Blå

Member
Reaktionspoäng
0
Mars

Poäng: 9/10 inte mycket att klaga på - precis framför mig och snart bakom :)
OBA: 10/10 Två stycken dagens anfallare - rank 3 total OBA. Bra jobbat!
Position: 7/10 Mitt i gröten, frontar Protte? Kul position!
Rykte: 8/10 Vet inte särskilt mycket om dig, våra vägar korsades möjligtvis i v3 men du syns mycket här på forumet därav en åtta.
Stam: 10/10 Väldigt många duktiga spelare, men också en del jag aldrig hört talas om innan.

44/50

Rate: Karl-Alfred
 

DeletedUser

Guest
Karl-Alfred

Poäng: 7/10 rank 22 så är helt ok dock lite väl mycket IA
OBA: 3/10 akutdåligt med tanke på din P
Position: 6/10 Säkert men lite väl långt från de roliga delarna
Rykte: 2/10 Dåligt rykte efter en konstig ledning under tiden av WM inte hört från dig tidigare heller så blir lågt.
Stam: 10/10 rank ett samlat allt i toppen på denna server. Vart är det ni ska söka motstånd?


28/50

Rate Kronofogden
 
Reaktionspoäng
18
Kronofogden:

Poäng: 8/10 Top 20 helt ok
OBA: 9/10 hack i häl på mig ;)
Position: 4/10 Krigar mot oss i ST:*
Rykte: 5/10 vet inget om dig personligen men har sätt dig i forumet
Stam: 1/10 Ni ska bort <3

Rate: Bird Machine
 

DeletedUser

Guest
Bird Machine

Poäng: 9/10 Är med på top 10, starkt jobbat!
OBA: 10/10 Ligger 1:a så vad mer ska man säga?
Position: 7/10 Krig mot oss i Protte! Du har fina byar att expandera på (mina), men de får du aldrig!!! ;)
Profil: 5/10 Tjo! Helt ok.
Rykte: 9/10 Du har visat upp dig på denna värld, helt klart och de flesta har hört ditt namn.
Stam: 8/10 (Bortser från att vi är fiender, annars hade du fått en 1:a, haha!) Många kända spelare. Vinner ni mot oss så har ni stor chans att vinna världen, men än så länge kan allt hända!

Rate: Målward
 

DeletedUser

Guest
Målward

Poäng - 4/10 - Borde ha betydligt mer då du varit med länge på denna värld
OBA - 7/10 - Bättre OBA rank än storleksrank vilket är ett plus
Position - 7/10 - Ligger skoj till mot -St2-
Profil - 4/10 - Inget att säga
Rykte - 5/10 - Känner igen dig från v19, då var du iaf på rätt sida ^^
Stam - 3/10 - vet inte va ni gjort för att så många är emot er?

Rate: Mjukiis
 

DeletedUser

Guest
Poäng - 8/10 - rank 43, bra!
OBA - 2/10 - inte bra allts :/
Position - 10/10 - Ligger perfekt för att adla av Elight
Profil - 5/10 - sådär
Rykte - 1/10 - du bytte namn ;(
Stam -10/10 - CCS<3

rate: Sir Digby Chicken Caesar
 

DeletedUser

Guest
Sir Digby Chicken Caesar

Poäng - 6/10 - Rank 36 atm... upp till topp 20 och jag uppgraderar dig på skalan ;)
OBA - 9/10 - En köttare av rang än så länge. Finns absolut inget att klaga på här
Position - 10/10 - Herregud, en buffe av förrätter, varmrätter samt en massa efterätter... Bara att välja o vraka :)
Profil - 2/10 - Ditt Foto påminner mig om en lärare jag hade för många år sedan, He wasn´t right in the head :D
Rykte - 3/10 - Har aldrig hört talas om dig innan, Men ditt namn gör så att jag blir sugen på chicken mcnuggets varje gång vi skickar pm eller snackar på skypen ;)
Stam - 3/10 - CCS?? vilka är dessa??

Rate: Vem som helst
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
gsenor

Poäng - 10/10 Ligger i toppen och tycks gå uppåt. 7 byar i ett krig är rätt sätt att växxa :)
OBA - 9/10 - Fint köttat mot Elight! Börjar kanske bli tort på trupper hos dig eller hos Elight sedan onsdag/torsdagen?
Position - 7/10 - Lite väl trängd av stammen, men ändå med fronter åt flera håll. Extremt ba med barbs, men dåligt med mindre stammar på kontinenten. Blir nog krig snart igen efter ELight.
Profil - 2/10 - En dagens anfallare är la fint...
Rykte - 6/10 - Aldrig hört om dig på tidigare världar, men har å andra sidan inte spelat på samma som dig någon gång. De i stammen som spelat med er i CCS på v21 tycks dock ha en positiv uppfattning, och jag litar på dem :)
Stam - 8/10 - Jag gillar det jag sett, även om vissa säger att kvalitén är mycket varierad häri.

