Random Vs. Love

DeletedUser

Guest
Om jag hade haft mer tid så hade ni antagligen blivit mer köttade, men snart är studenten och uppkörning inför körkortet för min del så har minimalt med tid till tw just nu.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Om jag hade haft mer tid så hade ni antagligen blivit mer köttade, men snart är studenten och uppkörning inför körkortet för min del så har minimalt med tid till tw just nu.

Så låter det alltid när det börjar bli körigt ING och man förlorar byar, då kommer IRL fram och spökar ;)
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Om jag hade haft mer tid så hade ni antagligen blivit mer köttade, men snart är studenten och uppkörning inför körkortet för min del så har minimalt med tid till tw just nu.


du tror du är den enda som tar studenten? Den enda som håller på med körkort?
määääääääääääääääääää det är du inte.
 

Thebie

Member
Reaktionspoäng
0
du tror du är den enda som tar studenten? Den enda som håller på med körkort?
määääääääääääääääääää det är du inte.

Det handlar om prioriteringar. Om han hellre pluggar för studenten och körkort än spelar TW, så är ju det hans val?

Sluta hålla på o tjaffsa i externa, du gör bara bort dig själv.
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Haha :)

Ni måste ju ha betydligt större problem som tjaffsar med mig :)

jag tycker detta är skit kul då ni är så otroligt lätt retliga :)

Skaffa er lite tålamod, noobs :awsm:
 

DeletedUser

Guest
du tror du är den enda som tar studenten? Den enda som håller på med körkort?
määääääääääääääääääää det är du inte.

Du skylde på dåligt internet när du phailade med ett adelståg på v15, är du den ända som har problem med internet...

määäääääääääääääääääääääää det är du inte, och ändå klarar vi (jag) av att skicka ordentliga adelståg;)
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Du skylde på dåligt internet när du phailade med ett adelståg på v15, är du den ända som har problem med internet...

määäääääääääääääääääääääää det är du inte, och ändå klarar vi (jag) av att skicka ordentliga adelståg;)

Förmodligen är det inte internet han skyller på utan att han inte har en dator och gör allt från mobilen. =)


EDIT: wtf vart kom det sista ifrån? jag citerade bara ;o :S
 
Senast ändrad:

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Du skylde på dåligt internet när du phailade med ett adelståg på v15, är du den ända som har problem med internet...

määäääääääääääääääääääääää det är du inte, och ändå klarar vi (jag) av att skicka ordentliga adelståg;)

Nej det är jag verkligen inte :) de va ett bra tåg som tyvärr kom under nattläge, men de gör inget.
Tar hellre en helg med flickvännen än en helg vid datorn, peddobear:awsm:
 
Topp