42/50

Rate: von Bismarck
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
von Bismarck

Poäng: 7/10 Helt OK med poäng...hoppas du inte växer allt för fort bara ;)
OBA: 8/10 Bra med OBA jämför med dina poäng...fortsätt bara :)
Position: 7/10 Alldeles för nära mig din buse...men du är snäll...när du inte farmar haha
Profil: 5/10 Tycker inte om historia men det finns något där iaf :p
Stam: Min stam...vad ska man säga mer? :awsm:

Rate: Fymig
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Von Bismarck

Poäng - 7/10 top 50 de riktig bra gjort av dig
OBA - 8/10 - slaktat en hel del dubbelt så mycket du har med din poäng
Position - 6/10 - säker område du ligger i och fina rim byar du kan adla.
Profil - 9/10 - gillar fakta så de spännande läsa det.
Rykte - 5/10 - minns att du körde v14 men kommer inte ihåg mycket bara lite gran om de nicket, men ja jag vet de va topen och osv men de va ju ett tag sen det så man minns inte allt.
Stam - 10/10 - krigar stam har gjort de bra mot protte även om FIN har deffat upp de så forsätter tigrarna kötta..



Rate: mesut29

edit: ngn får rate oss två skiter i, för jag ska inte ta bort min iaf är lat så den står kvar!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Mesut29

Poäng - 7/10 På den tid du har spelat är det ganska bra :) Vet ju att du spelat på flera konton innan också :p
OBA - 10/10 - Har väl slaktat tillräckligt för att det ska finnas off när du ska ta din första by
Position - 5/10 - Störst i det absoluta närområdet. Men sedan finns det några från duråå i närheten samt att MASH inte ligger allt för långt bort
Profil - 10/10 - "Döda en och du är mördare.
Döda miljoner och du är erövrare.
Döda alla och du är GUD"
Rykte - 5/10 - Har snackat lite med dig ingame och en schysst grabb/gubbe :p
Stam - 5/10 - 2 medlemmar. Vi får väl se hur det går ;)

Rate: emmoth
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Poäng - 9/10 | Inte dåligt top 3 men ja somsagt bara top 3 ;)
OBA - 8/10 | Nästan top 10 :)
Position - 8/10 | Nära mig där har du nu några byar att hämta innan dina stammisar hinner fram.. ^.^
Profil - 10/10 |
Cool kIds don'T haTe

Meth
Always twice

Rykte - 5/10 | Jode
Stam - 8/10 | (FIN) Trevliga spelare har ni i stammen och det går väll rätt bra för er.
8an för att ni varit på mig ett tag nu :)

Vilka jag då även kan passa på att tacka för 3 händelserika dagar och det har varit kul att jobba såhär emot er det va ett tag sedan jag fick ligga i såhär.

Väl mött!
Wrongway
Även Gud

Rate: wrongway
 
Senast ändrad:

Grodan Blå

Member
Reaktionspoäng
0
Wrongway - min nyfunna buddy :D

Poäng: 7/10 - Har haft mer, och borde ha mindre med tanke på de attacker du fått på dig :)
OBA: 9/10 - Rank 13, bra!
Position: 1/10 - Mitt i skiten, Protte, FIN och allt möjligt i en salig röra
Profil: 8/10
Rykte: 6/10 - Aldrig hört talas om dig innan, men kommer ju inte glömma dig direkt efter detta
Stam: 4/10 - Bergakungarna verkar ha gått i dvala

Rate - Karl-Alfred
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Karl-Alfred

Poäng: 8/10 Topp 20 är inte helt dåligt...
OBA: 6/10 Mer än mig...men med tanke på dina poäng borde den vara högre.
Position: 7/10 Tycker du verkar vara lite för utspridd men kollar man på vart byarna ligger så har du bra möjligheter till det mesta :) Både ute i "rimmen" och inne i centrum.
Profil: 5/10 En bild...lite olika namn på byarna...ranken, OB, stam osv...
Rykte: 5/10 Har ju som sagt dålig koll på spelare sedan tidigare men du verkar ju inte helt färsk på spelet iaf...därav en 5:a.
Stam: 8/10 1:a på världen med precis över 3 mille i poäng...ligger bra samlade...

Rate: Fymig
 

DeletedUser

Guest
Fymig

Poäng: 4/10 Inget att skryta om, rank 88.
OBA: 6/10 Rank 188 här, inget vidare men gissar att du sitter på trupper då ^^
Position: 8/10 Ligger i rimmen, har hela ST framför dig. Bra position men enligt mig är den lite tråkig haha.
Profil: 3/10 Neeee lite underhållning! ;)
Rykte: Ja har då fan ingen aning vem du är. Kan ju bero på brist med speltid från min del :p
Stam: 8/10 Är väll tillsammans med FIN dem som kommer utmana om vinsten. Ni plockade Protte galet i början, men det känns som att det stannat av lite nu.

Rate: Mozzarella
 

DeletedUser

Guest
Mozzarella


Poäng: 8/10 rank 16 med 150k, helt ok :)
OBA: 6/10 Bara rank 20 :( Hade större föhoppningar på dig. ;)
Position: 6/10 Orkar fan inte kolla vart alla dina byar ligger xD. Men ligger ju runt FIN och lite ut mot K55. Så helt ok...
Profil: 1/10 står ju inget :( bara en bild på en överaskad KSI :S
Rykte: 7/10 Världens äldsta P12a, klart man hört om dig :D
Stam: 9/10. Klart största stammen fortfarande, men håller det hela vägen?


Rate: HiHo
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp